6 van de 12
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 8 Volgende >  Laatste »
   
PrutsyLJ zijn Xantia 2.0 16v break - Nu met brandschade!
toniclight
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4569
Geregistreerd: 09-08-2004

- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Gepost: 03 oktober 2007 09:17 PM
  [ # 76 ]

Zo staan die “baccarats” op een blauwe break:

Jeroen

Profiel  
 
PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3107
Geregistreerd: 17-12-2005

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 03 oktober 2007 10:29 PM
  [ # 77 ]

Die doppen de foto van Toniclight vind ik persoonlijk het mooist. Maar ik wil eigenlijk die velgen die Koos Kansloos (BX19tzi) onder zijn BX heeft onder de Xant Laughing .
Verder reed de auto vandaag bij vlagen goed op LPG. Zometeen nog maar een keer de ECU resetten, en morgen maar eens een nieuwe luchtslang bij de dealer bestellen. Want de huidige is echt niets meer.

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 03 oktober 2007 10:36 PM
  [ # 78 ]

xsara velgen Shocked maar die zijn nog nieuw te koop Very Happy Wink

Profiel  
 
PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3107
Geregistreerd: 17-12-2005

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 03 oktober 2007 10:37 PM
  [ # 79 ]

Voor meer geld dan de hele auto me in totaal heeft gekost. Daar begin ik dus niet aan Laughing


Edit: Die velgen van Koos zijn volgens mij hetzelfde als deze: klik

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  
 
PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3107
Geregistreerd: 17-12-2005

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 04 oktober 2007 01:18 AM
  [ # 80 ]

Nou, net de accupool er weer afgerost. Beide ECU’s dus gereset, en de motor 10-20 minuten stationair op benzine laten draaien. Daarna ben ik eens een lekker eind gaan rijden. Na een paar minuten schakelde ik over op LPG en….. rijden als een tiet Rolling Eyes . De auto trok prima, reed geweldig, enkel een klein dipje rond de 3000 RPM maar daarna trok die vrolijk verder. Even later de auto weer op benzine gezet, een tijdje rijden, en vervolgens weer op LPG. En jah hoor, weer zo brak als de nete lopen. Parkeerplaats opgereden, ECU weer gereset, weer stationair laten indraaien, maar nu deed de LPG instalatie het niks beter. Even brak dus Rolling Eyes . Misschien moet ik het ding toch eens uit laten lezen….

Edit: ook nog wat positiefs, de airco werkt prima. Nou jah, hij koelt Laughing . Een rondje bijvullen zou geen kwaad kunnen denk ik. En de aanjager werkt (nog) niet. Daar moet dus ook nog even naar gekeken worden.

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  
 
PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3107
Geregistreerd: 17-12-2005

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 04 oktober 2007 02:19 AM
  [ # 81 ]

Mijn vader verdenkt de stappenmotor van de gasinstalatie trouwens. Die gaat er morgen dus even af, en word grondig gereinigd.

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 04 oktober 2007 10:13 PM
  [ # 82 ]

Bougies?

LPG is daar wat gevoeliger voor.
Of had je dat al gedaan? Wink

Profiel  
 
Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105
Geregistreerd: 29-07-2004

Gepost: 04 oktober 2007 11:19 PM
  [ # 83 ]

Zie je nou wel, gas is om op te koken Wink

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 04 oktober 2007 11:53 PM
  [ # 84 ]
Harm schreef:

Zie je nou wel, gas is om op te koken Wink

Als jij het zegt met je bom achterin kan ik er om lachen Wink

Als een verstokte dieselaar het zegt vind ik het meer een kansloze opmerking zielige opmerking die ik negeer Wink

Profiel  
 
PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3107
Geregistreerd: 17-12-2005

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 05 oktober 2007 12:19 AM
  [ # 85 ]

Vanavond de stappenmotor schoongemaakt, en de auto rijd weer fatsoenlijk op LPG. Ik juich echter nog niet te vroeg, ik kijk het mooi nog even aan. Zaterdag haal ik de verdamper even los en maak ik de stappenmotor en de schacht van de stappenmotor even grondig schoon. Dan vervang ik ook de bougies, die heb ik tegelijk met de koppeling aangeschaft maar nog geen zin gehad om ze te vervangen Laughing . Voorlopig rijd de auto weer op LPG.

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  
 
BX19trs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 21-10-2005

- BX 19 trs
Gepost: 05 oktober 2007 12:22 AM
  [ # 86 ]

Wat is het merk en type gasinstallatie die jij in je auto hebt?

Emiel

Profiel  
 
PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3107
Geregistreerd: 17-12-2005

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 05 oktober 2007 12:26 AM
  [ # 87 ]

AG DGC.

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  
 
BX19trs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 21-10-2005

- BX 19 trs
Gepost: 05 oktober 2007 12:38 AM
  [ # 88 ]
PrutsyLJ schreef:

AG DGC.

Als het een systeem is met een kelk-vormige gasverdeler waar de stappenmotor in zit kun je ook nog de gasdrukken van de eerste en tweede trap van de verdamper laten afstellen, dit is vaak de oorzaak van veel storingen, als je de stappenmotor gaat reinigen, denk vooral om de rubber afdichtringen, plaats deze op de juiste manier terug en voorkom zo lekkage’s.

Emiel

Profiel  
 
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231
Geregistreerd: 03-01-2004

Gepost: 05 oktober 2007 12:41 AM
  [ # 89 ]
Arjan Verkade schreef:
Harm schreef:

Zie je nou wel, gas is om op te koken Wink

Als jij het zegt met je bom achterin kan ik er om lachen Wink

Als een verstokte dieselaar het zegt vind ik het meer een kansloze opmerking zielige opmerking die ik negeer Wink

Is ook. Maar als ik het zou zeggen, dan negeer je het???

Nee, laat maar… Wink Ik zeg niks.

Profiel  
 
PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3107
Geregistreerd: 17-12-2005

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 05 oktober 2007 12:43 AM
  [ # 90 ]

Och, een 2.1 turbodiesel break had ik ook graag gehad hoor Wink

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  
 
 
6 van de 12
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 8 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook