Midland classic carshow Almere 30 sept
Jf
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 594

- Evasion 2.0i
Gepost: 05 oktober 2007 04:30 PM

Woon er zelf ,heb een aantal foto’s gemaakt van citroens en een aantal anderen, wellicht dat we met het citroen forum mee kunnen doen .er waren vrij veel traction avands en een nog oudere type.

heb een aantal gezet voor de rest zul je op de link moeten klikken anders gaat het laden te lang duren….. Maar ze zijn de moeite waard.
Er was zelfs een delorean en een jag, diverse renaults en simca’s.

Profiel  

jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6134

Gepost: 05 oktober 2007 07:38 PM
  [ # 1 ]

Ik ben daar ook even wezen kijken, was wel aardig maar niet bijzonder.

Volgens mij is het niet mogelijk om als Citroën-forum aan zoiets mee te doen. Dit was namelijk een ‘evenement’ van de Stichting Vriendenkring Klassiekers en alle deelnemende auto’s waren dan ook van donateurs van die stichting.

Op hun site lees ik dat ze regelmatig bijeenkomen (in de MacDonalds) om te kletsen over hun bolides en om ervaringen uit te wisselen. Volgens mij is dat best leuk, niet alleen maar met citrofielen kletsen, maar met leifhebbers van oud blik in het algemeen.

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 05 oktober 2007 07:51 PM
  [ # 2 ]

@jaco

Op zondag 30 september a.s., organiseert ‘Stichting Vriendenkring Klassiekers’ weer een ‘Midland Classic Show’. Dit voor de 13e keer groots opgezette oldtimer/klassiekerevenement vindt als vanouds weer plaats midden in het stadscentrum van Almere-Stad. De voorbereidingen vorderen voorspoedig om er minstens net zo’n gezellige dag van te maken als de voorgaande edities. Naast natuurlijk de vele klassieke automobielen zal er voor een bij deze voertuigen passende muzikale omlijsting gezorgd worden door het live-optreden van o.a. een heuse Big-band, een Egerländer kapel en een nieuwe- uit Almere afkomstige band. Tevens hebben we een draaiorgel kunnen contracteren die, geheel in stijl met het evenement, achter op een klassieke Renault Goulette bedrijfsauto is gebouwd.

Uiteraard zal ook tijdens deze ‘Midland Classic Show’, zoals onze trouwe deelnemers inmiddels weten, een puzzelrit gereden worden door een mooie omgeving waarbij aan het einde van de dag de felbegeerde wisselbeker uitgereikt zal worden.

’s-Ochtends - bij aankomst- wordt u ontvangen met een kopje koffie/thee. Tevens zal er voor u en uw inzittenden gezorgd worden voor een lunch en consumpties. Na de rit worden de automobielen op het Stadhuisplein én het nieuwe stadshart geplaatst, waar de eigenaren hun voertuigen kunnen showen aan het in altijd groten getale aanwezige winkelende publiek. Het geheel wordt muzikaal omlijst door o.a. het Almeerse orkest Muziekenzo.
De winkeliers in het gehele stadscentrum hebben op deze dag hun deuren geopend.

Deelname staat open voor voertuigen van minimaal 25 jaar of ouder
en kost slechts € 5,= per persoon.
(kinderen t/m 12 jaar € 2,50)

U kunt zich aanmelden via het onderstaande automatische opgavenformulier.
Na opgave zult U ± 14 dagen vóór aanvang van het evenement nadere gegevens per post ontvangen over deze altijd weer leuke maar vooral ook gezellige oldtimer/klassiekerdag.

Tot ziens in Almere op 30 september a.s. op de ‘Midland Classic Show’.
Bestuur en medewerkers
‘Stichting Vriendenkring Klassiekers’.

Profiel  

jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6134

Gepost: 05 oktober 2007 07:57 PM
  [ # 3 ]

Daar had ik even overheen gelezen, je kon je dus vooraf aanmelden.

Je kunt je dus individueel aanmelden, maar als forum meedoen lijkt me uitgesloten. Ik denk ook niet dat de organisatie daarop zit te wachten. Die proberen juist zoveel mogelijk variëteit te krijgen.

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 05 oktober 2007 07:59 PM
  [ # 4 ]
jaco schreef:

Daar had ik even overheen gelezen, je kon je dus vooraf aanmelden.

Je kunt je dus individueel aanmelden, maar als forum meedoen lijkt me uitgesloten. Ik denk ook niet dat de organisatie daarop zit te wachten. Die proberen juist zoveel mogelijk variëteit te krijgen.

idd zitten ze denk ik niet op het citroen forum te wachten

deze club is meer voor de echte oldtimers en alle merken Wink

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 07 oktober 2007 04:36 AM
  [ # 5 ]

Hoe leuk ook, dit verhaal is zwaar OT in deze sectie.

Ich bin ein Breaker

Profiel  

toniclight
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4569

- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Gepost: 07 oktober 2007 10:50 AM
  [ # 6 ]

Zulke evenementen staan open voor iedereen. Dus je kunt gewoon wat afspreken met elkaar om op dat Oldtimer-evenement te komen.
Zie het probleem niet zo.

Jeroen

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 07 oktober 2007 10:57 PM
  [ # 7 ]
toniclight schreef:

Zulke evenementen staan open voor iedereen. Dus je kunt gewoon wat afspreken met elkaar om op dat Oldtimer-evenement te komen.
Zie het probleem niet zo.

Jeroen

Het probleem is dat het totaal geen relatie heeft met overige Citroën-modellen, waar deze sectie voor bedoeld is. Ik moet - helaas - hier ook al “mijn ding doen” waar het gaat om de Evasion, omdat daar geen aparte sectie voor is.

Je zet het dan beter in deze sectie: Aankondigingen en Evenementen , dan vinden andere mensen het ook nog - en misschien nog op tijd ook!
Snappie…

Ich bin ein Breaker

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook