2 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 

shop geopend
gti_styling84
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1352

Gepost: 03 februari 2005 07:27 PM
  [ # 16 ]

i know… maar me eigen nickname op zo’n plaat is ook wel stoer…

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5830

- ID/DS D-Super
Gepost: 03 februari 2005 07:33 PM
  [ # 17 ]

okee stelletje meutkonten…
foto van sleutelhanger is aangepast

hier wat antwoorden op verschillende vragen uit dit topic

als alles naar behoren werkt komen er in elk geval diverse citroen kunst voorwerpen in de shop. die dan via de shop voor wat commissie verkocht worden. verder heb ik ook contacten met iemand die al op meetings staat met een kraam en een aantal van zijn spullen komen ook in de shop.
verder hoop ik dan op termijn wat echte citroen-forum spullen te kunnen aanbieden zoals petten t-shirts, stickers, trekhaakdoppen en dergelijke.

nee, ik ga niet zelf met een kraam op meetings staan.

ik weet niet waar de dorpellijsten blijven…  rene is niet zo commercieel geloof ik :nopompom

@ toniclight, ik ben wel erg benieuwd wat er niet lukken wil met bestellen, want daar gaat deze test nou juist om

verder ben ik benieuwd of er hier mensen zijn die ervaring hebben met het gebruik van paypal

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7071

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 03 februari 2005 07:43 PM
  [ # 18 ]

Ben ik de enige die het niet lukt een klantenaccount aan te maken? Ik krijg steeds een melding dat “*” niet ingevuld heb. Zo kan ik geen kph’s bestellen.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 03 februari 2005 08:07 PM
  [ # 19 ]

Re: KPH

M&M schreef:

Speciaal voor René  Laughing  -> KPH

:49 MENNO=Vriend :49

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 03 februari 2005 08:13 PM
  [ # 20 ]

Tja dorpellijsten…......DORPELLIJSTEN???? Shocked
Ow, wakker worden!!!  Ik heb ze alleen voor de Xantia Crying or Very sad
Kijk hoe moet ik dat nu doen?? ik vraag 27 euro en netto verdien ik er 5 euro op, de rest gaat naar de zaak…..
Dus hoe moet ik dit gaan doen?  ik zou ze graag doneren, maar dat trekt bruin ff niet (mijn knip) 
En dorpellijsten voor CX/XM/BX/ZX wil ik wel gaan maken, maar dan met de tekst “CITROËN”    maar hoe moeten we dat via de shop doen??

Profiel  

WaJo
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 389

- Xantia 2.0 HDi
- Visa 11RE
Gepost: 03 februari 2005 08:42 PM
  [ # 21 ]

Re: KPH ?

M&M schreef:
ieksEmmu schreef:

ben benieuwd naar het kentekenplaathouderontwerp

want dat amsterdam moet bij ieksEmmu nu echt eens vanaf…

Zoiets misschien ??

Bron

Laughing

Ja dat ziet er COOL uit, hopelijk komt het Forum-logo aan weerskanten van de tekst. Als dat tenminste mag van de ontwerper en het ook nog eens technisch/financieel haalbaar is. Ik vind het logo overigens super en vind daarom dat ie er bij op moet, dat staat nog professieneler dan alleen tekst!!!!
Zeg maar op deze manier:

@René van Maren: Dit dorpellijsten ga je nu ook met de opdruk “citroën” maken???? Dan ben ik wel geintresseerd.. voor op mijn ZX

(ex) visa 11 RE(1983), (ex) ZX Break, TurboD (1994) Gris Crepuscule,
(ex) Xsara break Hdi Différence II (2004) Gris Iceland, (ex) Xantia Break Hdi Plus (2001) Gris Fulminator, (ex) C5 berline ph2 2.0 HdiF Gris Fulminator{Ik houd geloof ik van grijs…}

Visa 11 RE (1984) wit
BX 19 Gti (1986)rood
Grand C4 Picasso BlueHdi 120 Business (2015) Blue Kyanos

Profiel  

René
> 25000 berichten

Gepost: 03 februari 2005 08:47 PM
  [ # 22 ]

Ik ga ff met mijn collega overleggen!
Bij een Xantia heb je altijd 4 deuren.. dus 4 strippen
Bij de ZX is het een ander verhaal
Ik open wel ff ergens een poll

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- ID/DS D-Super
Gepost: 03 februari 2005 09:02 PM
  [ # 23 ]
toniclight schreef:

Het bestellen wil nog niet echt lukken Crying or Very sad

Er wordt aangeven dat ik nog iets moet invullen, maar zou niet weten wat.
Probeer nog wel eens een keer.

Jeroen

het kwam doordat ie ook perse je provincie wilde hebben, heb ik nu uitgezet, probeer het nog eens

Profiel  

René
> 25000 berichten

Gepost: 03 februari 2005 09:10 PM
  [ # 24 ]

http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?p=47674#47674
Poll voor de dorpellijsten
Hoe we ze in de webshop krijgen moeten we nog ff kijken

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12518

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 04 februari 2005 03:17 AM
  [ # 25 ]
erik wijngaarden schreef:

verder hoop ik dan op termijn wat echte citroen-forum spullen te kunnen aanbieden zoals petten t-shirts, stickers, trekhaakdoppen en dergelijke.

Hee dat zou leuk zijn, hopelijk kun je die handel dan sneller leveren dan Citroen NL zelf, daar duurt het soms een eeuwigheid en vele telefoontjes.
Een trekhaakdop heb ik al, gewoon geja, ehm “geleend” van de Berlingo van mijn collega.

Profiel  

gti_styling84
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1352

Gepost: 04 februari 2005 01:00 PM
  [ # 26 ]
ZX1.4i schreef:

Hee dat zou leuk zijn, hopelijk kun je die handel dan sneller leveren dan Citroen NL zelf, daar duurt het soms een eeuwigheid en vele telefoontjes.
Een trekhaakdop heb ik al, gewoon geja, ehm “geleend” van de Berlingo van mijn collega.

Aha… voor een paar jaar cker ?  Laughing

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten

- ID/DS D-Super
Gepost: 05 februari 2005 09:25 PM
  [ # 27 ]

het is een beetje moeilijk testen als niemand wat besteld of zich inschrijft als klant.

hey , niet goed, geld terug he !  Very Happy

nog iemand die me iets kan vertellen met ervaringen met paypal?

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten

- ID/DS D-Super
Gepost: 06 februari 2005 01:04 AM
  [ # 28 ]

druk er es op…  je moet een credit card hebben om te betalen .
mocht het fout gaan, krijg je van mij toch wel die sleutelhanger..  das dan leergeld Smile

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7071

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 06 februari 2005 01:29 AM
  [ # 29 ]

het is een beetje moeilijk testen als niemand wat besteld of zich inschrijft als klant.

Heb me getracht in te schrijven… dat lukte niet… zie ergens eerder in dit thread Smile.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten

- ID/DS D-Super
Gepost: 06 februari 2005 09:20 AM
  [ # 30 ]
sans-pareil schreef:

Heb me getracht in te schrijven… dat lukte niet… zie ergens eerder in dit thread Smile.

dat heb ik al opgelost toch?  je kreeg telkens “je hebt * niet ingevuld.”
of heb jij een ander probleem ?

Profiel  

2 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook