Iemand bekend met deze auto? ben een beetje op zoek naar nog een BXje en kwam deze tegen op autotrack
————————————————————————————-
Auto’s:
BX 1.6 TZI (zwart) (DN-DZ-29) (gesloopt)
BX Chic (DB-XD-32) (Verkocht)
Totaal aantal Berichten: 2504
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
ik heb hm gezien, ik vind het wel een hele mooie auto, ik ga even met mn moeder overleggen want 1 van de twee bxen wordt voor haar
Auto’s:
Totaal aantal Berichten: 2504
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Als je op de naam klikt zie je dat Wouter de voormalige eigenaar kende.
Ok, ik had weer eens niet verder gekeken dan mijn neus lang is…
Test
Ik ken meer mensen/BX’en dan je denkt, Thijs.
Over de zwarte 16 TZI weet ik niet precies alle details. Ik heb ‘m wel vaak zien staan in Breda en weet dat de vorige eigenaar lyrisch over de auto was. Toen wist ik overigens niet dat het een automaat was en ook niet dat ie op LPG rijdt. De eigenaar was in ieder geval een grote BX-liefhebber en zelfs zijn zoon reed in een BX.
Indien deze BX je interesseert, moet je gewoon eens gaan kijken. Alleen dan kun je een goed oordeel over de auto maken. In de advertentie staat namelijk niet wat de kilometerstand is. Niet dat dat nu heel veel hoeft te betekenen (de mijn heeft bijvoorbeeld 391.000 km gereden), maar ik vraag me af wat de reden is geweest van de verkoper om de km-stand niet te vermelden.
Kortom, ga eens kijken bij de BX. Dan kun je een veel beter oordeel maken. Succes ermee!
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:(de mijn heeft bijvoorbeeld 391.000 km gereden)
En is in topstaat!
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Wanneer die zwarte 16 TZI automatic LPG beter is dan de mijne, kan het best eens een leuke wagen zijn.
Maar dat merk je pas als je bij de zwarte TZI gaat kijken.
Ami 8 Club (1970)
Mijn BX ARMY heeft al 412.xxx gelopen, en wist zelfs 6 stemmen te trekken op het concour d’elegance.
@Wout: Ik twijfel er niet aan dat jij een hoop BXen en mensen kent.
Tot morgenavond, dan drinken we een paar.
Test
hij is inmiddels verkocht aan een collega van me, die had een auto nodig aangezien hij zijn cx gti in opslag wil zetten om weer helemaal te reviseren
Auto’s:
Dat is goed nieuws dus, want de nieuwe eigenaar is Citrofiel, lijkt me.
Ami 8 Club (1970)
XBXG schreef:Dat is goed nieuws dus, want de nieuwe eigenaar is Citrofiel, lijkt me.
behoorlijk zelfs
Auto’s: