Hebben ze een soort kit of polyesterplamuur over de lasnaad heen gesmeerd? Ziet er zo wel netjes uit.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
PrutsyLJ schreef:Hebben ze een soort kit over polyesterplamuur over de lasnaad heen gesmeerd? Ziet er zo wel netjes uit.
Klopt! zal even moeten drogen nog, ik zal er morgen zwarte (soort) tectyl overheen spuiten, het is toch een gedeelte dat je niet kan zien als de bekleding ertegenaan zit!
Emiel
Dat heb ik destijds ook bij de GTi gedaan. Laat de tectyl wel even goed opdrogen anders heb je een vieze kleverige bende onder je mat. De tectyl die ik toen had droogte niet eens helemaal op. Bleef altijd een beetje kleverig.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Hier de 14RE nog even in de loods gisteravond, nieuwe koplamp geplaatst en knipperlichtje linksvoor.
En (Oeps) mijn andere restauratieproject:
Emiel
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Ziet er goed uit!
Peusje is een cool wagentje! is het een CTitje?
Heb best wel een zwak voor dat wagentje, wie gaat er in rijden?
205 lekker w… eiaaagentje
Van wie is trouwens die Manta?
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Het is een 14CT cabriolet met een 150c motor, zelfde als in de BX14.
De bedoeling is dat de 205 in april weer de weg opgaat met vers gespoten voor en achterbumper, spatbordverbreders etc.
Ik ga er zelf in rijden, de 205 is van 1986!
Emiel
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
goed bezig allemaal hoor
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
BX19trs schreef:
De sport-velgen lijken me minder mooi onder deze auto omdat ze waarschijnlijk te veel afsteken bij het blauw, dit omdat ze net gespoten zijn…
Waren die ook niet een slagje breder dan, ivm de spatbordverbreders van de spocht?
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
BX19trs schreef:Het is een 14CT cabriolet met een 150c motor, zelfde als in de BX14.
De bedoeling is dat de 205 in april weer de weg opgaat met vers gespoten voor en achterbumper, spatbordverbreders etc.
Ik ga er zelf in rijden, de 205 is van 1986!
Emiel
Waarom de 205 niet in oltimer verzekering? 72 euro per jaar
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Ik zit ook sterk te denken aan een oldtimer verzekering voor de BX en 205, er zijn genoeg topics hierover dacht ik maar ik hoef maar een auto in de oldtimerverzekering en ik geloof dat je voor zo’n goedkope verzekering nog een auto moet hebben verzekerd en niet veel km’s mag maken.
Ik doe toch snel zo’n 15.000 a 20.000 per jaar…
Emiel
- BX Sport MK2
- AX GT chic
tja met oltimer moet je 1 motorvoertuig voor dagelijks gebruik en dan mag je met je oltimer max 7500 km rijden voor 72 euro per jaar
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
nja, die kilometers per jaar worden toch ook zo streng niet gecontroleerd?
En als ze je er een keer op aanspreken zeg je toch gewoon dat je je tellerbak vervangen hebt omdat de kmteller het niet meer deed, dat is toch nooit na te gaan.
Er is altijd wel een mouwtje aan te passen.
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
BX verzekeren via de BX-club
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:BX verzekeren via de BX-club
Ik zal volgende week even naar Emerpark bellen voor info…
Emiel
- BX Sport MK2
- AX GT chic
anwb is ook goedkoop…