Wauw, stoere actiefoto! Erg mooi, die opspattende modder.
Goed bezig!
Hoe kan ik aan zo’n magazine komen? Moet ik dan klant zijn bij één van de aangesloten dealers of is er ook een andere manier. Ik wil die fotoroman graag zien (op papier wel te verstaan).
ik heb hier een test liggen met de C•Crosser in de AutoReview en die zijn ook zeer enthousiast, hij legt het weliswaar af tegen de X3, maar die is zo veel duurder
http://www.fnl.nl/uploads/tx_ttproducts/datasheet/arNL0710-web-Inhoud.pdf
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Hallo Ton, Ik had jouw relaas hier thuis aan de eettafel al gehoord. Ik heb er erg van genoten.
Ik moet je de groeten doen van Suzanne (hopelijk gaat er dan een lampje branden).
Heel veel plezier met de C-Crosser.
Hopelijk staat de C-Crosser snel voor de deur en ga je er veel rijplezier aan beleven.
Ik had ook wel in Maurik aanwezig willen zijn, als ik de verhalen zo hoor. Maar ja, ik was niet welkom en tevens was ik al onderweg naar het lustrumweekend van de CX-club.
Ben je nog op de boot geweest?
Ja, ik heb het filmpje zeker gezien. Erg mooi.
Ik was graag op de boot meegegaan. Met die snelheid plat op de golven, dat had ik wel mee willen maken. Ik heb gehoord dat er bij dit soort tichten wel eens gewonden zijn gevallen, gelukkig is dit keer alles goed gegaan.
Maarre.. ik denk niet dat Suzanne een Crosser vooruit kan sturen. Maar je kunt toch nog wel even teren op je ervaringen van 7 september? Heel even toch nog wel? En tot die tijd natuurlijk gewoon regelmatig bij de dealer langs om in de showroom te kijken (als het goed is, staat hij er inmiddels).
Re: Gekocht… en daarna gereden
tongommans schreef:
Alleen nu wachten totdat ie leverbaar is. Enige suggesties?? Iemand??
Bijna slapeloze nachten van het wachten. En ik wacht al vanaf eind juli…
Als je echt snel had willen rijden had je beter een van de eerste demo auto’s kunnen kopen,
zoiets bijvoorbeeld…
tongommans schreef:Tja…misschien wel, maar ik heb een zwarte gekocht, dat is zo’n beetje de mooiste kleur voor deze auto. (uiteraard persoonlijke mening).
Ja dat staat hem idd wel erg goed, al vind ik dat donkergrijs ook erg mooi, heb je helemaal geen indicatie van levertijd?
--Arne-- schreef:Beetje jammer.
Ik zie eigenlijk weinig verschillen met bijv. Q7, touareg, noem het maar.
Wat willen ze hiermee bereiken?
grapje zeker? de C-Crosser is een ongelooflijk lelijke citroen, de voorkant is wel geinig maar het blijft een vieze mitsubishi (YUGH!!!) doe mij dan maar een Q7 4.2tdi quattro of een porsche cayenne, bovendien, volgens mij is dat toch echt een andere klasse, dit is een midi-suv.
en dan die achterkant, nouja, je weet het, exacte kopie van de mitsubishi en de achterlichten zijn nog lelijker dan die van de mitsubishi, zoals je al wel merkt ben ik er niet erg gecharmeerd van
Blooper1963 schreef:Wat citroën ook nog mist,is een rasechte sportwagen,en die hebben ze tot op heden ook nog niet in productie
dan moeten we maar hopen dat ze de C-Métisse gaan uitbouwen tot volwaardig model
The Hans Identity schreef:
grapje zeker? de C-Crosser is een ongelooflijk lelijke citroen, de voorkant is wel geinig maar het blijft een vieze mitsubishi (YUGH!!!) doe mij dan maar een Q7 4.2tdi quattro of een porsche cayenne, bovendien, volgens mij is dat toch echt een andere klasse, dit is een midi-suv.
en dan die achterkant, nouja, je weet het, exacte kopie van de mitsubishi en de achterlichten zijn nog lelijker dan die van de mitsubishi, zoals je al wel merkt ben ik er niet erg gecharmeerd van
Naja smaken verschillen idd,, ik vind hem van het trio wel duidelijk de mooiste auto. Ik denk daarom dat de auto ook een hoop vreemd-merk rijders aan zal trekken.
Ik vind de Q7 en Cayenne ook wel een mooiere auto, maar in weze kan je ook wel stellen dat dat 2 veredelde Volkswagens zijn, ook al lijken ze niet zoveel op elkaar.. zou ok wel schandalig zijn want het is idd geen vergelijk,, voor de prijs van een Q7 of Cayenne zet je minstens 2 C Crossers op de oprit haha..
timelezz schreef:The Hans Identity schreef:
Naja smaken verschillen idd,, ik vind hem van het trio wel duidelijk de mooiste auto. Ik denk daarom dat de auto ook een hoop vreemd-merk rijders aan zal trekken.
Ik vind de Q7 en Cayenne ook wel een mooiere auto, maar in weze kan je ook wel stellen dat dat 2 veredelde Volkswagens zijn, ook al lijken ze niet zoveel op elkaar.. zou ok wel schandalig zijn want het is idd geen vergelijk,, voor de prijs van een Q7 of Cayenne zet je minstens 2 C Crossers op de oprit haha..
van het trio is het de mooiste, maar dat blijft zeer betrekkelijk bij deze auto’s waarvan je over je nek gaat.
The Hans Identity schreef:--Arne-- schreef:Beetje jammer.
Ik zie eigenlijk weinig verschillen met bijv. Q7, touareg, noem het maar.
Wat willen ze hiermee bereiken?grapje zeker? de C-Crosser is een ongelooflijk lelijke citroen, de voorkant is wel geinig maar het blijft een vieze mitsubishi (YUGH!!!) doe mij dan maar een Q7 4.2tdi quattro of een porsche cayenne, bovendien, volgens mij is dat toch echt een andere klasse, dit is een midi-suv.
Nounou…
Wij hebben er ook naar gekeken en het is ons zeer positief bevallen. Mooi uiterlijk, zeker in exclusive trim, bijzonder veel ruimte en een mooi interieur. Grote kans dat deze auto als volgende op de oprit staat…
Mag daarbij nog 2000 kg trekken ook!
Xsara Coupe
Ik heb er afgelopen zaterdag ook even een blokje mee gereden. Mooie auto, rijdt goed, maar wil (nog) niet ruilen met m’n C4 Picasso 5-zitter
Hier een paar plaatjes van de auto:
Als ik het artikel helemaal lees, kan ik me toch niet aan de indruk onttrekken dat ze een proefrit hebben gemaakt, met de echte C-crosser dus. De enige vergissing die ze dus hebben gemaakt, is dat ze er een verkeerde foto bij hebben geplaatst.
[url=http://www.rtl.nl/vm=/automotor/gekopwielen/home/]http://www.rtl.nl/vm=/automotor/gekopwielen/home/)/system/video/html/components/automotor/gekopwielen/miMedia/2007/week40/vr_6_citroen.avi_plain.xml[/url] Test gek op wielen met C Crosser