Totaal aantal Berichten: 1120
- Ami 8 Break
- CX Athéna
Zo da’s een mooi voorbeeld. Kan niet al te moeilijk zijn lijkt me. Gewoon even oefenen dus. Ik zal ook voorzichtig zijn met de rembobbel Ik zal een mooie foto reportage proberen te maken van de rit en ik zal kijken of ik een filmpje kan maken.
@Bart Heb je de foto’s gezien? Zijn mooi geworden!
My other car is a broomstick.
Totaal aantal Berichten: 27884
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
citroen23 schreef:LIVE !!!!!!!!!
schakelen met sterren
Het is al gezegd, maar prachtig
Lekker geluid ook
Totaal aantal Berichten: 1452
- ID/DS DSuper LPG 5bak
- Xantia 1.8 16v Break
mathijs schreef:Zo da’s een mooi voorbeeld. Kan niet al te moeilijk zijn lijkt me. Gewoon even oefenen dus. Ik zal ook voorzichtig zijn met de rembobbel Ik zal een mooie foto reportage proberen te maken van de rit en ik zal kijken of ik een filmpje kan maken.
@Bart Heb je de foto’s gezien? Zijn mooi geworden!
Hoi Mathijs, ik heb de foto’s eergisteravond even mogen bekijken. Zag er mooi uit, mooie plechtigheid, en natuurlijke een mooie Jag…....
Groetjes, Bart
DSuper 1.9 LPG blue d’ Orient 01-1972
Het enige wat ik in een andere auto zie is de reflectie van die van mij.
Willeam schreef:Hahaha, dat wordt genieten!!! De koningin van de weg. Schakelen moet je je gewoon uit laten leggen. Is even proberen en dan moet het zeker lukken.
Heb tijden terug een DS Break (handgeschakeld) geleend en denk er altijd nog met zeer veel plezier aan terug. Wil eigenlijk nog een keer een dagje een DS Berline rijden.
Het is zo gaaf rijden zo’n DS!! Met je huiskamer op stap.
P.S. als iemand er nog 1 te huur weet in omgeving Utrecht!
te huur heb ik mijn ID 20F niet. Maar ik werk in Houten (jij woont daar blijkbaar) en je kunt best eens een stukkie meerijden. Is dat ook leuk, of is meerijden niet leuk….???Laten we dat in het voorjaar doen. De dame gaat binnenkort voor groot onderhoud de garage in.
Als je interesse hebt neem dan tzt even contact op.
Bart Bartjes,
als wij binnenkort een afspraak maken, vind ik het prima dat je (even) in mijn DS 21 Hydraulique rijdt om te ervaren hoe het is om met een half-automaat te rijden. Ik had aanvankelijk het liefst een DS met handschakeling willen hebben, maar achteraf bevalt die halfautomaat mij prima, en na 3 weken ben ik eindelijk zo ver dat ik mijn rechterhand tijdens het schakelen nauwelijks van het stuur haal: het rijdt gewoon goddelijk !
Jumpy 2.0 HDi 136 PK FAP 9/2008, Buscamperuitvoering (Gris Fer Metallic)
Xsara Picasso 1.6 Image 7/2007 (Gris Aluminium)
2CV6 Spécial 6/1988 (Blanc Meije)
Renault 4 TL Savane 1990 (Rouge), in restauratie
(in verleden 2x Acadiane, 3x2CV, DS21, Visa, GSA-Break, 2xBX D, 2xXantia D, C5 HDi)
Harold Kappers schreef:Willeam schreef:Hahaha, dat wordt genieten!!! De koningin van de weg. Schakelen moet je je gewoon uit laten leggen. Is even proberen en dan moet het zeker lukken.
Heb tijden terug een DS Break (handgeschakeld) geleend en denk er altijd nog met zeer veel plezier aan terug. Wil eigenlijk nog een keer een dagje een DS Berline rijden.
Het is zo gaaf rijden zo’n DS!! Met je huiskamer op stap.
P.S. als iemand er nog 1 te huur weet in omgeving Utrecht!
te huur heb ik mijn ID 20F niet. Maar ik werk in Houten (jij woont daar blijkbaar) en je kunt best eens een stukkie meerijden. Is dat ook leuk, of is meerijden niet leuk….???Laten we dat in het voorjaar doen. De dame gaat binnenkort voor groot onderhoud de garage in.
Als je interesse hebt neem dan tzt even contact op.
O leuk. Meerijden is ook al een hele toffe ervaringen. Ik werk overigens in Wijk. Even de pont pakken en ik sta in Culemborg.
(En dat je hem niet uitleent snap ik goed. Ik werd zelf helemaal kachel van al die mensen die de eend voor een bruiloft willen lenen ofzo).
Wijk….en daar ben ik 36 jaar geleden weer geboren…
Lijkt me gezellig. En uiteraard ben ik ook beniuwd naar jouw auto.
Totaal aantal Berichten: 1452
- ID/DS DSuper LPG 5bak
- Xantia 1.8 16v Break