ik heb thuis in mijn garage nog 4 deur panelen liggen waar ik graag van zou willen weten waar die afgekomen zijn van wat voor type bx bedoel ik dan..
ze zijn zwart een rode streep er tussendoor ?
is dat van een 16v geweest ? of van een chic ?
of een gewone TRS ??
Zo te horen van een Image.
Edit: die dus
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
met een rode streep denk ik eerder aan de chic.
de 16V heeft diagonale grijze streepjes.
Check anders ff mijn chic topic, daar staan nu foto’s van oa de deurpaneeltjes.
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
PrutsyLJ schreef:Zo te horen van een Image.
Edit: die dus
nee die zijn het niet !
er zit alleen een rode streep tussen dat zwarte stuk op die foto en dat streepjes stuk..
Dan van de Chic idd.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
juist die zijn het..
ze komen van een chic af !!
wat vinden jullie moet ik mijn grijs met zwarte panelen die standaart in mijn witte GTi zaten er uithalen en vervangen door die ??
of zal dat niet zo leuk staan ??
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Er is maar een persoon die weet of die deurpaneeltjes in zijn auto mooi staan of niet
Gewoon proberen dus, zoveel werk is het niet!
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
nee dat klopt heb ze op de sloop uit een vette bx gehaalt..
maar daar zaten tog vette bumpers onder het leek echt niet op een chic hoor…
maarja..
ik kon alleen toen op dat moment de deurpanelen betalen en die x daarop toen ik er weer was was het alleen nog kale carroserie die er stond =(
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
oeh, klinkt al iets speciaals!
nja jammer, je hebt iig de deurpaneeltjes!
lekker in je BiX hangen en foto’s posten natuurlijk!
ja ik heb ook gewoon al 3 x zomaar mijn voorbumper er af gehaald..
gewoon zomaar
ik weet het maar elke x weer iets passen met de 2e koelven..
ik weet gewoon vantevoren dat ik toch niet veel verder zal komen maar elke x die bumper er af enzo..
en mijn achterbumper word echt een probleem hoor :\
want ik heb een trekhaak en die zit gewoon precies met zijn bevestigingen voor de middelste schroef in de achterbumper..
dus moet ik eerst de trekhaak demonteren om die eraf te kunnen halen
Persoonlijk zou ik in een gti geen chic-deurpanelen hangen. Origineel is gewoon mooier, met die schuine streepjes die zowel in de stoelen als in de deuren terugkomen.
FmXXX-STanie schreef:en mijn achterbumper word echt een probleem hoor :\
want ik heb een trekhaak en die zit gewoon precies met zijn bevestigingen voor de middelste schroef in de achterbumper..
dus moet ik eerst de trekhaak demonteren om die eraf te kunnen halen
Nee joh, niet zo’n probleem van maken.
Aan de bovenkant zit de bumper met 3 schroeven vast. Aan de onderkant zit de bumper met eveneens 3 schroeven vast. De middelste schroef is niet meer te bereiken, omdat de trekhaak over de schroef heen zit. Je kunt dus niet meer met een schroevendraaien bij de schroef.
De simpelste en sneltse oplossing, is het stukje plastic wat om die schroef heen zit, door te zagen met een klein zaagje. Dat werkt perfect en zeker met een klein ijzerzaagje ben je binnen 10 seconden door het dunne plastic heen.
Dan houd je dus een bumper over die met 2 ipv 3 schroeven vast kan worden gezet, maar daar zit de bumper echt niet minder stevig van hoor.
Het is een truc die ik al op minstens 10 BX’en heb toegepast en je ziet er niks van aan de buitenkant. Alles beter dan die roestige schroeven van de trekhaak loshalen, lijkt me.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
okee dat is wel erg handig dat ik dat weet
ik dacht ik ga dat niet slopen dus haal ik hem er maar niet af
maar het maakt dus niet veel uit ??
hmm nouja alst nodig is om hem eraf te halen dan zal ik er aan denken wat je zij..
MvGr STan