De rolgordijnen van de bx zijn aan de buitenkant wit en aan de binnenkant zwart! Eigenlijk vond ik dit een beetje onlogisch en had liever de zwarte kant buiten gehad en de witte kant binnen.
Dus dan zit er maar 1 ding op! De rolgordijnen uit de hoedenplank halen en gewoon omdraaien!!
Zie hier het resultaat!
Is logisch he… wit ketst warmte af en zwart neemt warmte op
gti_styling84 schreef:Is logisch he… wit ketst warmte af en zwart neemt warmte op
Ja, maar mooi is het niet!
Ik heb een handmatige airco (lees: kanteldakraam) in de bx dus wat dat betreft zal het niet zo heel erg zijn.
Mvg Joost
Jah, ik heb de draad losgehaald omdat dat ding wat tegen het glas gelijmt zit los was gegaan. Dus die heb ik opnieuw moeten plakken.
Moet de draad nog weg werken omdat ik eerst de lijm heb laten uitharden. Als ik de draad gelijk weer op zijn plek gemaakt had was dat dingetje weer van het glas losgekomen.
Ziet er idd niet mooi uit he!
Ik vind die rolgordijntjes zowiezo niks. Ik rij tenslotte niet in een Murken VW transporter ofzo
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Zelf ben ik meer voorstander van lamellen, helemaal voor mijn GS. Maar ja, vind die maar eens….
Mijn “progress” had mooie gordijntjes… nooit gebruikt in de GTi zaten er nepperts in, dus die heb ik er meteen maar uitgesloopt. geen aftermarketrommel in mijn mooie voiture!