Ik heb mijn C5 weggedaan. Ik wordt niet goed van alles wat er aan kapot gaat. Maar ga de Citroën C5 verder niet afzeiken want het is echt een fantastische auto geweest qua rijden. Een C5 rijdt echt super.
Wil iedereen bedanken voor de reacties op dit forum !!!!!!
Na 12 jaar trouw citroën was C5 qua wat er allemaal stuk gaat een beetje een domper. Qua rijden heb ik nog niet in een auto gereden die zo mooi rijdt. Ga minder km. rijden nu dus de diesel C5 eruit en een benzine gekocht. Subaru.
Ik ga je hierbij sterkte wensen met dit verlies. Ik weet ondertussen wat het is om je C5 te missen. Vaak dacht ik ook als er weer eens wat was van; wat een pokkeding. Maar als je hem niet meer hebt, mis je dat pokkeding verschrikkelijk. Ik heb nu een Peugeot 207, en daar wordt ik niet warm of koud van. Een onbeduidend stuiterbakje i.v.m. de onvolprezen C5.
Dat je maar weet wat je te wachten staat eventueel…..
Totaal aantal Berichten: 871
- C5 X Hybrid 225
- C6 (2005-2012) V6 -3.0 HDI Exclusive
- DS 9 E-Tense Rivoli+ FO
verlies c5
Kortom zoals met het verlies van een goed lief, je weet pas wat je mist als ze weg is.
citroenist.
1) Visa SuperE 2) CX GTI 2400 3)XM 2.0 4)BX 14Biaritz 5)XM 2.0 Break 6)Xantia Activa TCT 7) Xantia Activa Excl. HDI 8.)ZX 14 9)Berlingo Multispace 10)C8 2.0HDI 11)C5 2.0 HDI eXCL. 12) c5 2.0 HDI Break 13)C6 V6 2.7 HDI Excl. 14) DS5 1600 Bus edition 15)C4 Grand Picasso rel.1 16)C6 V6 3.0 HDI excl. 17)C4 Grand Picasso 1600 HDI Rel2 18) c5 Tourer 2.0 HDI Excl. 19) DS7 Crossback BlueHDI 180 Aut. So Chic FO 20) DS9 E-Tense Rivoli+ FO 21) C5X Hybrid 225 Magnetic Blue 22)Berlingo 1.5 HDI 23)Berlingo M 1.5 HDI XTR 2024 FO
Tot nu toe bevalt de 4X4 impreza heel goed, strak in de bochten en comfortabel als het moet. Enne…....nog niets stuk aan die Jappanner.
Geen rare geluiden etc.
V strom schreef:...nog niets stuk aan die Jappanner.
Geen rare geluiden etc.
Wat je eigelijk zegt dus is dat je nieuwe auto technisch goed is maar wel een gebrek aan karakter heeft ?
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
misschien nog wel meer dan een C5
boxermotor, 4wd.
Subaru is net als Citroen een heel eigenzinnig merk.
Eigenzinnige merken/auto’s zijn in mijn ogen altijd een verzameling van een aantal hele mooie aspecten en een aantal hele lelijke aspecten en daardoor heel interessant.
Bovendien zou ik in mijn stad nog steeds naar dezelfde dealer kunnen voor onderhoud, daar de Citroen dealer tegenwoordig ook Subaru dealer is. Een collega van mij heeft ook zo’n ding en hij rijdt er altijd vrij stevig mee, maar het ding geeft geen krimp. Maar ik vind em wel aardig stuiterig. Het motorgeluid is wel aangenaam. Je hoort een mooie boxer roffel.
Ach ja, ieder zijn meug. Als je er maar tevreden mee bent
Hehe mijn Citroen dealer is ook Subaru dealer…typisch.
Ik woon vlakbij het dorp Poortugaal. Daar zit sinds jaar en dag een Citroen Dealer. Ook die heeft sinds kort een dealerschap van Subaru er bij…...............
Is dit toeval of heeft dit een andere reden?
ZX 1.4 break ‘95
Da’s 3x. Lijkt mij geen toeval meer.
Totaal aantal Berichten: 7814
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Volgens mij heeft het ermee te maken dat nieuwe europese regels ervoor zorgen dat een merk zijn dealerschappen niet meer mag verplichten enkel het merk te verkopen. Daar komt bij dat met de marges onder druk veel kleinere dealers meerdere merken zijn gaan verkopen.
Voor Subaru geldt dat de officiele importeur in onmin is geraakt met een aantal dealers. Deze dealers zijn samen gegaan in een eigen importorganisatie en hebben hun producten en diensten aan bestaande garages aangeboden.
Subaru’s zijn in ieder geval eigenzinnige en fijne auto’s, voor zover mijn ervaring ermee reikt.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
mpostma schreef:Da’s 3x. Lijkt mij geen toeval meer.
Wij zijn in Gorinchem ook al sinds 1998 Citroen dealer en sinds Juni 2007 Subaru erbij….
Merken bijten elkaar niet.