revisie setje is besteld a 42,65 euro incl btw
setje komt maandag binnen bij de dealer.
Hier een handige link voor de citro wiki over het monteren van dit setje
vandaag de dealer maar is gebeld waar mijn setje blijft, is al een week geleden besteld.
volgens de dealer heeft citroen een lever achterstand en komt mijn setje binnen een paar dagen
Geduld is een schone zaak; je zult straks beloond worden met een ritje in een fantastische auto .
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Inderdaad, maar als de dealer op tijd levert dan wordt Maarten snel beloond met een ritje in een fantastische auto.
Eveneens ben ik tevens ook.
het is al 2 weken geleden geloof ik, dat ik er in heb kunnen rijden.
maar gelukkig staat de gti wel klaar om wat benzine te verbranden
de dealer zegt dat citroen een achterstand heeft, hij heeft mijn setje nog niet
het moet nou toch is komen, ik heb de carpoort nodig voor de GTI waar ook wat werk aan zit, en eind deze maand naar de apk moet
Lastig soms, twee auto’s .
B_iks schreef:Lastig soms, twee auto’s .
nou, eerder dat mijn aandrijfas ineens wel heel veel herrie begint te maken, mijn uitlaat wel wat gumgum kan gebruiken, en mijn stuurbekrachtiging een heel stuk zwaarder gaat dan bij de 1.6 tzi.
ik heb het setje binnen, de borgringetjes los, maar 2 einddoppen krijg ik er niet uit. iemand een tip? doorduwen lukt niet.
toch gewoon doorduwen vanaf de dop aan de overkant?
gr Maarten
hij is nu helemaal uit elkaar, nu schoonmaken en weer in elkaar prutsen.
MaartenH schreef:hij is nu helemaal uit elkaar, nu schoonmaken en weer in elkaar prutsen.
Foto’s zouden leuk zijn.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
daar ben je te laat voor hij zit al weer in elkaar.
Hier een fotoje van een engels forum, bxclub.co.uk. Welke ik als handleiding gebruikt hebt
ik heb de filtertjes niet gemonteerd, de monteur bij de dealer was het met wupke eens.
bron met beschrijving: http://www.bxclub.co.uk/forum/viewtopic.php?t=2865,
net weer lekker aan het sleutelen geweest. de bx staat weer op d’r eigen poten. ik zag geen LHM meer uit de debietregelaar stromen, en geen knipperende lampjes meer na heel veel moterolie bijvullen ops:
de olie lekt er heel erg snel weer uit bij de carterontluchting als de moter loopt. 1 van de slangen loshalen liet mij ook een aardige hoeveelheid mayonaise zien.
morgen de ontluchting maar is loshalen en alles schoonmaken. zou de lekage dan weg zijn?
MaartenH schreef:net weer lekker aan het sleutelen geweest. de bx staat weer op d’r eigen poten. ik zag geen LHM meer uit de debietregelaar stromen, en geen knipperende lampjes meer na heel veel moterolie bijvullen ops:
de olie lekt er heel erg snel weer uit bij de carterontluchting als de moter loopt. 1 van de slangen loshalen liet mij ook een aardige hoeveelheid mayonaise zien.
morgen de ontluchting maar is loshalen en alles schoonmaken. zou de lekage dan weg zijn?
Zit er niet gewoon een scheur in de slang onder het olievulpotje?
Ich bin ein Breaker