Ik ken mensen die de XM een lelijke auto vinden, het blijft smaak natuurlijk maar ik vind het een mooie en tijdloze schoonheid.
Overigens zag ik vanmiddag op TV een Citroen SUV welke in samenwerking met Mitsubishi is gemaakt en die is lelijk man. En volgens mij heeft ie ook gewone veren, bah.
Totaal aantal Berichten: 3000
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Ach met zo’n bak LAAT je iemand een plekkie zoeken
Als ik zo’n afgrijselijk apparaat had liet ik m zo de gracht inrijden..
1 Xm is mooi,
2 XM’s zijn nog mooier, maar aan elkaar gebakken en dan ook nog zo’n kont moest niet mogen !!
Han S schreef:Ik ken mensen die de XM een lelijke auto vinden
Hmmm… Die ken ik niet. Nog niet tegengekomen.
Totaal aantal Berichten: 2152
- C3 1.4 VTi Exclusive
Nee, tegen mij heeft ook nog niemand dat durven te beweren.
Een collega van me noemde een XM ooit een poepauto. Tot ik hem liet rijden in mijn vorige XM, een V6.12.
Dus zijn herziene mening, die telt dan.
Ik moet je wel vertellen dat ik veel grote auto’s heb gehad en dan denk ik aan Chevrolet Impala 1963 coupé en een cabrio, een Cadillac Eldorado coupé van 1972, een Chrysler New Yorker van 1960 met 395 pk, de Rover 3500S met V8, de Volvo 164, BMW 3.0CS en diverse Jaguars waaronder de 12 cylinder XJS. Ik heb 11 DSsen gehad waaronder halfautomaten en een Pallas.
Maar de XM is voor mij de meest comfortabele auto die ik heb gehad en nog heb, al moet ik er bij vertellen dat de DS kwa zitcomfort misschien nog verder gaat, maar kwa beleving is de XM voor mij de meest comfortabele auto ooit.
Ik ben eens met een DS Pallas in één dag van Hoorn NH naar het eiland Wight gereden, geen centje pijn en dat moet je niet met een Jaguar doen want je hebt een week pijn.
Vandaag even bij van oord in Maarssen binnengelopen…
Daar hebben ze nog een Xm V6 staan type 1 exclusive. Deze hebben ze terug gekocht van de erven van de 1e eigenaar..
POEP Nieuw is die wagen, 21000 kilometers gelopen full options en leer dat vers van de koe is…
Te koop ? Nope, “meneer, er zijn nog 100 wachtenden voor u….”
Het schijnt dat die man er alleen op zondag mee naar de kerk reed en weer terug
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
goh JanO ook al aan de DS…
JanO?
C’est XMine!
Citroënloos
Totaal aantal Berichten: 1902
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Gaat om het linkje
ops: Aha…
Ik dacht aan de eerste lettercombinatie van de zwarte XM…
Citroënloos
Het schijnt dat die man er alleen op zondag mee naar de kerk reed en weer terug
Da’s ook niet onverdeeld positief… ik geloof dat ik liever een XM heb die veel meer heeft gelopen (sterker nog, die heb ik ), maar dan snelwegkm’s