Ik rij al anderhalf jaar voor de zaak in een C4 Berline en hoewel die prima bevalt kan ik niet zeggen dat hij helemaal storingsvrij is. Als ik richting aangeef knippert soms mijn dimlicht even, maar dat is niet echt hinderlijk. Wat WEL hinderlijk is, is dat mijn raambediening (bestuurderskant) een eigen leventje leidt: soms doet’ie het wel, maar vaak gaat hij niet open als ik hem open wil doen, maar gaat hij wel open als ik het knopje richting dicht duw. Resultaat: als hij open is kan hij niet meer dicht (knap lastig als je wilt parkeren in de stad of net de snelweg op wilt rijden na het tolpoortje). Als ik dan de bedieningsunit uit de deur sloop, de kabel loshaal en weer vastklik wil hij het vaak wel weer even doen. Bij de garage hebben ze dit tot 3x toe niet kunnen repararen, volgende week poging 4.
Komt iemand dit bekend voor? Heeft iemand advies?
Thanx!
Rogier
————————————————————————
- C4 Berline 1.6 HDI Jan. 2005 zwart
- BX 1.9 TGI Routiere Dec. 1992 rood
Totaal aantal Berichten: 3000
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
..een nieuw schakelaartje lijkt me toch wel eeen poging waard….
Maar, als jouw dimlicht knippert als je richting aanwijst, zit er met de massa van de auto toch iets niet goed. Mij lijkt het een niet met het ander te maken te hebben, maar met moderne auto’s weet je het maar nooit…wellicht ??
Ik denk ook niet dat het iets met elkaar te maken heeft… de schakelaar is bij de vorige 2 reparartie-pogingen al een keer vervangen.
Moderne auto’s
Totaal aantal Berichten: 913
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
Je hebt een echte Citroën
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.
Rogier, hier idem. Ze hebben er al meerder (4) keer naar gekeken en hebben inmiddels de schakelaar vernieuwd(zeggen ze ) Zelfde problemen blijven. Als je een beuk tegen de deur geeft doet ie het opeens weer wel. Zeker een roker net als ik?