Hey forummers!
Ik heb sinds kort een barst in mn voorruit, die wil ik graag laten repareren maar ik weet dat dit een best duur klusje is. Ik vroeg me dus af of iemand hier op het forum ofzo nog een raam heeft staan en in de buurt van zeeland iemand weet die deze erin kan zetten voor een zacht prijsje?
Ik weet niet wat de normale kosten zijn bij een zx voorruit?
Maar heb wel iets op marktplaats gevonden en die man vraagt 199 incl montage, maar dan moet ik wel naar Tilburg rijden vanuit goes
wie kan me helpen?
Greetz
Marc
ZX 16v(1994) - Total loss
CitroPolo(1986) - verkocht
BX RE (19??) - van mn broer te leen.
Saxo 1.6i VTR (1997) - Dagelijks vervoer(vanaf morgen!)
niet verzekerd voor ruit? dan zou ik dat er maar direct bijnemen, komt zo vaak voor man suc6 met vervangen in ieder geval
neej niet verzekerd, WA is meestal zonder. ik zal eens informeren wat het kost met ruitverzekering.
thx
ZX 16v(1994) - Total loss
CitroPolo(1986) - verkocht
BX RE (19??) - van mn broer te leen.
Saxo 1.6i VTR (1997) - Dagelijks vervoer(vanaf morgen!)
Totaal aantal Berichten: 6485
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
WA is volgens mij altijd zonder. Bij WA+ is het meeverzekerd, premie is maar een fractie hoger en het scheelt je een hoop gedoe. Al zit je volgens mij bij ruitvervanging dan nog steeds aan een eigen risico van EUR 136,-.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Mulder schreef:WA is volgens mij altijd zonder. Bij WA+ is het meeverzekerd, premie is maar een fractie hoger en het scheelt je een hoop gedoe. Al zit je volgens mij bij ruitvervanging dan nog steeds aan een eigen risico van EUR 136,-.
ik ben bij centraal beheer WA verzekerd, daar kan je zelf opties toevoegen, zo heb ik ook ruit en inzittendenblabla erbij gedaan, het blijft gewoon wa + aantal opties, maargoed, hoe dat bij andere verzekeraars zit weet ik niet
Totaal aantal Berichten: 1656
- Xantia Ambulance, GiFa
wa+ voor een zx diesel was slechts 50 eurie…
Probeer eens wat bij autotaalglas. Daar zitten veel franchisers op. Er valt wel eens wat op de grond tenslotte.
Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard