EW schreef:nee, de koppeling (rekening ligt voor me) was ongeveer 650 (opgave), iets duurder geworden door voor 50 euro aan schakelstangetjes.
Kwam alleen na de proefrit nog een multiriemspannerset van 173,89 ex bij. Plus de bijbehorende uren.
mozeskriebel man, das echt serieus geld! Zoveel was ik nog niet eens kwijt voor een nieuwe koppeling + multiriem op m’n Xm…
De zx( 1.8 i 8v) heeft 2 weken terug een nieuwe koppeling+ drukgroep uiteraard met alle nieuwe keerringen daar in de buurt. Daarbij ook een nieuwe D-riem met spanrollen en waterpomp. Voor dat alles heb ik nog geen 500 eurie afgetikt. Oh ja, de thermosstaat met nieuwe kvs zit daar ook bij in… en mijn koffie…
Die service daar moet wel echt goed zijn want de prijzen zijn nog best pittig als ik het zo lees.
De xm staat daar woensdag ook op de brug voor een neiwue riem met alel spanrollen en pomp. Kosten 260 eurie incl montage… Voor 75 eurie erbij heb ik dan ook nieuwe bougies, nieuwe kvs, nieuwe olie+ filter en een nieuw brandstoffilter erop zitten.
Tja, Lubbers heeft een uurtarief van 42,50 ex.
En ja, het kan goedkoper, maar ik ben tevreden over ze.
Deze zit in Nijkerk. hij neemt 35 per uur. Ik heb de laatste keer gevraagd of hij wel goed rekende. Ik wil best goedkoop maar heb liever dat de monteur ook tevreden is bij het afrekenen.
Zijn response: ik verdien er nog steeds aan en autorijden moet leuk blijven…. Kijk dat zijn ze he
En vandaag de knoop definitief doorgehakt: De C5 waar we zijn wezen kijken voldeed aan de verwachtingen. Tot mijn verbazing wilden ze mijn ZX wel inruilen en kreeg ik er meer voor terug dan ik verwachte (uit de optelsom waarde ZX bij zelf de handel indrukken en te bedingen korting).
Nog één week rijd ik ZX en diesel.
volgende week heeft EW weer bollen onder zijn auto en is hij aan het gas.
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Nou das dan netjes goedgekomen!
Jos van der Voort
gompy58 schreef:Deze zit in Nijkerk. hij neemt 35 per uur. Ik heb de laatste keer gevraagd of hij wel goed rekende. Ik wil best goedkoop maar heb liever dat de monteur ook tevreden is bij het afrekenen.
Zijn response: ik verdien er nog steeds aan en autorijden moet leuk blijven…. Kijk dat zijn ze he
beter is nog een garage die voor 2 uur maar 1 uur rekent
zoals de mijne dus, haha
The Hans Identity schreef:gompy58 schreef:Deze zit in Nijkerk. hij neemt 35 per uur. Ik heb de laatste keer gevraagd of hij wel goed rekende. Ik wil best goedkoop maar heb liever dat de monteur ook tevreden is bij het afrekenen.
beter is nog een garage die voor 2 uur maar 1 uur rekent
zoals de mijne dus, haha
Is dat dezelfde garage die ipv 8 kopbouten er maar 4 gebruikt ?
uhm nope, ze doen alles wel (zoals vantevoren afgesproken uiteraard)
heren, heren,
Voor discussies over werkplaatstarieven en garages hebben we andere draadjes!
Iemand nog interesse in de winterwielen van mijn ZX?
Quanta costa?
Jos van der Voort
Pfff, nog niet heel hard over nagedacht.
heb ook nog niet gekeken hoeveel profiel er exact op zit, maar het is vrij veel.
En het is toch ook niet te geloven:
Vanmorgen startte hij voor het eerst ‘s ochtends in één keer.
Verbreekt het vacuum blijkbaar toch niet binnen 12 uur….
Nou, ik ben benieuwd hoe het morgen zal gaan. Ik hoop eraan te denken een paar plaatjes te schieten.
Heb van de Xantia een paar mooie gemaakt bij Renard voor de deur, de 205 hebben we met geschonden aangezicht voor de deur gefotograveerd en daarna van zijn beste (ongeschonden) kant bij achterlaten op de sloop.