Is er iemand die weet waar de relais zit van de achterwisser bij een AX van het type 2/3?
C5 Tourer 2.0HDi 135 Exclusive ‘14
Voorheen: C5 2.0HDI 110 ‘02
AX 1.0 Tonic ‘95
Totaal aantal Berichten: 1349
- BX SPORT
- 2CV Special
Zit deze niet in de zekeringskast bij de knipperautomaat etc?
Dagelijks vervoer: Peugeot 308 sw style 2015 rouge rubi
Hobby: 2cv special 1986 bleu celeste, BX sport rouge
Hoy Michel.
Bedankt voor de reactie. Daar dacht ik ook aan, maar kan de zekeringenplaat (die eerst zit) eruit geklikt worden of zo?
Volgende maand verhuizen we, en dan komt de AX terug bij mij thuis te staan. Dan kan ik er wat meer mee bezig zijn. Heb ondertussen ook nog achterste spatlappen en de klapzijruitjes(om te laten graveren) bijgekocht.
AX 1.0 Tonic ‘95
Totaal aantal Berichten: 1349
- BX SPORT
- 2CV Special
al erg lang geleden dat ik het open heb gehad, zit dat kapje in je dashboard idd niet geklikt, zo niet zitten er 2 plastic schroefjes.
aha, en word de ax weer in gebruik genomen dan?
wel makkelijker klussen!
Dagelijks vervoer: Peugeot 308 sw style 2015 rouge rubi
Hobby: 2cv special 1986 bleu celeste, BX sport rouge
Bij type 1: gemonteerd op de wisserunit of achter het linker-achterlicht
Bij type 2: achter het dashboard, boven je benen (bestuurderskant), onder de stuurkolom (zit hij gecombineerd met het relais voor de ruitenwisser voor!) Hij zit volgens mij daar aan de rand vast, maar wijst richting de stoel (niet makkelijk bereikbaar/vervangbaar)
Iedereen bedankt voor de reacties. wink smt023
@Michel Ten laatste net na nieuwjaar moet het wagentje weer bij mij thuis staan (ipv in de loods bij een landbouwer op rust lol ). Dan kan ik, als ik er wat tijd voor heb, wat aan beginnen sleutelen. (eigenlijk mankeert er niet zoveel aan). En idd., mss is ie dan binnen de kortste keren terug op de weg te zien wink JOEPIE smt038 smt148
De motor loopt nog steeds prima, behalve 1 plekje op de deur en enkele aan de linkse achtervleugel is er geen roest, en het interieur is ook in prima staat. Alvorens dan terug de weg op te gaan ga ik nog FF bij de dealer langs voor nieuwe riemen, nieuwe dichtingen en rubbertjes en verse vloeistoffen.
De tijd die erover gaat speelt geen rol, het is een hobby-auto.
AX 1.0 Tonic ‘95