met alle respect, meen jij dat nou of neem je ons hier allemaal in ‘t ootje ?, oftewel op z’n mooi vlaams (eigenlijk meer brussels) , zit gij ier mee onze kloten te spelen en neemt gij ons ier allemoel voor onnozeleirs ? ( yes, i love the flemish language)
Haha wat een taaltje
hoe gaat ook alweer in dat liedje ; ” keb getwijfeld over België, want dat taaltje is zo zacht” , awel, daar zit dus inderdaad wel wat in
Zoals ik al aangaf is dat enkel mijn persoonlijke smaak. Ik ben een liefhebber van alle Citroëns van voor de jaren ‘90 en de C6 vind ik gewoon geen bijzondere auto. Ik heb er wel eens in mee mogen rijden, maar dan nog doet het mij niet veel.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
georgeskawa schreef:hoe gaat ook alweer in dat liedje ; ” keb getwijfeld over België, want dat taaltje is zo zacht” , awel, daar zit dus inderdaad wel wat in
Totaal aantal Berichten: 199
- XM V6 3.0 exclusive LPG-G3
Hmm, ik deel deze mening met Wouter toch wel.
Ook het hele scala aan C1 C2 C3 C4 C5 enz enz doet me eigenlijk niet zo veel, eigenlijk helemaal niks.
Sorry, doet U mij maar oude bende!
Test
Thijsvandebles schreef:Hmm, ik deel deze mening met Wouter toch wel.
Ook het hele scala aan C1 C2 C3 C4 C5 enz enz doet me eigenlijk niet zo veel, eigenlijk helemaal niks.
Ik zie geregeld een C6 en vind ze toch wel erg mooi. Maar toen ik vanmiddag een CX Prestige in de parkeergarage voorbij reed deed het me toch écht wat. Komt misschien nog wel met de C6, een slecht ontwerp is het niet.
Ich bin ein Breaker
Thijsvandebles schreef:Hmm, ik deel deze mening met Wouter toch wel.
pfff, ik ben gelukkig niet de enige…
Ik heb er nu een keer in gezeten en de c6 doet me bar weinig. Ik mis gewoon een stuk karakter. een DS, CX of Xm heeft dat gewoon wel.
Totaal aantal Berichten: 355
- C3 1.6 e-HDi 90 airdream Selection
Ik kan niet wachten tot 2014, volgens mij valt er best wat mee te pimpen…
petjes opgelet dus
Verkocht, helaas schade gereden!
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Een week of twee geleden gespot op de A27. Sta ik eens een keer in de file, gebeurt weinig namelijk, kom ik wel steeds een C6 tegen.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
In Haarlem zie ik om 16:40 vaak een mooie zwarte C6 rijden.
Kenteken begint met 22
Jammer dat de eigenaar zo veel de telefoon tegen zijn oor heeft
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Er zijn er nog veel die niet handsfree bellen, ondanks de boete dreiging van € 140,- En je pikt ze er zo uit aan de hand van de rijstijl.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Valt niet te begrijpen héé! Er zit nogtans een gsm in iedere C6 ingebouwd,dacht ik?
niet echt, alleen op de exclusive of ligne business is de RT3(ev) standaard.
Bovendien zijn er mensen die geen twee sims hebben,
of niet snappen hoe het werkt
en mensen met twee telefoons!
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije