2 van de 6
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »

Zelfs een GC4P laten ze niet met rust
tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5999

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 06 oktober 2007 04:57 PM
  [ # 16 ]

Yep alles weer bij het oude.  Wink

Ik heb op die vrijdagavond in A’dam ZO bij Carglass een noodruit gekregen. Ik kon echter pas een week later, op vrijdagmiddag bij het filiaal in A’dam Sloterdijk terecht voor de echte ruit.
Ze hebben het echter wel netjes gedaan. De man bij Carglass vertelde me nog dat ze in hun magazijn een speciaal rek hebben moeten maken om de voorruiten voor de Picasso (met en zonder warmtewering) op voorraad te kunnen houden. De kromming in de ruit is te groot om in hun standaard rekken te passen.  Shocked

Profiel  

C4 2.0 HDI fan
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 229

- C5 2.0 16V Ligne Prestige Break
Gepost: 07 oktober 2007 07:26 PM
  [ # 17 ]

Waarom gekozen voor Carglass? Bij mijn Citroendealer heb ik ook geen eigen risico als ik de ruit laat repareren / vervangen. Heb je sneller de juiste ruit en weet je zeker dat het goed wordt gemonteerd.

Van Visa naar AX, BX, AX, BX, Xsara, Xantia, C4, C4 en nu C5

Profiel  

tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 07 oktober 2007 08:12 PM
  [ # 18 ]
C4 2.0 HDI fan schreef:

Waarom gekozen voor Carglass?

kiezen is er voor mij niet bij. Het is een auto van Athlon Carlease, dus moet ik voor dit soort zaken naar een glasboer. (carglass/autotaalglas)  Wink

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 07 oktober 2007 08:15 PM
  [ # 19 ]
C4 2.0 HDI fan schreef:

Waarom gekozen voor Carglass? Bij mijn Citroendealer heb ik ook geen eigen risico als ik de ruit laat repareren / vervangen. Heb je sneller de juiste ruit en weet je zeker dat het goed wordt gemonteerd.

waarom weet je zeker dat het goed gebeurd ?

carglas is een redelijk goed bedrijf in me ogen waar af en toe ook wel eens een fout wordt gemaakt net zoals bij een dealer Wink

Profiel  

tilanus
> 5000 berichten

- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 07 oktober 2007 08:17 PM
  [ # 20 ]

Ben ik met je eens. Ik heb helaas al te vaak gebruik moeten maken van de service van Carglass. Naast mijn GC4P ook met een Polo, Golf, Passat en Mondeo.
Ik moet eerlijk zeggen dat ze me altijd perfect geholpen hebben en altijd de zaken netjes hebben vervangen zonder verdere schade of zaken vuil te maken.

Edit Rene.. Quote verwijderd)

Profiel  

tilanus
> 5000 berichten

- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 08 oktober 2007 04:32 PM
  [ # 21 ]

Re: Dubbelbeelden

Ik heb nog nooit een duidelijk verschil gemerkt tussen mijn bestaande ruit en een later, door Carglass vervangen exemplaar.

Er zullen vast produktiefouten voorkomen, maar het lijkt me toch sterk dat een hele serie voorruiten zo’n fout heeft. Je zou toch denken dat de desbetreffende producent een kwaliteitscheck uitvoert aan het eind van de produktielijn…  Confused

Edit Rene.. Quote verwijderd

Profiel  

C4sohier
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 664

Gepost: 08 oktober 2007 09:00 PM
  [ # 22 ]
C4 2.0 HDI fan schreef:

Er zijn zelfs dealers die beroep doen op mensen van Carglass : dealer bestelt originele ruit die dan in hun werkplaats geplaatst wordt door Carglass.

Profiel  

tilanus
> 5000 berichten

- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 08 oktober 2007 09:53 PM
  [ # 23 ]
C4sohier schreef:

...dealer bestelt originele ruit die dan in hun werkplaats geplaatst wordt door Carglass.

De ruiten die Carglass op voorraad heeft, zijn ook orginele, hoor. Er zijn een aantal dealers die de Carglass-vestigingen bevoorraden. (bijv. een Citroen-dealer die alle vestigingen in de Randstad bevoorraad)

Profiel  

C4sohier
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank

Gepost: 09 oktober 2007 12:25 PM
  [ # 24 ]

Na de vervanging van mijn voorruit door Carglass, ontbrak de ‘double chevron’ in de hoek. Idem dito bij de wagen van mijn vrouw. Weet niet of dit bij jou ook het geval is - mogelijks niet omdat je eerst een voorlopige ruit had (recent model, ruit misschien nog halen via netwerk Citroën ?)
Klein detail dat mijzelf niet was opgevallen, maar een kennis uit de autosector maakte mij hierop attent.
Ruiten zouden wel van dezelfde fabriek komen en in dat opzicht zijn ze dus zeker origineel.

In elk geval waren de ruiten met vakmanschap geplaatst.

Edit Mod.. Quote verwijderd

Profiel  

tilanus
> 5000 berichten

- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 09 oktober 2007 01:09 PM
  [ # 25 ]

Ik heb zelf een tijdje als service-adviseur gewerkt bij een Honda/Seat dealerschap. Zij leverden alle Honda en Seat ruiten voor alle Carglass-vestigingen in Zuid-Nederland. Via de vestiging van Carglass in Veldhoven. Deze ruiten zijn dus exact dezelfde als diegene die de dealer zelf op voorraad heeft. Het is dan ook maar de vraag of indien je je ruit had laten vervangen bij je dealer, of je dan wel een dubbele Chevron op je ruit had gehad.  Rolling Eyes

(het feit dat dit logo wel op de af fabriek geplaatste ruit staat, wil nog niet zeggen dat een orginele vervangende ruit die ook heeft)

Profiel  

C4sohier
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank

Gepost: 09 oktober 2007 08:03 PM
  [ # 26 ]
tilanus schreef:

Ik heb zelf een tijdje als service-adviseur gewerkt bij een Honda/Seat dealerschap. Zij leverden alle Honda en Seat ruiten voor alle Carglass-vestigingen in Zuid-Nederland. Via de vestiging van Carglass in Veldhoven. Deze ruiten zijn dus exact dezelfde als diegene die de dealer zelf op voorraad heeft. Het is dan ook maar de vraag of indien je je ruit had laten vervangen bij je dealer, of je dan wel een dubbele Chevron op je ruit had gehad.  Rolling Eyes

Auto van echtgenote is een Seat ; vervangruit had geen logo (but who cares), voor de rest geen verschil.

tilanus schreef:

(het feit dat dit logo wel op de af fabriek geplaatste ruit staat, wil nog niet zeggen dat een orginele vervangende ruit die ook heeft)

Dit is wat ik bedoel : het is niet omdat het logo er niet op staat, dat de ruit niet ‘origineel’ is : wordt in dezelfde fabriek gemaakt, volgens dezelfde normen. Op het (eventuele) logo na, is er dus geen verschil.

Verder zit er in mijn GC4P ook al een nieuwe zijruit (...), geplaatst garage op steenworp van mij. Deze ruit heeft wel het Citroën logo.

Profiel  

ronald1963
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 141

Gepost: 10 oktober 2007 10:10 PM
  [ # 27 ]
C4sohier schreef:

...Verder zit er in mijn GC4P ook al een nieuwe zijruit (...), ...

Dit was zeker niet zo’n gelaagde zijruit van ‘t pack antiaggression?
Ben benieuwd hoeveel moeite ‘t dievengilde heeft met zó‘n ruitje…
Iemand ervaring mee?

C4P7 2.0 HDiF 164pk, EB6V Exclusive Noir Onyx, Xenon, Yellowstone integraal leer, RT3e + Hifi, 18" Krakatoa, Panoramadak, Pac det. 2, afn. trekhaak, dorpelbeschermers, Protech behandeling, alarm.
Parbleu, quelle qu’une voiture!

Profiel  

C4sohier
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank

Gepost: 11 oktober 2007 08:47 PM
  [ # 28 ]
ronald1963 schreef:
C4sohier schreef:

...Verder zit er in mijn GC4P ook al een nieuwe zijruit (...), ...

Dit was zeker niet zo’n gelaagde zijruit van ‘t pack antiaggression?
Ben benieuwd hoeveel moeite ‘t dievengilde heeft met zó‘n ruitje…
Iemand ervaring mee?

Was idd niet gelaagd. Heb eens een uitzending gezien op TV : met een hamer kwamen er barsten in de ruit, maar je komt er zo niet in (alle stukken bleven op hun plaats). Hoop dat in dat geval een geïrriteerde inbreker zijn creativiteit de vrije loop niet laat gaan op het koetswerk ...
Of de ruiten ook ‘rocket- and bomb-proof’ zijn ConfusedLaughing

Profiel  

tilanus
> 5000 berichten

- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 19 februari 2008 01:07 PM
  [ # 29 ]

En wederom was het blijkbaar mijn beurt…....

Kwam vanochtend tot de ontdekking dat ze in m’n bussie wederom ingebroken hadden vannacht. Linker voor-zijruitje ingeslagen…

Natuurlijk konden ze niks vinden van waarde, dus hebben ze maar het steuntje van de TomTom meegenomen…. *zucht*

Inmiddels heb de ochtend al bij Carglass doorgebracht alwaar ze me voorzien hebben van een noodruitje. Donderdag krijgt ze een nieuwe ruit.

Dit is dus al de derde keer in 13 maanden tijd…....

Profiel  

Sparks
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 622

- (Grand) C4 Picasso BlueHDi 120 S&S
Gepost: 19 februari 2008 01:09 PM
  [ # 30 ]

Sjus Sjoerd, da’s weer mooi k*t.
Waarschijnlijk hebben ze de steun van de TT zien zitten en gedacht dat hij wel ergens in het dashboard of onder de stoel zou liggen.

Profiel  

2 van de 6
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook