2 van de 224
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »
   
CX VEMS 340pk en 580Nm p223
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 03 februari 2005 09:21 PM
  [ # 16 ]

Sans maakt zich helemaal niet meer druk of Citroen nog HP geveerde auto’s gaat bouwen….

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
Gepost: 03 februari 2005 09:42 PM
  [ # 17 ]

Sjiek voitureke Very Happy

Citroën CX er is geen alternatief.
Citroën geeft je vleugels.

Profiel  
 
Peteryed
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004

- C5 Break 2.0-16V
Gepost: 03 februari 2005 10:00 PM
  [ # 18 ]

Geweldige auto gefeliciteerd.

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 03 februari 2005 10:24 PM
  [ # 19 ]

Leuke reacties allemaal jongens. Toch fijn dat ik hier allemaal mensen tegenkom die me niet gaan vertellen hoe gestoord ik ben. Nu nog op zoek naar een Maikonics ECU Smile.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
PHoskam
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1130
Geregistreerd: 20-10-2003

- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
Gepost: 03 februari 2005 10:31 PM
  [ # 20 ]

ik snap werkelijk niet wat je met zo’n hok moet…...................................

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Cool  Wink

congratz, mooie kar, leuk als volgende project, maar dan wel met leder Smile

Wat is Citroën rijden toch formidabel !

Profiel  
 
Auzz
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 135
Geregistreerd: 29-11-2004

Gepost: 03 februari 2005 11:31 PM
  [ # 21 ]

Van harte.. geweldige auto!

(kriebelt hier ook steeds meer Wink )

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 03 februari 2005 11:47 PM
  [ # 22 ]

Ze hebben er nog een paar hoor Smile.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
Auzz
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 135
Geregistreerd: 29-11-2004

Gepost: 03 februari 2005 11:54 PM
  [ # 23 ]
sans-pareil schreef:

Ze hebben er nog een paar hoor Smile.

  Very Happy

Ja ik zag het al staan.

Omdat ik gewoon redelijk veel rij (50-60k p j.) moet ik ten eerste weten of het echt wat voor me is (nog nooit in een CX gezeten Surprisedops:, en zo ja kijken of ik het budgetair verder in orde krijg (icm die kilometers) bijvoorbeeld d.m.v. LPG.

Maar tot die tijd begin ik steeds meer gevoel bij de CX te krijgen.. Wat een wagen! Wat een ontwerp!

De 26ste zal ik zeker je fantastische auto bewonderen Smile

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 04 februari 2005 12:12 AM
  [ # 24 ]

Ach als je de afschijving van een nieuwe(re) auto mee gaat tellen kan je er echt een heleboel liters super 98 in gaan gooien. Dat valt mij altijd op als ik er aan ga rekenen.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 04 februari 2005 12:22 AM
  [ # 25 ]

tjonge…  hij wel. ik ben helemaal scheel van afgunst.
ik heb net die rekening van 60 euro aan je betaald voor die domein naampjes.. kan wel zien waar jij die vette cx van rijdt Rolling Eyes

ff serieus, dus jij haalt me op de 26ste maart voor de meeting?  ah mooi Smile

je 2400 gti ook in kunnen ruilen?

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 04 februari 2005 01:18 AM
  [ # 26 ]

He he, verdiende ik maar wat aan die domeintjes… helemaal niks, doe ik allemaal uit citrofielie.. Smile. Wat dat ophalen betreft, ik vind het geen probleem, moet alleen mogelijk ook Dhr. Ziel ophslen, en jullie moeten allebei maar zien hoe jullie terugkoman, want ik wil om een uur of 1730 a 1800 weer in Leiden zijn. Nu begrijp ik dat je graag mee wil rijden in SV15XX, maar Heerhugowaard is wel een stukje om Smile. Vind ik niet errug hoor, voor onze grote roerganger, maar misschien moet je ook even een CX gaan kopen Smile?

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25571
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 04 februari 2005 11:02 AM
  [ # 27 ]

Helemaal goed. van leeuwen had er zo’n financiele wanorde van gemaakt dat de tent bijna failliet was. Wim heeft gerard uitgekocht om de tent te redden. Daarvoor moest al zij geld en dat van zn vrouw erin. Hij heeft zelfs zn huis moeten verkopen en woont boven de garage….
Die man is een held!
Cool

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 06 februari 2005 03:36 AM
  [ # 28 ]

Nou iedereen bedankt voor de leuke reacties. Het is dan tijd om eens langzaam te gaan denken aan een aantal kleine modificaties die ik wil gaan maken. Mijn uiteindelijke doel is een motorvermogen van ongeveer (270pk) (200Kw), d’as denk ik het maximale wat je nog een beetje bruikbaar op de voorwielen kan hebben.

Liefst zou ik een Maikonics ecu bemachtigen, maar het ziet ernaar uit dat dat errug moeilijk gaat worden. Maar, mogelijk kan al een boel (220pk) gerealiseerd worden met een aantal aanpassingen aan de wastegate en de Bosch L-Jetronic, maar ik moet nog e.a. aan informatie inwinnen, want ik wil ten alle kosten vermijde dat er een arm mengsel komt, want dat is echt geen goed idee. Hele hoogwaardige bougies moeten er ook in. Uit de informatie die ik tot zover heb lijkt het er op dat met extra resistors bij de luchtsensor en de temperatuursensor de injectie voldoende voor de gek gehouden kan worden om het mengsel goed te houden bij wat meer turbodruk, wat gewoon een kwestie is van de veer een beetje meer aandraaien. Normale max druk is 0.55 bar, en het op wat meer, 1 bar ongeveer krijgen zou al genoeg moeten zijn voor die 220pk.

Voor dat ik de stap van 220pk naar 270 ga maken moet er iets met de koppeling gebeuren want boven de 220 trekt die het schijnbaar niet zo goed meer, en ik denk dat dat ook het moment is dat er een diesel eindoverbrenging in komt. Deze laatste punten zijn lange termijn planning, maar ik wil al wel vrij snel naar de 220pk toewerken dus.

Als iemand iets nuttigs weet te vertellen, vooral op het gebied van zorgen dat het mengsel goed blijft, dan houd ik mij erg aanbevolen.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
yke
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 859
Geregistreerd: 30-10-2004

- CX 2400 GTI
Gepost: 06 februari 2005 11:43 PM
  [ # 29 ]

Hé onvergelijkbare!

Je hebt haar dus gevonden!. Nu nog effe door de 300 pk grens… als jij nou eens even op de A12 het asfalt een beetje gaat opruwen, dan hebben we daar ook geen last meer van. Is het allemaal wel verantwoord om jou daar in te laten rijden? Je vertelde mij dat je een probleempje had met een wat zware rechtervoet ? Zonder dollen, vreselijk mooie auto-gefeliciteerd dus.
groet
Yke

Profiel  
 
Bassman
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1170
Geregistreerd: 12-07-2004

Gepost: 07 februari 2005 12:01 AM
  [ # 30 ]

Ondanks dat ze zwart is, heb je volgens mij een “witte raaf” gevonden. Echt een buitenkans en werkelijk een prachtig interieur. Heel veel geluk ermee!  Cool

Hans

Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville

Profiel  
 
 
2 van de 224
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook