1e XM Club Sleutelmeeting
Lucas Unger
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6327

- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Gepost: 20 juli 2007 12:51 PM

Eindelijk is het dan zover, voor de eerste XM sleutelmeeting in zijn we te gast bij Citroën merkdealer Veldma in de stad Groningen .
Naast het beschikbaar stellen van gereedschap, bruggen en onderdak draagt Citroën merkdealer Veldma er zorg voor dat onder begeleiding van deskundige en ervaren monteurs aan de XM gesleuteld kan worden. Wel komen de kosten voor bestelde/gemonteerde onderdelen voor rekening van de eigenaar van de XM. Een prima deal dus. Om misverstanden te voorkomen wordt benadrukt dat een ieder die onderdelen besteld deze ook afneemt als de dealer ze niet kan retourneren.

Houdt er bij je aanmelding wel rekening mee dat sommige onderdelen wat langer in bestelling kunnen staan, meld je daarom zo snel mogelijk aan (uiterlijk voor 20 September 2007). Daarnaast kun je je voorstellen dat het aantal sleutelaars niet onbeperkt is.  Hoewel geprobeerd zal worden om zoveel mogelijk mensen te helpen is het aan de dealer om te bepalen wat wel en niet mogelijk is op de sleuteldag. Gebruik van meegebrachte onderdelen, olie en andere zaken is niet mogelijk, hier worden geen uitzonderingen op gemaakt.

Als je zelf kunt sleutelen aan je XM mag je (in overleg met de dealer) gebruik maken van de ter beschikking gestelde middelen en kennis van Veldma Citroën.

Uiteraard zijn de XM-clubleden die zichzelf geen vieze handen willen bezorgen ook van harte welkom voor de gezelligheid en niet in de laatste plaats om je kennis over de voitures te vergroten.

Dit alles zal plaatsvinden onder het genot van een hapje en een sapje.

Heb je er zin in dan kun je je per e-mail aanmelden bij Mark Schraven .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) o.v.v. “Sleutelmeeting ”  Vermeld in de aanmelding in ieder geval de onderstaande zaken:
-Een omschrijving van de klacht en/of welke onderdelen je nodig hebt.
-Naam
-Adres, woonplaats
-Telefoonnummer
-Kenteken en chassisnummer

Zo kan de dealer er voor zorg dragen dat de correcte onderdelen op de sleutelmeeting aanwezig zijn.

Profiel  

XMTurboCT
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1691

Gepost: 09 oktober 2007 05:17 AM
  [ # 1 ]

Even een kleine dubbelpost. Ben er geweest, was wat mij betreft een groot succes en zeker voor herhaling vatbaar. Samen met Peter (monteur) de veerbollen vervangen (hij deed meer dan ik) en bijna alle dashboardlampjes vervangen. Kwam uit op 44 nieuwe lampjes. Heb er nog een paar over het hoofd gezien. Dit alles in zo’n 4 uur tijd en geen arbeidsloon. Bollen plus lampjes kostten in totaal 300 euroos. Kom daar bij de garage maar eens om.
Helaas heb ik geen foto’s gemaakt van mijn gesloopte dash, daarvoor was ik te druk. Over drukte gesproken, volgende keer meer XMérs zou leuk zijn. Aan de andere kant, nu had ik mijn persoonlijke monteur Very Happy. Was ook blij met Lucas en Mark bij het in en uitelkaar steken van het dashboard.

Wanneer is de volgende keer (m’n uitlaat is ook niet best)?

Groet, Arjan

Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2

Word lid van de XM Club!

Citroën XM turbo ct

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206

Gepost: 09 oktober 2007 06:19 AM
  [ # 2 ]

Compleet gemist….

Zou je op zo’n dag onder begeleiding ook de D-riem kunnen wisselen, of is dat weer net ff te veel ?

Profiel  

Lucas Unger
Administrator
Totaal aantal Berichten: 6327

- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Gepost: 09 oktober 2007 12:15 PM
  [ # 3 ]

Tsja,
dat is eigenlijk aan de garage waar we te gast zijn om te bepalen. Ik kan me zo voorstellen dat het voor een 2.0 nog wel te doen is, maar riemen van een 2.5TD wisselen kun je op je buik schruijven. Een en ander is natuurlijk sterk afhankelijk van het aantal beschikbare monteurs en het aantal aanmeldingen.

De volgende sleutelmeeting zal ergens in het voorjaar zijn. Als je vraag dan nog steeds speelt, laat het dan tegen die tijd weer weten. We kunnen uiteraard ons best doen om het in te plannen.

Groet,

L

Profiel  

markV624
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 505

Gepost: 10 oktober 2007 01:10 AM
  [ # 4 ]

Arjan ,

Op de sleutelmeeting was ook een clublid die een nieuwe uitlaat nodig had .
Na overleg heb ik begrepen kreeg hij ook nog een hele leuke korting op de originele uitlaatdelen . Misschien ook leuk voor jou .
Ik vond het zelf ook een leuke meeting en inderdaad een persoonlijke monteur is natuurlijk niet gek . Maar zoals altijd hoe meer zielen hoe meer vreugd !
Ook de andere deelnemers en bezoekers waren bij navraag erg positief .
Ik zal nog even een fototje plaatsen van je dash .

Groet ,

Mark

enjoy flying Citroën

Profiel  

XMTurboCT
> 1600 berichten

Gepost: 10 oktober 2007 02:45 AM
  [ # 5 ]

Hey Mark,
Zouden ze nog zo´n uitlaat hebben liggen voor n break? Nou ja, zelf maar ff bellen anders. Enne zoals geschreven: een topmeeting!!! Verder heb ik niet gezien wat andere clubleden zoal hebben gedaan of laten doen… Beetje druk met m’n dash!
Groet, Arjan

Word lid van de XM Club!

Citroën XM turbo ct

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5264

Gepost: 10 oktober 2007 02:57 AM
  [ # 6 ]

Ik heb het als kersvers lid helaas moeten missen. Vader was jarig. Ook belangrijk…
Volgende keer ben ik zeker aanwezig, alleen vrees ik dat ik dan nog wel met een verkeerd neusje op mn xm rond rijdt Surprisedops:  Surprisedops:

Xsara Coupe

Profiel  

XMTurboCT
> 1600 berichten

Gepost: 10 oktober 2007 06:20 AM
  [ # 7 ]

Gefeliciteerd met je lidmaatschap! Dat van die neus is geen probleem lijkt me…
Groet, Arjan

Word lid van de XM Club!

Citroën XM turbo ct

Profiel  

markV624
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 505

Gepost: 12 oktober 2007 02:29 AM
  [ # 8 ]

Arjan ,

Hier nog even een fototje van je dash .

Groet ,

Mark

enjoy flying Citroën

Profiel  

XMTurboCT
> 1600 berichten

Gepost: 12 oktober 2007 06:02 AM
  [ # 9 ]

OK, fnx! Best wel knap dat alles het weer doet…

Word lid van de XM Club!

Citroën XM turbo ct

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook