dorpel XM
xm2jet
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 20

Gepost: 23 oktober 2007 03:03 AM

in afwachting van de APK morgen…...

Laat zo gauw ik weer met haar gereden heb mijn impressie van de dame weten bye

met vriendelijke groeten van xm2jet

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 24 oktober 2007 10:00 PM
  [ # 1 ]

zo.
dorpel gelast.
rechter voor draagarm nieuwe silentcups.
linksvoor nieuwe handremkabel.
een setje remblokken voor.
en zo nog wat reut…
koplampafstelling gefixed.
nieuwe stadslichten (armaturen) en her en der nog wat liefde en energie ingestopt.

een aai over de bolleke, en een spuitbus remmenreiniger, en wd 40 in de stappenmotor.

glansrijk door de APK, met zuivere waarde’s op de uitstoot, 1,35 constant, waar het 1,5 mag zijn.

afijn deze 90tiger XM, heeft het weer in zich om een van de eerste belastingvrij te worden..

mvgr wupke: Wink

Profiel  

Paul Cornelisse
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 857

- XM V6 24V Exclusive
Gepost: 24 oktober 2007 10:15 PM
  [ # 2 ]

Zeg Wupke,
Doe je dat voor iedereen? want dan hou ik dat wel in gedachten hoor Razz
Ik denk dat Jet wel heel blij zal zijn met een bijna nieuwe Xm

Sic gorgiamus allos subjectatos nunc

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 24 oktober 2007 10:21 PM
  [ # 3 ]
Paul Cornelisse schreef:

Zeg Wupke,

Ja, vertel eens Ton Wink

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 24 oktober 2007 10:22 PM
  [ # 4 ]
Paul Cornelisse schreef:

Zeg Wupke,

ik doe dat voor eerlijke mensen die mn werk waarderen.
en niet het bodempje over mn rug willen hebben..

daarnaast Jet is verliefd op deze XM, en als zij haar best doet, waarom ik dan niet?

het verschil tussen repareren en fixen van een auto zit hem in de moeite die ik als monteur doe, en jij als eigenaar..
als beide gewaardeerd zijn, wat is dan het probleem?

ik maak auto’s om te blijven, niet om naar de sloop te jagen..

mvgr wupke Wink

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 24 oktober 2007 10:29 PM
  [ # 5 ]

Doe je dat voor iedereen?

Natuurlijk, net als de Hegru, Van Gompel, Ordas, en ieder garagebedrijf Wink

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten

Gepost: 24 oktober 2007 10:34 PM
  [ # 6 ]
Harm schreef:

Doe je dat voor iedereen?

Natuurlijk, net als de Hegru, Van Gompel, Ordas, en ieder garagebedrijf Wink

hahahahahaha..

jaja…

net als de 5 andere bedrijven die deze auto afschreven, met het advies,, afrijden en na de APK op de sloop gooien..

hegru had er een ander frame onder gerost, en een 2 minuten voor 5 afmelding op gedrukt, en daarnaast de klant lekker laten dokken.

deze XM is eerlijk gemaakt, frame bewerkt nieuwe lagers, nieuwe remblokken .
voor nieuwe remblokken H remkabel en draagarm met nieuwe cups..

Ik weet wel zekers dat de Hegru dit niet gedaan zou hebben.

maar goed, mauwhennen zijn er altijd..
dus ga je gang , en bekritiseer mn werk maar…

je krijgt er geen spelt tussen… Rolling Eyes

mvgr wupke: Wink

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 24 oktober 2007 10:37 PM
  [ # 7 ]

Prachtig, en tevens genoeg zo. Wup, we weten dat je je werk goed doet. We weten ook dat je het voordelig doet, maar dat is enkel in de accomodatie terug te vinden.  Laughing

Tijd voor een weblog! Er zijn hier vele bedrijven aanwezig, en zelfs een dealer + een groot aantal dealers die enkel lezen. Daarbij is er niet eentje die werkt om je wagen naar de sloop te jagen. In dat opzicht zijn jullie allemaal gelijk.

Als ze allemaal hier hun werkdag gaan verslaan, is prachtig, maar niet de bedoeling. Dat is de taak van de tevreden klant. En als er dan nog vragen en onduidelijkheden zijn, is er niets mis mee om dat dan toe te lichten.
Daarbij hoef je dan niet te vertellen dat je dit geweldig hebt gedaan, met de juiste inzet, liefde en ook nog eens voor de juiste prijs. Ook dat zijn weer dingen die je tevreden klanten horen te zeggen.

Het is beter dat men jouw de hemel in prijst, dan dat je je zelf op de borst klopt!

Verder zal een autobedrijf die niet vanaf de stoep werk, sneller een auto afschrijven dan iemand die dat wel doet. Waarom kan je zelf wel nagaan.  Ook ik heb hier 2 wagens staan die bijna tip-top zijn, maar wel bijna gesloopt waren. Dit zegt niets over die commerciele bedrijven die hun brood, verwarming, accomodatie, belasting enz. er van moeten betalen.

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten

Gepost: 24 oktober 2007 10:40 PM
  [ # 8 ]
patje74 schreef:

Prachtig, en tevens genoeg zo. Wup, we weten dat je je werk goed doet. We weten ook dat je het voordelig doet, maar dat is enkel in de accomodatie terug te vinden.  Laughing

Tijd voor een weblog! Er zijn hier vele bedrijven aanwezig, en zelfs een dealer + een groot aantal dealers die enkel lezen. Daarbij is er niet eentje die werkt om je wagen naar de sloop te jagen. In dat opzicht zijn jullie allemaal gelijk.

Als ze allemaal hier hun werkdag gaan verslaan, is prachtig, maar niet de bedoeling. Dat is de taak van de tevreden klant. En als er dan nog vragen en onduidelijkheden zijn, is er niets mis mee om dat dan toe te lichten.
Daarbij hoef je dan niet te vertellen dat je dit geweldig hebt gedaan, met de juiste inzet, liefde en ook nog eens voor de juiste prijs. Ook dat zijn weer dingen die je tevreden klanten horen te zeggen.

Het is beter dat men jouw de hemel in prijst, dan dat je je zelf op de borst klopt!

Verder zal een autobedrijf die niet vanaf de stoep werk, sneller een auto afschrijven dan iemand die dat wel doet. Waarom kan je zelf wel nagaan.  Ook ik heb hier 2 wagens staan die bijna tip-top zijn, maar wel bijna gesloopt waren. Dit zegt niets over die commerciele bedrijven die hun brood, verwarming, accomodatie, belasting enz. er van moeten betalen.

Goh het word an de tijd ,dat meer members hier jou oordeel volgen…

mvgr wupke:  Wink

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 24 oktober 2007 10:44 PM
  [ # 9 ]

je krijgt er geen spelt tussen

Even in de taalmode Wink

U hebt gezocht op spelt:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

spelt (de ~)
1 grove tarwe, met platte vierzijdige aar, kleine roodbruine korrel en fijn meel

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 24 oktober 2007 10:44 PM
  [ # 10 ]

Het wordt eerder tijd dat jij meer naar ons, moderators, oordeel gaat luisteren.

Waarmee ik geen geintje maak.

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 24 oktober 2007 11:05 PM
  [ # 11 ]
kreazyV8wuppo schreef:

glansrijk door de APK, met zuivere waarde’s op de uitstoot, 1,35 constant, waar het 1,5 mag zijn.

Overigens… (ik zal maar niet reageren op de andere discussie).

Wellicht strikt genomen wel offtopic, maar aangezien het toch over de XM gaat.

Deze 1.35 gaat neem ik aan over de CO waarde?

Moeten van geregelde katalysatoren voorziene motoren met U9 op het kenteken niet gewoon 0.5 halen? Of is dat pas vanaf 1990 en is deze stiekum nog van eind 89?

Ik vind overigens 1.35 behoorlijk hoog voor een auto met 3weg geregelde kat. Mijn GTI (ook u9) haalde gewoon 0.0 CO. (bovendien ook nog 4gas test want uit 93).

Nu zal het wel niet zo’n drama zijn, want de auto is weer door de APK. Toch verbaasde mij dit.

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 24 oktober 2007 11:09 PM
  [ # 12 ]

Kinders, lees nou eens de topictitel

DORPEL!

Die is nu gefixed… dus ook deze gaat weer op slot

Dit gaat me flink irriteren Exclamation

Ik vind de bijdrage van Patje een topper! hij slaat de spijker op zijn kop!

De topicstarter hoort de helpende hand een veer in zijn…. steken, NIET de helpende hand zichzelf op de borst kloppen

Een Abus maar weer. Rolling Eyes

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook