Knappe wagen zeg!! Gefeli!
Test
Wauw, die ziet er strak uit. Maar ja, met een beetje poetsen zien de meeste wagens er al gauw knap uit… Lekker sportief ogend en dan diesel gestookt, inderdaad erg goed voor de lange baan. Ik wens je alvast een boel plezier met dat karretje.
`verum ipsum factum’
Mooi karretje
Een dubbele uitlaat onder een 1.9D, ik dacht effe dat de topic-titel verkeerd was
het leuke is dat alle twee de uitlaten aangesloten zijn maar geen sport demper zijn de uitlaat ligt in de rug van de bumper aan de orginele uitlaat heel leuk.
Gewoon voor het gezicht
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
mooie ZX
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
stan schreef:het leuke is dat alle twee de uitlaten aangesloten zijn maar geen sport demper zijn de uitlaat ligt in de rug van de bumper aan de orginele uitlaat heel leuk.
Gewoon voor het gezicht
Ah ze maken dus geen pleuris herrie als je voorbij komt
Wel leuk, het schrikt potentiele stoplichtsprinters af
ei kul, leutig zeg iemand uit de buurt! Misschien zie ik je ZX wel een keer voorbij rijden.
Ja die kans is eel groot ee. want we komme errug vaak in alteren.
witte gij mischien gin opslag plaats vur m’n andere auto ?
Ok een zx 16v Die zou ik wulle stallen in een schuurke of garage.
Helaas, maar da ziu ik zo nie witten waar ge da doen kunt.
jammer mar das nie zo errug hoor.
Ik vind wel wat
o deze weer eens uit het archief gespit pagina: eindeloos.
nou hij dieselt nog steeds als de beste en heeft inmiddels de 249.000km gepaseerd.
vandaag een grote beurt en nw apk dus we kunnen weer ff vooruit met de voiture
Mooi ding stan! kzie je zondag misschien met je nieuwe auto?
Greetz
ZX 16v(1994) - Total loss
CitroPolo(1986) - verkocht
BX RE (19??) - van mn broer te leen.
Saxo 1.6i VTR (1997) - Dagelijks vervoer(vanaf morgen!)
vandaag nog langs bergen op zoom gereden op terugweg van vakantie, je reed er niet!! mooie bak man
hee een hapening:
vorige week was ineens het raammechanisme kaduc dus op de sloop een nw gehaald en door m’n monteur laten monteren en het werkt weer als een zonnetje.
Verder valt er weinig over te vertellen de wagen rijd langzaam maar super
Is wel een hele mooie uitvoering, SX, zie je niet al te veel. Wat staat er op de klok? Puik wagentje, wat je aan snelheid op de rechte baan mist maakt je in de bochten weer goed
Gehad:
Visa 1.1E Leader RD35JV BX 1.9GTi XK89DY ZX 1.9i Volcane ZX46DG -3 jaar vanallus- AX 1.1 Bijou XG95RR AX1.1i First Impression HHPB94 ZX 1.6i Avantage FVLB14 ZX 1.9D Avantage HHRR95 ZX 2.0i Volcane GFLX57 ZX 1.9i Volcane FBRJ71 ZX 1.9D RHFR92