Matthijs2006 schreef:Naar 70 graden zakken met een V6 is niet normaal denk ik. Terwijl die meestal rond de 90 graden zit bij gewoon rijden. Dat is 20 verschil.
zie mijn post 1 pagina terug Mathijs…
mvgr wupke:truste,,pff ti’s wat met die computers en auto electriek,, puzzel me een rambam..
Matthijs2006 schreef:Naar 70 graden zakken met een V6 is niet normaal denk ik. Terwijl die meestal rond de 90 graden zit bij gewoon rijden. Dat is 20 verschil.
In de winter bij koude temperaturen? Heel normaal. Dat ie zakt tot daar betekent niet perse dat er iets aan scheelt. En bij warme temperaturen, is het normaal dat ie oploopt tot 100
Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003
- C5 V6 Exclusive BVM5
Check de temperatuur van de radiator eens met een echte thermometer en vergelijk die waarde eens met de meter in het tellerblok….. En denk dan effe terug aan mijn verhaal over bedrading
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
En bij warme temperaturen, is het normaal dat ie oploopt tot 100
Watertemperatuur?? Als die zo warm wordt, is er toch iets aan de hand… het hele koelsysteem is zo gemaakt dat met behulp van thermocontacten, koelfans, thermostaat en nog wat zooi de temperatuur zo stabiel moegelijk gehouden moet worden.