ZX diesel hulp gevraagd.
ZX-Enschede
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2153

Gepost: 27 januari 2005 02:45 PM

Hallo ZX-O-fielen

Ik heb sinds een maand of drie een ZX 1.9D uit 92. Wanneer ik accelereer is het net of de motor even geen brandstof krijgt en de motor houdt dus in. Na ongeveer 1 seconde of zo pakt de motor op en loopt ie verder normaal tot het volgende schakelmoment.

Heeft iemand enig idee wat dit kan wezen?

Verder ben ik op zoek naar twee zwarte deuren voor een 4 deurs LV en LA en een buitenspiegel LV.

De 3e en 4e versnelling kraakt wanneer er niet extreem voorzichtig geschakeld wordt. Wordt dit een andere bak?

Is er iemand waar ik het Haynes manual kan downloaden want met die Poolse site komt het bij mij niet goed.

Verder is deze ZX een eindeloze auto. In 3 maanden al bijna 12000 gereden en hij loopt bijna 1 op 20.

Groet,

Jos Very Happy

Jos van der Voort

Profiel  

WaJo
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 389

- Xantia 2.0 HDi
- Visa 11RE
Gepost: 27 januari 2005 03:45 PM
  [ # 1 ]

Re: ZX diesel hulp gevraagd.

cb005978 schreef:

Hallo ZX-O-fielen

Ik heb sinds een maand of drie een ZX 1.9D uit 92. ...
Verder ben ik op zoek naar twee zwarte deuren voor een 4 deurs LV en LA en een buitenspiegel LV….

Groet,

Jos Very Happy

HA die Jos,

ALs je opzoek bent naar deuren voor een ZX 5 deurs in het zwart en je bent een keer in de buurt…
in Veenendaal staat bij autodemontage bedrijf PATER een ZX aura in het zwart.
Twee weken terug zat bijna alles er nog aan, terwijl ie er sowieso al sinds November staat! Dus grote kans dat de deuren en die spiegel er ook nog aan zitten! Voor zo ver ik me kan herrinneren is de staat van de wagen netjes, maar goed ik heb dan ook meer op het interieur gelet dus pin me er niet op vast.

Suc6 het het opknappen

Rik

(ex) visa 11 RE(1983), (ex) ZX Break, TurboD (1994) Gris Crepuscule,
(ex) Xsara break Hdi Différence II (2004) Gris Iceland, (ex) Xantia Break Hdi Plus (2001) Gris Fulminator, (ex) C5 berline ph2 2.0 HdiF Gris Fulminator{Ik houd geloof ik van grijs…}

Visa 11 RE (1984) wit
BX 19 Gti (1986)rood
Grand C4 Picasso BlueHdi 120 Business (2015) Blue Kyanos

Profiel  

ZX-Enschede
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 27 januari 2005 04:02 PM
  [ # 2 ]

M&M en Wajo bedankt!

Het handboek heb ik al op mijn PC dus dat is goedgekomen.

Ik zal mijn zoon uit A’foort bij Pater langs laten gaan. Ikzelf zit in Haakbergen dus voor mij is dat niet naast de deur. Dus ZX liefhebber in de buurt, ik hou me aanbevolen!

De twee deuren heb ik trouwens vorige week te danken aan een mevrouw met twee kleine kinderen op fietsjes waarvan er 1 een rare zwaai maakte en ik moest uitwijken anders had ze eronder gelegen.

Afijn een paal stond me in de weg met al die schade tot gevolg. Is het LA spatbord trouwens ook demontabel? Daar heb ik ook schade!

Terwijl ik balend mijn schade bekeek was mevrouw ‘m gauw gesmeerd zonder bedankje en zonder zich verder aan mij kenbaar te maken. Moet je dan de volgende keer dat kind maar onder je auto nemen? Haar WA verzekering had mijn schade betaald. Nou ben ik de pineut!

Jos

Jos van der Voort

Profiel  

WaJo
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 389

- Xantia 2.0 HDi
- Visa 11RE
Gepost: 02 februari 2005 03:47 PM
  [ # 3 ]

Hmm dat is behoorlijk balen inderdaad. Maar erg nobel dat je een paaltje verkoos boven het kind!
Het is trouwens nog maar de vraag of je schade wel zou worden betaald door haar WA-verzekering als je het kind had geraakt. Je bent in een aanrijding tussen fietser en auto eigenlijk zonder uitzondering meteen schuldig!!! Dit is een van die kromme bepalingen die in de wet staan! Je zou in zo’n geval wel met erg goed argumenten moeten komen om het om te draaien. Hiervoor geldt de omgekeerde bewijslast.. je bent pas onschuldig als je kan bewijzen dat je er niets aan kon doen…. errug krom allemaal!!!

Maar goed jij zit dus nu met de schade! Hopelijk kun je het relatief simpel zelf verhelpen!

Suc6!!!

(ex) visa 11 RE(1983), (ex) ZX Break, TurboD (1994) Gris Crepuscule,
(ex) Xsara break Hdi Différence II (2004) Gris Iceland, (ex) Xantia Break Hdi Plus (2001) Gris Fulminator, (ex) C5 berline ph2 2.0 HdiF Gris Fulminator{Ik houd geloof ik van grijs…}

Visa 11 RE (1984) wit
BX 19 Gti (1986)rood
Grand C4 Picasso BlueHdi 120 Business (2015) Blue Kyanos

Profiel  

ZX-Enschede
> 2000 berichten

Gepost: 03 februari 2005 02:26 PM
  [ # 4 ]

Zoek nog twee zwarte deuren LV en LA? Iemand?

Jos van der Voort

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 03 februari 2005 06:09 PM
  [ # 5 ]

Misschien kan je een advertentie in het gedeelte ‘ gezocht ’ platsen.

En gaat dit topic over dezelfde ZX ?

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

ZX-Enschede
> 2000 berichten

Gepost: 03 februari 2005 07:25 PM
  [ # 6 ]

Ja zelfde probleem. Ga kijken bij gezocht. Bedankt!

Jos van der Voort

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook