Nou lekker motto als je gaat wachten tot ie ermee ophoud
OOow oke dan is t goed
Een uurtje geleden heeft mijn BX Leader de grens van de 180.000 km gepasseerd. 16 dagen geleden heb ik deze BX gekocht met 176.660 km, dus binnen 16 dagen heb ik reeds 3.340 km ermee gereden… (een gemiddelde van 208 km per dag…)
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
vandaag op de 19500 km gekomen! De afspraak voor de eerste beurt is al gemaakt! Ze vonden het wel snel bij de dealer (alhoewel ze zulke klanten natuurlijk graag hebben), want heb hem pas sinds juni.
Totaal aantal Berichten: 27890
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
deze is ook goed opweg met zijn CX.
verder trouwens ook leuk verhaal om te lezen.
zelf zit ik pas net over de 51.000 km op zit moment.
XBXG schreef:Een uurtje geleden heeft mijn BX Leader de grens van de 180.000 km gepasseerd. 16 dagen geleden heb ik deze BX gekocht met 176.660 km, dus binnen 16 dagen heb ik reeds 3.340 km ermee gereden… (een gemiddelde van 208 km per dag…)
heb je nou tot ‘s avonds gewacht op die ene kilometer
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
metro2005 schreef:XBXG schreef:Een uurtje geleden heeft mijn BX Leader de grens van de 180.000 km gepasseerd. 16 dagen geleden heb ik deze BX gekocht met 176.660 km, dus binnen 16 dagen heb ik reeds 3.340 km ermee gereden… (een gemiddelde van 208 km per dag…)
heb je nou tot ‘s avonds gewacht op die ene kilometer
Beide foto’s zijn ‘s avonds gemaakt. De eerste foto is echter genomen met flits, de tweede foto is zonder flits gemaakt.
Ami 8 Club (1970)
wat een ruig dashbordje.mijn bx had dat helemaal niet volgens mij.
beter langharig als kortzichtig
Bing17 schreef:wat een ruig dashbordje.mijn bx had dat helemaal niet volgens mij.
Dan zal jouw BX wel van ná 1986 zijn geweest. Mijn BX’en zijn allemaal type 1 BX’jes, en de BX Leader heeft dus het gewone type 1 dashboard met ronddraaiende kilometerteller, zoals de GS, CX en Visa die ook hadden.
Ami 8 Club (1970)
Memorabel: 320000, gisteren gereden op de A1…
BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)
"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm
Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
XBXG schreef:....en de BX Leader heeft dus het gewone type 1 dashboard met ronddraaiende kilometerteller, zoals de GS, CX en Visa die ook hadden.
Huh? Ik heb een vroege Visa gehad, en die had wel satellietjes (en verder ook een heel strak dashboardje, heel clean). Maar die rondraaiende snelheidsmeter (ik neem dan aan dat je zo’n ‘oog’ bedoelt…), die heeft de Visa volgens mij nooit gehad.
Hoe bevalt de Leader trouwens tot nu toe?
winnetou schreef:XBXG schreef:....en de BX Leader heeft dus het gewone type 1 dashboard met ronddraaiende kilometerteller, zoals de GS, CX en Visa die ook hadden.
Huh? Ik heb een vroege Visa gehad, en die had wel satellietjes (en verder ook een heel strak dashboardje, heel clean). Maar die rondraaiende snelheidsmeter (ik neem dan aan dat je zo’n ‘oog’ bedoelt…), die heeft de Visa volgens mij nooit gehad.
Ow, foutje…. ops:
Ik had het idee dat de allereerste Visa’s met varkenssnuitje wel zo’n oog hadden
winnetou schreef:Hoe bevalt de Leader trouwens tot nu toe?
De Leader rijdt heerlijk!! Op 2 februari gekocht met 176.660 km op de teller. Momenteel staat de teller op 180.600 km. Gister van Breda naar Maastricht geweest en vanmiddag weer terug, vanavond weer van Breda naar Hilversum, en dan zondag weer van Hilversum naar Rotterdam heen en weer, en dan maandag weer van Hilversum naar Breda… Pfff, met deze afstanden mis ik toch wel mijn LPG-tank van m’n vorige BX hoor…
Maar ik hoor net dat de Thalys binnenkort ook in Breda stopt, dus dat biedt weer een optie om de auto te laten staan
Ami 8 Club (1970)
winnetou schreef:XBXG schreef:....en de BX Leader heeft dus het gewone type 1 dashboard met ronddraaiende kilometerteller, zoals de GS, CX en Visa die ook hadden.
Huh? Ik heb een vroege Visa gehad, en die had wel satellietjes (en verder ook een heel strak dashboardje, heel clean). Maar die rondraaiende snelheidsmeter (ik neem dan aan dat je zo’n ‘oog’ bedoelt…), die heeft de Visa volgens mij nooit gehad.Hoe bevalt de Leader trouwens tot nu toe?
Effe gezocht:
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
Robin schreef:Memorabel: 320000, gisteren gereden op de A1…
Pas een paar dagen in een BX en nu al meteen een memorabele km-stand
Ami 8 Club (1970)
XBXG schreef:Robin schreef:Memorabel: 320000, gisteren gereden op de A1…
Pas een paar dagen in een BX en nu al meteen een memorabele km-stand
sja, het lijkt zo heel wat he?
Voor mij is het in ieder geval memorabel!
BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)
"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm