super bedankt wupke!
daar heb ik wat aan! op dit moment kan ik het no way betalen, dus idd olie bijvullen en bougies schoonmaken dan maar
kijken we rond maart weer verder als ik gewoon 40 uur in de week werk… ben nu aan het afstuderen zonder baan… das nooit goed voor je auto
maar goed, op dit moment een hoop wensen maar wel een beetje rijden zolang hij rijdt auto dus
ik ga woensdag gewoon een hoop geld winnen met staatsloterij… let maar op haha
maar goed, plannen en zekerheid genoeg nu, alleen het geld moet nog
groeten, maarten
it never gets any easier!
Totaal aantal Berichten: 678
- Xsara Ligne Prestige 1.8 16 v Break
- Saxo 538 spot
Ik ben nu weer van het stotteren af, de motor begon in eens heel erg slecht te lopen en trok niet meer.
Na even flink te hebben gespit bleek dat het in laatspruitstuk inwendig gescheurd was en cilinder drie de brandstof niet lekker verbrande en het meeste er dus onverbrand uit gooide.
Er is bij mij een hele nieuwe (sloop) injectie gallerij op gezet en vier nieuwe injectoren en vooralsnog is het euvel weer verholpen, we zullen afwachten.
Als je er geen verstand van hebt, zorg dan dat je het wel krijgt
kreazyV8wuppo schreef:orthensegeit schreef:kreazyV8wuppo schreef:gewoon olie erin gieten, en bij tijd en wijle je bougie’s schoonmaken.
en even de staat van je bobine en bougiekabels inspecteren.mvgr wupke
Dit is dus net zoiets als dweilen met de kraan open!
mee eens.
enne voor 350 euro heb je alleen de materialen,, en nog niet de kop gewisseld..
tja, je kunt het doen, rond de 5 tot 700 euro give or take a few euro’s.
alles eronder geloof ik niet zo in qua afwerking en grondigheid.de vraag is
A is de eigenaar bereid dit te betalen.
B is de auto het nog waard.
C word de auto doorgereden, of is het een op is op APK naar APK tuut…eea dus aan de eigenaar om te kijken welke oplossing hij kiest of verkiest.
miz kun je best nog ff rijden met alleen olie bijvullen,,, tzt zal er idd wel eens een X actie moeten komen, maar rampzalige gevolgen zoals opgeblazen motoren hoef je niet te verwachten.
hooguit een nieuwe lambda en kat in het uiterste geval..
Nog heel even dit bij het vervangen van de klep rubbers hoeft de cilinderkop er NIET af
mvgr wupke