BX-Bicolore
Eric Vertogen
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1400

Gepost: 03 februari 2005 02:45 AM

Op het BX16V-forum kwam ik onderstaande foto’s tegen.
Heeft iemand meer informatie over de BX Bicolore? Het zou gaan om een Oostenrijkse BX?

Deze BX heeft rode achterlichten zoals op onderstaande foto:

Profiel  

SAMBXSPORT
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 643

Gepost: 03 februari 2005 02:57 AM
  [ # 1 ]

Re: BX-Bicolore

Eric Vertogen schreef:

Op het BX16V-forum kwam ik onderstaande foto’s tegen.
Heeft iemand meer informatie over de BX Bicolore? Het zou gaan om een Oostenrijkse BX?

Hoi Eric,

ziet er erg mooi uit. Vraag me af welk type wieldeksels ze daarop geleverd hebben. Ziet er verder een erg basis BX uit met wat bestickering, toch leuk. Heeft iemand een foldertje van deze BX? Even scannen en posten Wink

Groets Sam

EDIT BY SZ: quote gefixt

Profiel  

WaJo
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 389

- Xantia 2.0 HDi
- Visa 11RE
Gepost: 03 februari 2005 04:25 PM
  [ # 2 ]

He die achterlichten zijn COOL!!!!! Die kende ik nog niet… weet iemand daar meer over? Ik ben met mijn ouders (en later zelf) veel op vakantie geweest naar Frankrijk maar daar heb ik ze nog nooit gezien.
Zijn ze af-fabriek gelevert geweest? En in welke landen dan? Of zou het toch gewoon een gadget zijn van één of andere lampernboer?

(ex) visa 11 RE(1983), (ex) ZX Break, TurboD (1994) Gris Crepuscule,
(ex) Xsara break Hdi Différence II (2004) Gris Iceland, (ex) Xantia Break Hdi Plus (2001) Gris Fulminator, (ex) C5 berline ph2 2.0 HdiF Gris Fulminator{Ik houd geloof ik van grijs…}

Visa 11 RE (1984) wit
BX 19 Gti (1986)rood
Grand C4 Picasso BlueHdi 120 Business (2015) Blue Kyanos

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 03 februari 2005 11:14 PM
  [ # 3 ]
WaJo schreef:

He die achterlichten zijn COOL!!!!! Die kende ik nog niet… weet iemand daar meer over? Ik ben met mijn ouders (en later zelf) veel op vakantie geweest naar Frankrijk maar daar heb ik ze nog nooit gezien.
Zijn ze af-fabriek gelevert geweest? En in welke landen dan? Of zou het toch gewoon een gadget zijn van één of andere lampernboer?

Iemand van de Poolse Citroën Club heeft zijn witte BX ook opgeleukt met die rode lichten (kan de foto ff niet meer vinden), maar denk dat ie dat zelf heeft gedaan. Geheel rode lichten lijken mij niet door Citroën origineel geleverd.

Profiel  

martijn78
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 154

Gepost: 03 februari 2005 11:53 PM
  [ # 4 ]
WaJo schreef:

Heel simpel hoor, gewoon bij de autoshop speciale lak voor achterlichten halen, ze zijn er in onder andere geel, blauw,ROOD en ‘smoke’zwart. Ik heb zelf m’n achterlichten zwart gespoten. Voor resultaat, zie http://www.bxclub.nl >portrettengalerij>Martijn van Steenderen (2 of 3 keer overspuiten-niet te veel, anders worden ze afgekeurd!). Cool

Profiel  

Eric Vertogen
> 1300 berichten

Gepost: 04 februari 2005 12:00 AM
  [ # 5 ]
XBXG schreef:
WaJo schreef:

Iemand van de Poolse Citroën Club heeft zijn witte BX ook opgeleukt met die rode lichten (kan de foto ff niet meer vinden), maar denk dat ie dat zelf heeft gedaan. Geheel rode lichten lijken mij niet door Citroën origineel geleverd.

Volgens diegene die de foto’s gemaakt heeft (op een nederlandse sloperij) kwamen rode achterlichten wel degelijk voor o.a. op BXen die geleverd zijn in Zwitserland.

Profiel  

WYD
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2559

Gepost: 04 februari 2005 12:01 AM
  [ # 6 ]

Idd en in Oostenrijk.

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 04 februari 2005 12:06 AM
  [ # 7 ]

Heb de foto gevonden van de Poolse BX waar ik het over had. Die zal dan wel zijn achterlichten in Oostenrijk hebben gehaald, mits die geheel rode achterlichten niet gewoon naast Oostenrijk en Zwitserland ook leverbaar waren in Polen natuurlijk Wink

Profiel  

gti_styling84
> 1300 berichten
Totaal aantal Berichten: 1352

Gepost: 04 februari 2005 10:37 AM
  [ # 8 ]

Vette achterlichten man ! hebbuh hebbuh Very Happy

Profiel  

Eric Vertogen
> 1300 berichten

Gepost: 04 februari 2005 01:38 PM
  [ # 9 ]
gti_styling84 schreef:

Vette achterlichten man ! hebbuh hebbuh Very Happy

Absoluut. Die zouden mooi staan op mijn rode BX16V.
Dus wie kan er aan komen?

Profiel  

gti_styling84
> 1300 berichten

Gepost: 04 februari 2005 01:47 PM
  [ # 10 ]

Ffe hard gaan zoeken vrees ik Confused

Profiel  

WYD
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2559

Gepost: 04 februari 2005 09:21 PM
  [ # 11 ]

Ik heb een rode BX, maar ik heb de achterlichten het liefst donker. Heb nog blacklightspray, dus ga die dingen maar even aanpakken zodra ik tijd heb. Ik heb ook al witte knipperlichtjes (ipv oranje) op de zijschermen voor Cool

Profiel  

gti_styling84
> 1300 berichten

Gepost: 05 februari 2005 10:51 AM
  [ # 12 ]
WYD schreef:

Ik heb een rode BX, maar ik heb de achterlichten het liefst donker. Heb nog blacklightspray, dus ga die dingen maar even aanpakken zodra ik tijd heb. Ik heb ook al witte knipperlichtjes (ipv oranje) op de zijschermen voor Cool

Heel goed… jij volgt mijn voorbeeld Wink

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 06 februari 2005 12:28 AM
  [ # 13 ]

Ik heb type 2 achterlichten, en ik hou ‘t ook maar lekker zo… wel zo origineel! rookglazen achterlichten kan ik natuurlijk wel een keer proberen, misschien staat ‘t wel erg mooi Smile

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook