stoterstangen90 schreef:Die eerste heb ik de financiele middelen niet voor.
Het is voor een groep B monster eigenlijk geen geld. Da’s ook het enige positieve eraan.
De proporties zijn compleet weg door die uitgetrokken neus, je kan er verder weinig mee uitrichten (i.t.t. tot een EVO / Imp) want als er iets kapot gaat ben je de pineut en de mechanische layout is graf voor de voertuigdynamiek. Als je ‘m met 100 tegen de muur rijdt, ligt de motor eindelijk ergens in de positie waar ze ‘m vanuit dynamisch oogpunt hadden moeten plaatsen.
Liever een 205T16 / DeltaS4 / RS200, die zijn helaas helemaal niet te betalen..
De BX Supertourisme heeft tenminste geen uitgerekte neus en wél enkele wedstrijden gewonnen op het circuit.
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Is die ook voorzien van HP?
Kan me voorstellen dat je op het circuit weer een heel ander onderstel nodig heb
Arjan Verkade schreef:Is die ook voorzien van HP?
Kan me voorstellen dat je op het circuit weer een heel ander onderstel nodig heb
HP kun je heel straf afdempen en veren hoor.
En ja, ik heb enige circuitervaring met BX en. En nee, standaard zijn ze er niet geschikt voor. En ja, met enkel wat andere bolletjes wordt het al veel beter te pruimen op het circuit. Op de openbare weg is het dan een drama overigens.
Mijn BX Break met Hydractief2 hoekbollen van een XMv6 is niet comfortabel.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Hmm, een snelle BX bouwen, (dat kunnen we), en er dan van polyesther een 4TC hutje omheen bouwen…..Dat lijkt me wel haalbaar.
Test
Thijsvandebles schreef:Hmm, een snelle BX bouwen, (dat kunnen we), en er dan van polyesther een 4TC hutje omheen bouwen…..Dat lijkt me wel haalbaar.
Jahaa, een heuse BX drekreeserrrr!
Ich bin ein Breaker
Zo laat nog wakker Karel? Heh heh, ja er ontspruiten altijd weer zeer snode plannen aan mijn autotechnisch brein.
Trouwens voor de kookrubriek heb ik al wat hoor!!
Test
Thijsvandebles schreef:Hmm, een snelle BX bouwen, (dat kunnen we), en er dan van polyesther een 4TC hutje omheen bouwen…..Dat lijkt me wel haalbaar.
Grootste nadeel van de 4TC is dat ze er niet als Break zijn.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
stoterstangen90 schreef:Thijsvandebles schreef:Hmm, een snelle BX bouwen, (dat kunnen we), en er dan van polyesther een 4TC hutje omheen bouwen…..Dat lijkt me wel haalbaar.
Grootste nadeel van de 4TC is dat ze er niet als Break zijn.
Daarom heb ik er ook nog geeneen
Ich bin ein Breaker
karel schreef:stoterstangen90 schreef:Thijsvandebles schreef:Hmm, een snelle BX bouwen, (dat kunnen we), en er dan van polyesther een 4TC hutje omheen bouwen…..Dat lijkt me wel haalbaar.
Grootste nadeel van de 4TC is dat ze er niet als Break zijn.
Daarom heb ik er ook nog geeneen
Lachen hoor jongens….
Test