ja sorry hoor, ik wilde gewoon even wat on topic melden. ik snap dat je dat niet gewend bent. ik ga er van uit dat dat blokje werkt, en anders weet ik je wel te vinden.
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
.....en anders weet ik je wel te vinden.
klinkt als een dreigement…...
enne, ben jij dinsdagmiddag in de buurt van je digt?
nee, dinsdag moet ik naar leeuwarden, maar misschien ben ik later op de dag weer terug en dan kunnen we wel even kijken.
overigens,
weet iemand of je die lampjes van het dashboard nog kunt krijgen? er is er ééntje stuk…
ik bedoel die grote voor de algemene verlichting: zwarte voet met een langwerpig glazen lampje er op
- CX 2200
- CX 2200
hel1 schreef:nee, dinsdag moet ik naar leeuwarden, maar misschien ben ik later op de dag weer terug en dan kunnen we wel even kijken.
ik ben dinsdag de hele dag daar duss, bel maar als het uitkomt.
grtz
Totaal aantal Berichten: 2485
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
hel1 schreef:overigens,
weet iemand of je die lampjes van het dashboard nog kunt krijgen? er is er ééntje stuk…
ik bedoel die grote voor de algemene verlichting: zwarte voet met een langwerpig glazen lampje er op
Ik meen dat de GSA ook een aantal van zulke lampjes heeft, naar mijn idee zullen ze wel een ISO hebben gebruikt.
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
Alcyone schreef:hel1 schreef:overigens,
ik bedoel die grote voor de algemene verlichting: zwarte voet met een langwerpig glazen lampje er opIk meen dat de GSA ook een aantal van zulke lampjes heeft, naar mijn idee zullen ze wel een ISO hebben gebruikt.
Er zit in een GSA-dash minimaal 2 grote lampjes, maar die zijn vrij lang.
Dit is de achterkant van mijn GSA-dash. Er zitten hier 2 grote lampen in, waarvan ik er 1 heb uitgedraaid om te zien dat ie veel langer is dan de lampen die achterop het Digit-dash zitten:
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
nou het lampenvraagstuk is opgelost. ze zijn gewoon voorradig, 12v 3w lampjes en ze zitten schijnbaar ook in xantia’s, net als er ook één in de nieuwere bx-en schijnt te zitten.
dus toch weer blij, en het is een beetje flauw, met de dealer
het zijn van die lampjes zonder voetjes. alleen glas met draadjes. ik dacht dat het zwarte voetje er bij hoorde omdat de boel een beetje versmolten was. voetje in warm water, en lampje gaat er weer in.
hel1 schreef:nou het lampenvraagstuk is opgelost. ze zijn gewoon voorradig, 12v 3w lampjes en ze zitten schijnbaar ook in xantia’s, net als er ook één in de nieuwere bx-en schijnt te zitten.
dus toch weer blij, en het is een beetje flauw, met de dealer[/quote]
wat zijn digits toch modern hè?zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
tja, gisteren hebben de kernleden van de type1 politie, sub-digit, besloten dat de arme duitse digit niet meer te redden is, vooral omdat dat ding eerst nogal gestript is door dezelfde kernleden.
hij gaat dus verder als een pakketje metalen en komt zo misschien nog wel eens met een paar moleculen in een C6 of zo.
weg ermee!!
overigens bleek de kat nog niet begonnen te zijn aan de zijstukken van de achterbank, was iets met reistijden, dus die kunnen, mogen en gaan ook eerdaags richting nijmegen
- CX 2200
- CX 2200
o, maar ik ben kattenvriend hoor, die kunnen niks kwaad doen!
het was overigen een vruchtbaar kernledensamenzijn, we zijn weer heel wat goodies rijker!
o-ja, en gezellig was het ook. Zo gezellig dat één van de kernleden de andere gaat helpen met plaatwerk op een DS stoppen.
off topic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en je zou het niet verraden, straks sta ik al die snoeken in elkaar te schroeven terwijl ik eigenlijk te beroerd ben om aan mijn eigen bx-en te rommelen
- CX 2200
- CX 2200
haha,
ik noemde geen namen! je hebt jezelf verraden!
verdikkempie, ik ben er in gekukeld