moet dit deel weer kaal of mag het zo…
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206

Gepost: 10 oktober 2007 04:34 AM

Ik heb de velgen van mijn zx late poedercoaten. Nu hebben ze daadwerkelijk de HELE velg gecoated. In eerste instatie paste de velg niet meer omdat natuurlijk het naafgat een fractie te klein was geworden. Met een slijpbolletje is dit in orde gemaakt.

Nu zit ik me af te vragen of dat grote vlak dat daadwerkelijk tegen de naaf aan zit ook kaal moet of dat het de coatlaag met laklaag mag behouden?

Profiel  

knäckor
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3680

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 10 oktober 2007 04:57 AM
  [ # 1 ]

Re: moet dit deel weer kaal of mag het zo…

gompy58 schreef:

Ik heb de velgen van mijn zx late poedercoaten. Nu hebben ze daadwerkelijk de HELE velg gecoated. In eerste instatie paste de velg niet meer omdat natuurlijk het naafgat een fractie te klein was geworden. Met een slijpbolletje is dit in orde gemaakt.

Nu zit ik me af te vragen of dat grote vlak dat daadwerkelijk tegen de naaf aan zit ook kaal moet of dat het de coatlaag met laklaag mag behouden?

Sorry, maar wat een prutsers dan. Het pasvlak en -gat mogen niet gecoat zijn, anders kan je wiel gaan slingeren of los gaan zitten na verloop van tijd.

Eveneens ben ik tevens ook.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook