1 van de 3
 1 2 3 Volgende > 
   
retourleidingen omwisselen + kachelprobleem
Vermond
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2198
Geregistreerd: 21-08-2007

- BX d
- BX trd turbo
- BX trd turbo break
- BX tzd turbo break
Gepost: 12 oktober 2007 02:52 PM

Hey,

stel mijn BX heeft een lekkende retourleiding en kapotte hoogteregelaar, en ik heb nog 2 andere BX-en thuis in de tuin als donor, is dit makkelijk van de 1 op de andere te zetten, mochten op de 2 andere nog goede leidingen/hoogteregelaar zitten, of is dit niet aan te raden?

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25575
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 12 oktober 2007 03:02 PM
  [ # 1 ]

Ja. dat is niet moeilijk.

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5738
Geregistreerd: 25-08-2003

Gepost: 12 oktober 2007 05:20 PM
  [ # 2 ]
bogaard77 schreef:

Ja. dat is niet moeilijk.

Eh - retourleidingen overzetten? Dat hangt er maar net vanaf.

Als het om de grote of kleine octopus gaat dan wens ik je er *veel* succes mee maar hangt het er maar net van af hoe “fris” de leidingen nog zijn - en die zijn meestal niet zo best meer maar nog net voldoende als je er verder vanaf blijft.

Wielretouren kan ik kort over zijn: die moet je niet overzetten.

Ich bin ein Breaker

Profiel  
 
McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 12 oktober 2007 08:20 PM
  [ # 3 ]

uuh een kleine octopus kost nieuw niet zo veel (in verhouding vind ik) gewoon gelijk een nieuwe eronder hoef je over een tijdje ook niet weer Rolling Eyes

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  
 
karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5738
Geregistreerd: 25-08-2003

Gepost: 12 oktober 2007 09:17 PM
  [ # 4 ]
McDean schreef:

uuh een kleine octopus kost nieuw niet zo veel (in verhouding vind ik) gewoon gelijk een nieuwe eronder hoef je over een tijdje ook niet weer Rolling Eyes

Ik mocht toch wel 102 euro aftikken. De grote octopus is wat goedkoper dan dat.

De kleine octopus die ik zo duur kocht is niet helemaal naar mijn zin; de slang ging veels te moeilijk over het tuitje van de hoogteregelaar. Dat probleem had ik niet bij de grote octopus.

Eenzelfde verhaal hoorde ik van mijn garagist die een nieuwe lek gestoken had. Zo erg was het bij mij - nog net - niet. Maar feit is wel dat de slangen blijkbaar te krap zijn, teveel aan de onderkant van de tolerantie of er zelfs overheen.

Ergo:ik denk dat je de kleine octopus beter uit losse slangen kunt opbouwen dan nieuw aanschaffen.

Ich bin ein Breaker

Profiel  
 
Daan88
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1986
Geregistreerd: 07-05-2006

- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Gepost: 12 oktober 2007 09:20 PM
  [ # 5 ]

ja de grote octupus eraf halen zonder dat je hem stuk maakt is meestal niet zo eenvoudig, en ik zou zeker voor een nieuwe gaan, aangezien de gebruikte oude ook weer lek kan raken ook al weet je niet waneer

even een kleine investering zeg maar

Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 12 oktober 2007 09:21 PM
  [ # 6 ]

je moet de uiteinden verwarmen alvoren ze in mekaar te steken.
en nee geen brander maar een verffohn op 200 graden werkt perfect..

mvgr wupke:kinderspel Wink

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 12 oktober 2007 09:26 PM
  [ # 7 ]

DE oplossing, werkelijk waar.

Profiel  
 
karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5738
Geregistreerd: 25-08-2003

Gepost: 12 oktober 2007 11:26 PM
  [ # 8 ]
kreazyV8wuppo schreef:

je moet de uiteinden verwarmen alvoren ze in mekaar te steken.
en nee geen brander maar een verffohn op 200 graden werkt perfect..

mvgr wupke:kinderspel Wink

Dit scheelde anders wel heel erg veel, het was ook niet het originele fabrikaat al was het wel een orig cit onderdeel.

Ich bin ein Breaker

Profiel  
 
Daan88
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1986
Geregistreerd: 07-05-2006

- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Gepost: 12 oktober 2007 11:34 PM
  [ # 9 ]
garagestmarien schreef:

DE oplossing, werkelijk waar.

mooie oplossing! welke plaats in de auto ligt dit verdeelblokje?

@wupke, goede tip! Smile

Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 13 oktober 2007 12:09 AM
  [ # 10 ]

ruwe gok.
dat ding ligt naast de diravi..
iig die plastic witte bol van de diravi..

mvgr wupke Wink

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 13 oktober 2007 12:39 AM
  [ # 11 ]

Goed, dit is een CX. Deze ligt onder het reservewiel. De andere net naast de LHM tank. Daar heb ik nog geen foto van. Maar het idee werkt uiteraard voor elke HP auto.

Profiel  
 
Daan88
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1986
Geregistreerd: 07-05-2006

- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Gepost: 13 oktober 2007 12:43 AM
  [ # 12 ]

gesoldeerd of gelast trouwens?

Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 13 oktober 2007 12:46 AM
  [ # 13 ]

Gesoldeerd. De pijpjes in de buis zijn op een draaibank gemaakt. En deze is voor de BX van een klant gemaakt.

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 13 oktober 2007 12:48 AM
  [ # 14 ]

van koper dus..

mvgr wupke Wink

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 13 oktober 2007 12:49 AM
  [ # 15 ]

Ja, en dat gaat in de CX al jaaaaaaaren goed. Per gescheurde oude leiding te vervangen.

Profiel  
 
 
1 van de 3
 1 2 3 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook