mpostma schreef:citroenc2 schreef:idd zat er bij mij een perfect blokje in pas 80000km en in goede staat maar ja de auto was hopeloos zonder papieren dus moest een keuze maken toen
auto is richting sloop gegaan helaas toenHmm zonde. en ook al geplet zeker? Of staat ie nog eenzaam weg te roesten, want in dat geval is het hartje mmisschien nog best bruikbaar..
ik weet het niet hij is naar de sloop op de vleutense weg gegaan in utrecht vlak bij de douwe egberts fabriek
laten we ook ontopic gaan in plaats van over prijzen enz te blijven zeuren
aan deze marktplaats knacker vragen of hij de kop/het blok nog beschikbaar heeft.
Eerst even informeren of er een XY motor inligt.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
citroenc2 schreef:bart ebben is een goed bedrijf dus dat zijn prijzen iets hoger liggen maakt dan niet uit lijkt mij en hij geef ook garantie zie dat maar eens bij een andere sloop te krijgen
klopt,
ebben is ok,
alleen is bv GAM goedkoper en die geven ook garantie en zitten om de hoek..
Bart Ebben heeft het altijd wel. Dat daar een ander prijskaartje aan zit dan bij de sloop waar je het er zelf van afsloopt en maar mazzel moet hebben dat ze het hebben is natuurlijk logisch.
Meja, als in deze context de bestaande kop en nokkenas gerepareerd kan worden is dat natuurlijk een stuk fraaier.
- CX 2200
- CX 2200
citroenc2 schreef:mpostma schreef:citroenc2 schreef:idd zat er bij mij een perfect blokje in pas 80000km en in goede staat maar ja de auto was hopeloos zonder papieren dus moest een keuze maken toen
auto is richting sloop gegaan helaas toenHmm zonde. en ook al geplet zeker? Of staat ie nog eenzaam weg te roesten, want in dat geval is het hartje mmisschien nog best bruikbaar..
ik weet het niet hij is naar de sloop op de vleutense weg gegaan in utrecht vlak bij de douwe egberts fabriek
duss, bij Beerpeet om de hoek…..
- CX 2200
- CX 2200
mpostma schreef:woutersmits schreef:citroenc2 schreef:bart ebben is een goed bedrijf dus dat zijn prijzen iets hoger liggen maakt dan niet uit lijkt mij en hij geef ook garantie zie dat maar eens bij een andere sloop te krijgen
klopt,
ebben is ok,
alleen is bv GAM goedkoper en die geven ook garantie en zitten om de hoek..Bart Ebben heeft het altijd wel. Dat daar een ander prijskaartje aan zit dan bij de sloop waar je het er zelf van afsloopt en maar mazzel moet hebben dat ze het hebben is natuurlijk logisch.
Meja, als in deze context de bestaande kop en nokkenas gerepareerd kan worden is dat natuurlijk een stuk fraaier.
klopt,
maar bij GAM ligt ook alles klaar op de plank, niks zelf slopen.
Verder is die peut XS misschien wat. Peter, waar zit je!
zo kop is inmiddels klaar.
Peter heeft een andere gebracht die in betere conditie verkeerde dan de oude.
de kop is inmiddels voorzien van nieuwe seals, dus nu eens kijken of ik hem komende week blij kan maken met een in mekaar gebouwd torretje.
de foto’s van het plaatsen van het beruchte busje en de koppeling volgen later deze week..
mvgr wupke
Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Wauw, ziet er veelbelovend uit
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Beerpeet, staat je Bixnix nog steeds bij Beau? Heeft hij er nog geen metaalsnippers van gemaakt?
Eveneens ben ik tevens ook.
- BX 19 GT
- BX 16 RS
knäckor schreef:Beerpeet, staat je Bixnix nog steeds bij Beau? Heeft hij er nog geen metaalsnippers van gemaakt?
Nee hoor, alleen even opgevouwen en achterin ‘t magazijn op ‘t hoogste rek gestapeld
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Gelukkig, dat scheelt! Binnenkort maar weer de overall aan trekken?
Eveneens ben ik tevens ook.
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Fijn plan, moet nog even kijken wanneer.
oh ja, een vouwbx, dat stond ook nog op mijn verlanglijstje…. ruilen voor een digit?
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Deal!
euh, wat heb ik nu geruild?
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar