Geen smaak is beter dan wansmaak
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
PrutsyLJ Geplaatst: 15 Okt 2007 18:04 Onderwerp
strondlelijk
nou nou in de nederlandse taal kun je dir ook op een normale manier kenbaar maken dit is een respectloze opmerking
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
stan schreef:nou nou in de nederlandse taal kun je dir ook op een normale manier kenbaar maken dit is een respectloze opmerking
Gelukkig weet Jan wie het zegt. (Die middelvingers zijn ook echt een uiting van respect btw ).
Totaal aantal Berichten: 27890
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Mooie BX hoor!
Denk dat de velgen een leuk alternatief zijn voor het orgineel, ik zag niet dat ze mooier zijn, maar het is ook niet verkeerd
Uitlaatje staat hem ook goed
Hoe kom je trouwens aan die witte knipperlichten?
Die heb ik nog niet vaak gezien op een BX
Overigens ook mooi schoon, zelfs in je randen zag ik geen vuil.
Jammer dat je op de bumpers wat gebruikerssporen ziet
mssl schreef:Jdt schreef:Jullie hebben gewoon geen smaak
Gelukkig is het mijn bx
Gelukkig is het jouw BX Maarja wanneer je het hier post, mag ik mijn mening geven
Maar vertel mij eens….al die BX’en uit Zeeland hebben wat weg van een Golf. Hoe komt dat nou?
-Raamband
-Ruitenwisser in het midden(=sjonny)
-Sjonny velgenKomt dat doordat jullie achterlopen?
Grapje hoor
Doet me denken aan reacties van een bepaald ander forumlid die ook niet erg subtiel is met z’n reacties…
Emiel
PrutsyLJ Geplaatst: 15 Okt 2007 18:43 Onderwerp:
(Die middelvingers zijn ook echt een uiting van respect btw ).
aktie geeft reactie
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Wat een gez..k zeg! mssl en PrutsyLJ maken maar een grapje, en Jan heeft daar kennelijk geen problemen mee. Waar maakt iedereen zich dan zo druk om?
Eveneens ben ik tevens ook.
Dat is nog lichtjes uitgedrukt haha
Het is idd een forum en daar mag iedereen zijn mening geven dus daar lig ik niet wakker van hoor En ik weet hoe LJ en Mssl zijn
Mijn vorige velgen waren zo verrot daar poets je niet tegenop, dan toch liever wat glimmenders
mssl schreef:PrutsyLJ schreef:Dat is nog lichtjes uitgedrukt haha
Okay, vervang je boxer maar! Die is wederom nat!
Oke verkeerd begrepen dan, sorry, ik erger me dan ook dood aan die seetuwee…
Ik vind de velgen wel mooi staan, dit omdat het bij de auto past, de BX-en daar uit de buurt zijn wat anders uitgedost dan de gemiddelde 16v/gti rijder zou doen, maar dat heeft ook weer zo z’n charme want ze zien er wel verzorgd uit!
Emiel
mssl schreef:Okay, vervang je boxer maar! Die is wederom nat!
De wasmand zit weer snel vol op deze manier idd
stan schreef:PrutsyLJ Geplaatst: 15 Okt 2007 18:04 Onderwerp
strondlelijknou nou in de nederlandse taal kun je dir ook op een normale manier kenbaar maken dit is een respectloze opmerking
Stan wat een Koos Kansloos ben je toch ook eigenlijk.
Bovendien zijn de velgen inderdaad niet mooi. Maar gelukkig smaken verschillen. Jdt is er iig wle blij mee.
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.