Totaal aantal Berichten: 515
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
Omdat ik vrij veel snelwegkilometers maak, wil ik dit jaar toch winterbanden gaan aanschaffen. Daarvoor zou het makkelijk zijn een extra setje velgen te hebben. Iemand enig idee wat deze 2dehands moeten opbrengen (of eigenlijk kosten). Heeft iemand toevallig nog een setje (met of zonder winterbanden) over?
Totaal aantal Berichten: 15697
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Ik heb nog een set 14” liggen van mijn vorige berlingo (met winterbanden, maar niet echt meer in goede staat). Deze velgen komen oorspronkelijk van een peugeot 405, dus in elk geval een tijdgenoot van de BX. Geen idee of er verschil zit in de et van deze velgen en die van een BX, maar als iemand hier weet of ze passen dan mag je altijd een (bescheiden) bod doen.
In het BX clubmagazijn zou je genoeg velgen moeten kunnen vinden.
En anders zal je bij een plaatselijke sloperij ook niet veel meer dan enkele tientjes kwijt zijn voor een set kale velgen.
Mocht je geinteresseerd zijn. Ik heb nog in elk geval 2 Xantia velgen liggen, die welliswaar iets breder zijn, maar goed bruikbaar. Er zitten nog winterbanden omheen, maar die hebben niet meer dan 3.5 mm profiel wat inmiddels wat mager is.