Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
heel stoer!!!
met beter lichte meer foto`s !!!
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
de 2 snelste? je bedoeld toch zeker de snelste en de ena-snelste
het zijn uit het bx gamma de twee snelste dat de een wat sneller is dan de ander duhhh dat mag de pret toch niet drukken jan?
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Staat erg gaaf stan (dat wist je al van mij maargoed )
het zijn uit het bx gamma de twee snelste dat de een wat sneller is dan de ander duhhh
Nou… de 16v mk1 is de allersnelste, dan de 16v mk2, type 2 gti 8v en sport. Dan komen pas de gti 8v type 3, 19 GT en 19 TZI, die ongeveer even snel zijn.
Over de velgen: bah!
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
vette velgen staat goed!
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Harm Geplaatst: 14 Okt 2007 12:24 Onderwerp:
Over de velgen: bah!
heerlijk een eerlijke mening hij is nu een stannie auto met notenhout dat vond jij toch ook zooooooooooooooo mooi harm hahahaha.
en over dat snelste bx mailing het was meer zo van bv’tje ,we praten over een 16v(ongeacht type 1 of 2 nl alle twee sneller maar het blijven 16v’s) en de sport had ik niet eens aangedacht eigenlijk ops:
ja je hebt gelijk harm het was gewoon leuk om het zo te zien
een ding weet ik zeker de zx 1.9d is het langzaamste
gooi hier maar een slotje op ik ben absoluut niet gediend van uitspraken van diverse forum leden hierzo.
als mensen vinden dat ze hun ongenoegen willen uiten op een respectloze manier moeten ze dat zelf weten ik ben dat gezeik meer dan zat.
er zijn figuren die noemen zich dan fanaten jeh right zolang het maar geen geld kost want dan verkopen ze de wagen maar gelijk belachelijk gewoon.
ik ben het volkomen eens met je stan jij doet een hoop moeite om je bx mooi te maken en idd lopen ze alleen maar te zeuren
sterkte stan
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Dus…
Eveneens ben ik tevens ook.
citroenc2 Geplaatst: 15 Okt 2007 19:33 Onderwerp:
————————————————————————————————————————
ik ben het volkomen eens met je stan jij doet een hoop moeite om je bx mooi te maken en idd lopen ze alleen maar te zeurensterkte stan
thanks ik vind het allemaal zo jammer
het kan leuk zijn maar een beetje eerbied voor mensen zoals jan ,en vele anderen die hier niet eens reageren , die gewoon een godsvermogen in hoeven niet zo behandeld te worden
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Dus het maakt pas uit als je een godsvermogen in je BX steekt? Niet iedereen wil of kan zijn hele besteedbaar inkomen in de BX steken!
En dan nog… Leuk dat je nu door c2 wordt gesteund, maar in een hoop topics is hij degene die keuzes van anderen afbrandt. Dit gaat alleen maar over velgen en opties. Echt, waar gaat dit over?
Eveneens ben ik tevens ook.