Totaal aantal Berichten: 678
- Xsara Ligne Prestige 1.8 16 v Break
- Saxo 538 spot
oke, thanx voor de info, ik heb ze net een mail gestuurd dus nu maar afwachten.
Als je er geen verstand van hebt, zorg dan dat je het wel krijgt
GoodOldDiesel schreef:
Erg leuk als je net dat mooie 2e handsje hebt gekocht en iemand rijd tegen je aan. Dan komt de verzekering ermee dat de wagen al eens total los wasverklaart en jijn krijgt ineens de helft….
Dit klopt niet. ALs de auto economisch total loss is gegaan, maar hij is daarna weer netjes gerepareerd dan is er niks aan de hand.
Alleen in geval van TS was de vorige schade zichtbaaar NIET gerepareerd. Ja, logisch dat de verzekering dan gaat steigeren. Immers, je gaat er dan op vooruit als de schade helemaal wordt hersteld.
Overigens heb ik ook een keer zo’n geval gehad. Ingebroken: deur beschadigd (moest vervangen worden). Ik heb toen de schade niet volgens opgaaf laten repareren, maar een andere deur erin laten zetten en de rest in de knip gestoken. Toen kreeg ik ook een brief van de verzekering dat als er weer schade zou ontstaan op die plek het consequenties zou hebben voor het uit te keren schadebedrag. Ach ja..
Schade is sowieso kudt.
Totaal aantal Berichten: 1656
- Xantia Ambulance, GiFa
Ligt nog wat in mijn tuin… Het is van een advantage maar of er nog een chromen bies op zit….
Prijs? Ach mijn vrouw is nogal gek op chocola
Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard
Totaal aantal Berichten: 678
- Xsara Ligne Prestige 1.8 16 v Break
- Saxo 538 spot
We zijn zondag naar een particuliere verkoper geweest in Friesland, hij bood mij de spullen aan die ik nodig had, dus hadden we even een leuk ritje voor de boeg het was mooi weer dus hebben er ook meteen maar iets leuks van gemaakt.
De man had alles in de donker blauwe kleur, helaas was het mettalic maar dat mocht de pret niet drukken.
Ik heb van hem een bumper twee zijschermen (links en rechts) motorkap en een lijst waar de koplampen in gemonteerd worden gekocht voor 65 euro.
Toen we terug waren heb ik er meteen werk van gemaakt en alles vervangen voor het donor materiaal en het oogt direct weer een stuk beter (nu alleen nog spuiten, dit doet een kenneis van mij als hij wat tijd vrij kan maken)
Ik heb nu alleen een rechter zij paneel over en de lijst waar de koplampen in horen is ook over, liefhebbers????
Als ik tijd heb zal ik een paar foto’s plaatsen van hoe het er nu uitziet en als de auto weer klaar is ook uiteraard.
En als er toch gespoten moet worden laat ik het dak ook direct weer in ere herstellen.
Ja ik schiet er zelf welwat bij in maar dan heb ik haar ook weer helemaal netjes.
Als je er geen verstand van hebt, zorg dan dat je het wel krijgt
Toch mooi dat je haar een nieuw leven gunt!
Jos van der Voort
fijn dat je goede onderdelen hebt gevonden ben wel benieuwd naar het eindresultaat.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere