Bevestiging subframe voor aan carrosserie
mkatgert
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2504

- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Gepost: 06 oktober 2007 03:12 PM

Kan iemand mij vertellen hoe de achterste voorsubframe-bevestigingsbouten vastzitten aan de carrosserie? Zitten daar binnen nog contramoeren? Als ik die bout vastdraai lijkt ie dol te draaien…

En zo ja, waar vind ik die: vloerbekleding er uit?

Ze zitten nu in ieder geval tamelijk los, en misschien is dat ook de oorzaak van het getik wat ik al geruime tijd hoor bij hobbels en bochten.

Profiel  

knäckor
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3680

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 06 oktober 2007 04:27 PM
  [ # 1 ]

Ik meende laatst iemand te horen zeggen dat er inderdaad iets aan de binnenkant zit, onder de bekleding. Maar ik heb er zelf nog nooit wat aan gehad. Misschien moet ik het ook eens checken, ik hoor ook vaak een rare tik.

Eveneens ben ik tevens ook.

Profiel  

mkatgert
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2504

- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Gepost: 06 oktober 2007 04:45 PM
  [ # 2 ]

Hm, het was toch sneller uitgezocht dan gedacht. Bekleding los, contramoer aandraaien. Er zaten nog allemaal mooie maagdelijke stickertjes onder de bekleding. Tijdens het proeftochtje geen lawaai meer gehoord, dus wellicht (moet het nog even wat langer afwachten) heeft dit wel geholpen. Ik kon de moeren meer dan een slag nadraaien… Shocked

Profiel  

knäckor
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3680

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 06 oktober 2007 07:01 PM
  [ # 3 ]
mkatgert schreef:

Hm, het was toch sneller uitgezocht dan gedacht. Bekleding los, contramoer aandraaien. Er zaten nog allemaal mooie maagdelijke stickertjes onder de bekleding. Tijdens het proeftochtje geen lawaai meer gehoord, dus wellicht (moet het nog even wat langer afwachten) heeft dit wel geholpen. Ik kon de moeren meer dan een slag nadraaien… Shocked

Hmm, dan zal ik dat ook eens gaan doen.

/edit: gedaan, maar het was bij mij niet nodig. Dan binnenkort meer eens mijn volledige ophanging controleren, ik irriteer me dood aan dat gerommel.

Eveneens ben ik tevens ook.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook