Totaal aantal Berichten: 694
- C4 (2004-heden) 1.6 HDI 110 pk EGMV
Ik weet dat ik het al eerder heb gevraagd, maar is d’r echt niemand die weet of de EB6V uit de C4 ook op de C5 zal komen???
Vorige wagen: Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998 (VERKOCHT: augustus 2010)
Huidige wagen: Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007 (gekocht: juli 2010)
Wilde het hier toch niet onvermeld laten: ik ben deze week op bezoek bij mijn ouders in Parijs en toen ik vanochtend om 08h30 met m’n slaperig hoofd bij de bushalte stond, zag ik vanuit mijn ooghoek toch ineens iets bijzonders voorbijrijden… Twee keer knipperen later realiseerde ik me dat ik een nieuwe C5 voor m’n neus zag staan! Ik was niet snel genoeg om m’n mobieltje tevoorschijn te toveren, dus jullie zullen het met woorden moeten doen: wat een ontzettend strakke auto! Hij zag er echt bijzonder dik uit en dit exemplaar was getooid met een setje bijzonder flinke wielen, dat stond ‘m meer dan prima. Het is ook echt een grote auto, er staat echt wat serieus voor je neus. De auto leek een wat donkerdere grijsachtige kleur te hebben, stond ‘m prima.
Deze auto was overigens voorzien van een nummerplaat XXX WWG 78, de auto is dus ingeschreven in Yvelines, het departement waar het hoofdkantoor van PSA is gevestigd. De lettercombinatie WW+letter houdt in dat het kenteken tijdelijk is en dat de procedure om de auto ‘echt’ in te schrijven loopt.
Ik hoop dat ik er één dezer dagen nog eentje zie en dat ik dan wel snel genoeg ben met m’n fotospullen!
Re: KOPERS
Ik heb liever dat mijn dealer zijn geld steekt in goed opgeleide techniekers, liefst geen “verkopers” maar mensen die technische kennis van zaken hebben. Voor de rest mogen ze wat mij betreft de auto in een bouwvallige schuur verkopen. Hoe meer luxe hoe meer je daar als consument voor betaald.
Ik ook.
Huidige wagen:citroen xantia 1995
Totaal aantal Berichten: 9070
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
wouterve schreef:Wilde het hier toch niet onvermeld laten: ik ben deze week op bezoek bij mijn ouders in Parijs en toen ik vanochtend om 08h30 met m’n slaperig hoofd bij de bushalte stond, zag ik vanuit mijn ooghoek toch ineens iets bijzonders voorbijrijden… Twee keer knipperen later realiseerde ik me dat ik een nieuwe C5 voor m’n neus zag staan! Ik was niet snel genoeg om m’n mobieltje tevoorschijn te toveren, dus jullie zullen het met woorden moeten doen: wat een ontzettend strakke auto! Hij zag er echt bijzonder dik uit en dit exemplaar was getooid met een setje bijzonder flinke wielen, dat stond ‘m meer dan prima. Het is ook echt een grote auto, er staat echt wat serieus voor je neus. De auto leek een wat donkerdere grijsachtige kleur te hebben, stond ‘m prima.
Deze auto was overigens voorzien van een nummerplaat XXX WWG 78, de auto is dus ingeschreven in Yvelines, het departement waar het hoofdkantoor van PSA is gevestigd. De lettercombinatie WW+letter houdt in dat het kenteken tijdelijk is en dat de procedure om de auto ‘echt’ in te schrijven loopt.
Ik hoop dat ik er één dezer dagen nog eentje zie en dat ik dan wel snel genoeg ben met m’n fotospullen!
Was het een break of berline?
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Timo1990 schreef:Was het een break of berline?
Het was een berline, ik zou de break ook nog wel eens willen zien, inderdaad…