Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Hallo, in mijn bx zit een achteraf ingebouwde afstands bediening voor de deuren van het slot te halen, waar zit dit meestal ingebouwd? in het dak bij lampje of niet?
misschien weet iemand het
groetjes Daan.
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Re: afst.bediening cpv
Daan88 schreef:Hallo, in mijn bx zit een achteraf ingebouwde afstands bediening voor de deuren van het slot te halen, waar zit dit meestal ingebouwd? in het dak bij lampje of niet?
groetjes Daan.
in de middentunnel (tussen de stoelen) of links in het dashbord.
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
dankje! zal ik daar eens zoeken, want hij werkt niet goed.. uit de tzi wel, dus misschien kan die in de 16v geplaatst worden aangezien ik die nu dagelijks gebruik
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Alleen het bakje achter eruit wippen en dan kun je de module al pakken.
B_iks schreef:Alleen het bakje achter eruit wippen en dan kun je de module al pakken.
Als hij daar zit wel ja, we zoeken een aftermarket RF unit en niet de CV module
Re: afst.bediening cpv
Daan88 schreef:Hallo, in mijn bx zit een achteraf ingebouwde afstands bediening voor de deuren van het slot te halen, waar zit dit meestal ingebouwd? in het dak bij lampje of niet?
groetjes Daan.
dat kan ik je meteen uitleggen als je het nog niet wist nu..
het zit in je midden paneel tussen de stoelen als je het achterste bakje op de achterkant eruit pakt dan zie je een rechthoekig zwart kastje zitten dat is de module..
die staad in verbinding met je oog (alstware) en die module regeld het open en dicht gaan van je deuren doordat de afstb een seintje geeft aan het oogje die op zijn beurt dat weer doorseint naar de module..
snapje het??
het zit in je midden paneel tussen de stoelen als je het achterste bakje op de achterkant eruit pakt dan zie je een rechthoekig zwart kastje zitten dat is de module..
die staad in verbinding met je oog (alstware) en die module regeld het open en dicht gaan van je deuren doordat de afstb een seintje geeft aan het oogje die op zijn beurt dat weer doorseint naar de module..
Volgens mij was dat allang duidelijk, en ging ‘t om de aftermarket-set die erin is geknutseld. Waar de originele dingen zitten, weet iedereen hier intussen wel denk ik
moeilijk he lezen