hoi ik wil heel graag gele mistlichten in mijn bx bouwen mijn koplampen heb ik nl ook geel
zijn er kapjes om over de lamp te zetten net zoals bij koplampen of zijn er gele lampjes voor te koop of lampen stift die precies klopt
mvg rik jongeneelen
Voor zover ik weet is er geen mooi lampenkapje zoals bij je H4 lampen. Ik heb een tijdje terug een poging ondernomen om met die kapjes witte mistlampen om te modden naar geel licht. Dit is toen redelijk gelukt, echter geven de “originele” gele lampen toch het beste resultaat. Op citromobile heb ik 1 nieuwe en 1 zeer goed gebruikt exemplaar op de kop weten te tikken voor 5 tientjes. Ik zeg, bespaar je het gezeik en gefriemel en zoek gewoon 2 lampen met originele gele reflectoren.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Phillips GOLD..erin en klaar, helder geel licht.
mvgr wupke
Die lampen zijn al enige tijd niet meer leverbaar dacht ik. Verder zijn die mistlampen H3 dacht ik. Ik vraag me af of die destijds als Philips Gold geleverd werden.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
gele mistlampen zijn heel mooi ja
ik kreeg bij de aanschaf van mijn auto 2 gele cx mistlampen er bij. samen met de 2 gele mistlampen onder mijn bx heb ik een mooi setje kunnen maken. Ik weet niet of cx mistlampen hetzelfde zijn, of altijd geel. misschien moet je hier is naar zoeken.
fototje
welke fotoo?waar? ik ben blind, want ie zie alleen een wit vlakje..
mvgr wupke
ik zie toch echt een hele mooie foto van een hele mooie schone auto
jah nu wel.
mvgr wupke
BX mistlampen zijn hetzelfde als cx, ax, 405 en 309 mistlampen. Maar lang niet altijd geel. Ze zijn nog wel gewoon nieuw te bestellen trouwens
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Heb je een kleinere portemonnee dan kun je ook overwegen om Renault mistlampen er in te zetten, uit bijv. een R19 of R25. Hiervan is het glas geel en kan er dus gewoon een normaal wit lampje in. Bijkomend voordeel is dat de mistlampen gewoon zonder aanpassen in de originele houders passen. Resultaat:
grappig dat de renault dingen ook passen.
bij mij zijn de spiegels geel, niet het glas of lampje.
MaartenH schreef:grappig dat de renault dingen ook passen.
Nog grappiger dat ze blijven zitten en niet spontaan van de auto afvallen.
Oom André zou zich in zijn graf omdraaien….
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Zijn die mistlampen van de Renault altijd geel, of zijn die er ook in het wit? Ik heb trouwens nog een nette gele mistlamp in de aanbieding voor de liefhebber.
Eveneens ben ik tevens ook.