Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Wat een schattig blik.
Totaal aantal Berichten: 43269
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
O ja, ik ben die gast met het zwarte haar op de foto
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Coole foto’s hoor, tis wel een aparte kleur!
Totaal aantal Berichten: 4569
Geregistreerd: 09-08-2004
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
De gs..
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Dit is echt stukken beter prutsen dan aan een BX zeker?
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
hogervp schreef:Dit is echt stukken beter prutsen dan aan een BX zeker?
In ieder geval stukken leuker! Maareh… Leuke pics hoor! Ik krijg weer ontzettend zin in mijn GS. Nog even en dan zal ik er mee beginnen.
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Goed werk weer!
Ga je deze winter ook met de GS rijden? Wat doe je met de oliekoeler (die altijd doorstroomd wordt, ook bij -15’C ). Het afdekhoesje voor de gril helpt weinig. Ik kan het weten, heb een olietemperatuurmeter in de GSA en die komt ‘s winters op de snelweg niet boven 50’C bij vorst….
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 43269
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
DriverD schreef:Goed werk weer!
Ga je deze winter ook met de GS rijden? Wat doe je met de oliekoeler (die altijd doorstroomd wordt, ook bij -15’C ). Het afdekhoesje voor de gril helpt weinig. Ik kan het weten, heb een olietemperatuurmeter in de GSA en die komt ‘s winters op de snelweg niet boven 50’C bij vorst….
Ik heb al eens gekeken of ik een plaatje boven de oliekoeler kan prutsen. Tot op heden geen succes…. Hoe heb jij dat opgelost???
Te koude olie / te koud lopen is de dood voor het blok…
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
ik zal eens informeren bij die eendenopfokker.
die heeft een temp geregelde koeler op de eenden gebakken.
mischien is dat met wat slimmigheid ook op de GS/A te bouwen.
mvgr wupke
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Het luchtgekoelde 2-cilinder boxerblok in mijn BMW R100RT heeft een thermostaat geregelde doorgang naar de oliekoeler. Zoiets moet voor een GS/A-blok ook te maken zijn.
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 43269
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
DriverD schreef:Het luchtgekoelde 2-cilinder boxerblok in mijn BMW R100RT heeft een thermostaat geregelde doorgang naar de oliekoeler. Zoiets moet voor een GS/A-blok ook te maken zijn.
met een beetje beun-inzicht moet zoiets toch te fixen zijn….
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Geen probleem, maar een uitdaging
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 43269
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
DriverD schreef:Geen probleem, maar een uitdaging
Juist. Ik zal eerst eens moeten uitzoeken of er ruimte is voor zo’n thermostaatje.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Hoe zit de oliekoeler op de motor?met slangen?
Anders is het simpel hoor: een magneetventiel,met de juiste doorlaatdiameter in de leiding installeren en de 12 volts spoel met een thermostaat bedienen,maar zo makkelijk zal het niet wezen zeker?