Ik heb op dit moment volgens mij alleen nog de 3 en 4. Er is naar mijn idee een schakelstang los, maar ik weet niet welke. Hoe het bij de XM precies zit weet ik niet en ik kan de wagen niet veilig hoog genoeg krijgen om een goede blik op de stangen te werpen. Ik heb een foto van het gedeelte waar volgens mij het probleem zit
Kan iemand bevestigen dat hier iets niet goed zit?
Heeft er iemand een foto waar het wel goed in elkaar zit?
ik heb net even foto’s gemaakt, je kunt er bovenlangs bij.
daarnaast moet je eens kijken of al je schakelstangen nog op de kogelgewrichten zitten.
dat laatste lijkt me bij jou niet het geval te zijn.
mvgr wupke:die straks de foto’s online zet.
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Dat kogelgewrichtje zal helemaal af zijn. Heb ik ook gehad met een ZX. Nieuw stangetje kostte € 25,-
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
de pic’s.
mvgr wupke
Ik ben even langs de dealer geweest en heb originele Citroen handboeken doorgekeken(was vergeten dat ik die bij de auto had gekregen). Zie de volgende pic:
Ik mis enkel een kogeltje zoals in het groen omcirkeld. Dat kogeltje hoort dus op de plek waar ik een rode cirkel heb gemaakt. De stangen ed zitten allemaal vast.
Kan ik zo’n kogel weer zelf vastzetten of zit dit geklonken? Heeft er iemand ergens zo’n ding rondzwerven?
edit: als ik 5 minuten verder had gekeken dan m’n neus lang is, dan had ik mijn eigen vragen kunnen beantwoorden…
Dit is bij mij dus kapot:
In VA staat reeds een topic voor een vervanger.