Je link werkt niet.
Heb ik ook gedaan, maar dan krijg ik de melding dat de pagina die ik opvraag, niet bestaat.
plaatje op die site is wel heel erg mis inderdaad, hoe ze daar bij komen? pagina bij rtl bestaat overigens niet dus die zin is niet compleet of bestaat niet meer of is niet bereikbaar vanaf directe link.
wat betreft linken naar pagina’s voor volgende keer kan je dit proberen:
[url]http://www.blablablabla/blablabla?blalbla.phpblalbla[/url]
en je kan de optie gebruiken:
[url=http://www.blablablabla/blablabla?blalbla.phpblalbla]filmpje blabla[/url]
en dat levert op: filmpje blabla
let op de [brackets] in die regels en het moet goed komen
Net de gelegenheid gehad om met de C-Crosser te rijden…
Wat n teleurstelling . De enige reden waarom je deze bak koopt is voor de looks,hij ziet er wel schitterend uit.
Maar het rijgedrag is erbarmelijk en to-taal onCitroën.Steenhard,je rijdt precies in een plastic wagen,rolgeluiden zijn niet van de poes,het lijkt of je blikken deuren hebt en het schakelen is zo stroef dat je geregeld in de verkeerde stand staat.De motor is natuurlijk enorm sportief en het trekt bijna de stenen uit de grond.
Mensen van Citroën,laat die C-Crosser voor wat het is en focus op Hydractive aub…
Als u eens wist…
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Vanmiddag ging in naar mijn dealer om een nieuwe achterruitenwisser te halen voor mijn Xsara.
Aangezien ik tijdens de intruductie van de C-Crosser geen tijd had om langs te gaan meteen maar even de showroom ingelopen
Toen ik binnenkwam was de C-Crosser precies weg, er was iemand mee rijden. Jammer want ik had hem graag gezien natuurlijk.
Toen ik even stond te praten kwam de man terug. Even later kreeg ik de sleutels om direct maar even een rit te maken
Toen ik net in de auto zat kreeg ik te horen dat ik 15 min de tijd had, omdat die daarna nog gewassen moest worden en iemand anders hem mee kreeg.
Dus maar even gaan rijden
wat direct opvalt is dat de 2.2 HDi-F behoorlijk pittig is, zeker als net de turbo oppakt
Ik heb eigenlijk alleen maar ervaring met 1.9D van Citroën, en de HDi geeft duidelijk een betere indruk
Verder viel me ook op dat je eigenlijk helemaal niet merkt dat je met een flink grote auto rijdt. Wel vond ik bestelbusjes maar klein lijken
De 6 bak vind ik ook goed schakelen. Had nog nooit met een 6 bak gereden, dus naar 6 schakelen is dan natuurlijk ook wel gaaf
De stoel zat ook niet verkeerd, en kan ook naar alle kanten elektrische versteld worden.
Ik kon dus een korte rit maken en had wel een leuk indruk. Toen ik terug kwam vroegen ze of ik hem evt. door de wasstraat zou willen rijden, dan kon ik nog een uur met de auto weg. Dan was die op tijd schoon voor de volgende klant. Aangezien ik de tijd had natuurlijk geen nee gezegd
Dus ik er weer mee op pad en door de wasstraat gegaan. Toen reed ik achter de nieuwe Outlander, hier zaten groene platen op en was nog deels van wit plastic voor zien. Later zag ik hem bij een dealer stoppen. Tijdens het wachten op mijn beurt maar eens knopjes gekeken enzo
Ook erg leuks is dat het beeldscherm in zijn achteruit in een camera veranderd. Erg makkelijk achteruit rijden
Na het wassen vond ik hem nog mooier zo zwart glimmend.
Ik had hem eerst op 2WD staan, maar nu ook maar eens op 4WD gezet. Dit maakt echt een heel verschil met de wegligging
Bij 2WD voelde ik elke keer het stuur flink trekken als ik gas in ze 2 gaf als ik door een bocht kwam. Bij 4WD was dit hele effect weg en loopt de auto helemaal goed een bocht uit. Zover ik begrepen heb kiest het systeem dan constant de juiste verhouding tussen voor en achter wielen, en dat merk je Lock stand is natuurlijk alleen voor extreme omstandigheden. Al zou ik dit maar al te graag een keer uitproberen
Nu had ik nog wat tijd over om ook nog even de snelweg mee te pakken. Ook op de snelweg blijft het erg rustig in de auto en 120 Km/h is alsof je stil staat
Al is het comfort geen HP Citroën het viel me eigenlijk niet tegen.
Nog even wat foto’s
Hier dus een glimmende zwarte C-Crosser, meeste hebben een grijze. Naar mijn idee is dit mooier
Die chromen dorpels zijn ook niet verkeerd
Ik blijf het zeggen, maar Citroën weet onder elk model weer gave velgen te maken
Dit zien mensen dus in hun spiegel
Vergeten een foto te maken van dat N, O, Z, W logo op de zijkant, want dat is ook wel een gaaf logo.
Ik denk dat er wel een markt voor is, dit is toch een SUV met een totaal andere look als de standaard. Citroën kennende zal de prijs ook wel scherp zijn, maar dat heb ik nu even niet vergeleken.
Ik weet niet hoe het zit in NL,maar fiscaal ligt de C-Crosser met z’n 2.2HDi in België superslecht.De inschrijftaks voor deze 4 x 4 is 1240 euro itt de Tiguan,Rav4 en andere Santa Fe’s.Het is ook de duurste ivm z’n concurrenten tot nu toe…
Als u eens wist…
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Hier in NL wordt er niet naar de motorinhoud gekeken.
Er wordt gekeken naar het gewicht van de auto
Métisse schreef:Ik weet niet hoe het zit in NL,maar fiscaal ligt de C-Crosser met z’n 2.2HDi in België superslecht.De inschrijftaks voor deze 4 x 4 is 1240 euro itt de Tiguan,Rav4 en andere Santa Fe’s.Het is ook de duurste ivm z’n concurrenten tot nu toe…
Belgen klagen al over € 1240 inschrijftaks, in NL betaal je € 14048 inschrijftaks, daarbovenop nog ~€ 1500/jr wegenbelasting
Kenteken 54 XF TT
Voertuigsoort personenauto
Merk CITROEN
Handelsbenaming C-CROSSER
Brandstof Diesel
Vervaldatum APK 27-09-2010
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling 27-09-2007
BPM eur 14048
WA verzekerd geregistreerd Ja
Ik denk trouwens niet dat je voor een X3 minder betaalt, ook niet in België:
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos;=&id=46687&cache=no
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
eviltwin schreef:
Kenteken 54 XF TT
Voertuigsoort personenauto
Merk CITROEN
Handelsbenaming C-CROSSER
Brandstof Diesel
Grappig, dat kenteken levert mij op: PEUGEOT 107
Ich bin ein Breaker
tja, kijk op de foto en je ziet dat hij een typo heeft gemaakt
jaja maandje geleden hebben wij de onze besteld in in maart word deze geleverd.
type: exlusive met de nodige geluidsinstallatie en navigatie systeem erin!
het is een super wagen om mee te rijden.
Berlingo 1.6HDI
Ik zit op dit moment op een telefoontje te wachten voor de levering van mijn C-Crosser. Er staat er nu één in de showroom van mijn dealer waar WEL Bluetooth in zit, en in de nieuwe folder staat dat de Exclusive nu inclusief Bluetooth wordt geleverd.
Ben erg benieuwd of ik straks wel of geen Bluetooth heb. Aan de dealer hoef ik het niet te vragen want die geeft alleen maar ontwijkende antwoorden. Hij zou overigens wel willen bekijken of de Bluetooth van die showroom-auto in de mijne overgebouwd kan worden. Dat is toch wel coulant, mits dat lukt natuurlijk.
Hij bevalt geweldig! Al mee naar Frankrijk heen en weer geweest en niets anders dan goede berichten over de auto. De 2.2 diesel is een prachtige motor, die vooral op de snelwegen rustig draait en toch genoeg power heeft.
Vwb de bluetooth: helaas heeft de dealer niets voor me kunnen doen. Er is dus een Parrot ingebouwd, die eigenlijk ook precies doet wat ie moet doen. Maar voor een auto van 52.000 Euro is het belachelijk dat er geen Bluetooth geïntegreerd in zit.
er zijn trouwens wel winterbanden leverbaar voor de C-Crosser:
Vredestein levert Wintrac 4 xtreme 215/70 R 16 100 H
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Re: update C-crosser
citrofiel1969 schreef:Conclusie: C-crosser is een leuk uitziende cross-over maar heeft heel weinig met een echte citroen te maken…
Joh!