5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5

Venom’s 1.9 tri.
Venom
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 143

Gepost: 14 augustus 2007 04:09 PM
  [ # 61 ]

Euh, Musselkanaal dus Surprisedops:

Idd bij de Lidl, en ben dagelijks door Valthermond gereden maar heb daar verder geen BXen kunnen ontdekken.

Volgende keer beter, dan wil ik ook graag die digit van dichtbij bekijken, ik ga cker nog een keer die kant op…..

Erwin

Ride to live, live to ride

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8162

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 14 augustus 2007 07:38 PM
  [ # 62 ]
Venom schreef:

Euh, Musselkanaal dus Surprisedops:

Idd bij de Lidl, en ben dagelijks door Valthermond gereden maar heb daar verder geen BXen kunnen ontdekken.

Volgende keer beter, dan wil ik ook graag die digit van dichtbij bekijken, ik ga cker nog een keer die kant op…..

Erwin

Welkom terug weer Erwin. Goed nieuws dat de BX het prima gedaan heeft. Maarum dat je Goofblikscha niet met zijn wagenpark bent tegengekomen Confused . Die rijdt daar continu rond, al filmend in een van zijn auto’s.  Cool

Btw, jouw ex-ZX break is weer in de aanbieding las ik.

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Venom
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 19 oktober 2007 11:12 PM
  [ # 63 ]

Na de vakantie zijn er toch weer wat problemen ontstaan, omdat ik op dat moment in Groningen zat heb ik daar ff een nieuw topic online gegooid.

Leek me trouwens ook wel handig als iemand dezelfde problemen heeft.

Problemen zijn nog niet opgelost, maar wordt hard aan gewerkt.

Profiel  

Venom
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 25 oktober 2007 02:11 PM
  [ # 64 ]

Komende maandag wordt de BX geopereerd, de kop zal gelicht worden om te bekijken hoe ernstig de schade is. Als het allemaal meevalt is het dus klep vervangen en klepseals vervangen (als het goed is ben ik dan gelijk van het olieverbruik af).

Daarna nog de dingetjes voor de APK, het zal wel een dure worden dit keer maar ja, wil ‘m nog niet kwijt en volgens de garagist is de carosserie nog best goed voor een auto van deze leeftijd.
Wel verdiend deze wat aandacht de komende tijd.

Groeten, Erwin

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15827

- Ami 8 Club
Gepost: 25 oktober 2007 08:01 PM
  [ # 65 ]

Het is ook een hele mooie BX! En je weet het hè: mooie BX’en zijn veel liefde en aandacht waard.  Cool

Hopelijk rolt de BX snel weer over ‘s lands wegen, met nog vele jaren voor zich.  Wink

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8162

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 25 oktober 2007 09:47 PM
  [ # 66 ]

We duimen met je mee Erwin. Zou toch zonde zijn als ik die opvallende “Witte” niet meer tegen kan komen onderweg!

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

michel-16v
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1349

- BX SPORT
- 2CV Special
Gepost: 25 oktober 2007 10:24 PM
  [ # 67 ]

Mooi dat je hem toch gaat opknappen Exclamation
Vind het toch een erg leuke bx

Dagelijks vervoer: Peugeot 308 sw style 2015 rouge rubi
Hobby: 2cv special 1986 bleu celeste, BX sport rouge

Profiel  

Venom
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 02 november 2007 11:01 PM
  [ # 68 ]

Het zit allemaal niet echt mee, toen de kop er af was bleek deze bij een andere cilinder ook gescheurd te zijn, tussen de 2 kleppen in Crying or Very sad

Er is nu een nieuwe kop onderweg, intussen wordt de auto klaar gemaakt voor de APK, maar heb ‘m dit weekend nog niet terug.

Nou ja, de motor is straks i.i.g. weer als nieuw.

Cilinderwanden zagen er nog perfect uit, geen enkel slijtage spoor en dat na 239000 km. Niet slecht lijkt me.

Op de brug ook nog even de bodem bekeken en die is op paar hoekjes na nog helemaal perfect. Ook hydrauliekleidingen is nog geen corrosie op te zien. Als het goed is kan ie er dus strax weer lekker een paar jaar tegen aan….

Very Happy

Profiel  

FransTBX
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 167

Gepost: 06 november 2007 12:14 AM
  [ # 69 ]

Waar komt die kop vandaan en wat kost zo een grap nou?

Ik heb een GTi8V staan met een aantal kostenposten zoals distri waterpomp injectors klepstellen aan gewoon onderhoud, maar ondertussen blijkt dat de motor na een km of 50 heet begint te lopen en ook nooit meer afkoelt, ook niet met 80 km gas los en berg af. Ik vermoed dus een lekke kop(pakking). Als die eraf gaat zou het ook zomaar kunnen dat er scheuren in zitten.
Ik overweeg een rotschop en een leuke snelle Xsara of misschien toch weer nog een keer investeren in een hopeloos soepblik.
Vandaar mijn vraag.

FransT

Profiel  

Venom
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 08 november 2007 07:51 PM
  [ # 70 ]

Vanmiddag de auto opgehaald.

Hij rijdt weer als nieuw. APK zit er ook weer op, voor een nieuwe stuurkogel en nieuwe michelinnen, dus sturen is ook weer perfect.  Very Happy Very Happy Very Happy

Jammer dat t nu suks ballenweer is, niet echt lekker voor een testritje, maar dat mag de pret niet drukken.

Waar komt die kop vandaan en wat kost zo een grap nou?

Ik geloof ergens uit Alkmaar, kop koste 570 en nog ongeveer 100 voor kopbouten en pakkingset (ex). + een week geduld, ze worden op bestelling gemaakt.

De BX is weer on the road…. Cool

Profiel  

michel-16v
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1349

- BX SPORT
- 2CV Special
Gepost: 08 november 2007 09:52 PM
  [ # 71 ]

Kijk das mooi nieuws, veel plezier weer van je bx Cool

Dagelijks vervoer: Peugeot 308 sw style 2015 rouge rubi
Hobby: 2cv special 1986 bleu celeste, BX sport rouge

Profiel  

Venom
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 25 april 2009 03:11 PM
  [ # 72 ]

Maar weer ‘s een update, is al anderhalf jaar geleden zie ik nu Surprisedops:

Eigenlijk had ik ook niet veel te melden, er is een andere vulpijp geplaatst en ook een andere deur links voor (lang leve het club magazijn) en verder het gewone onderhoud gepleegd.

Afgelopen zaterdag ging het dan gebeuren, het kwart miljoen.
Ik kwam ‘s nachts terug vanuit Roosendaal, en terhoogte van Nieuwegein kwam de teller al op 249998, gauw de afslag genomen en bij één of ander hotel voor de deur ff foto’s gemaakt.

Binnen kort achterste hoogte regelaar even schoonmaken want hij ligt nu wel erg snel op z’n buikje, binnenkort weer met aanhanger en gezin op reis en dan moet dat toch weer goed zijn   Smile

Profiel  

5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook