Hier maar weer verder.
Real life pictures:
[url]http://img140.imageshack.us/img140/5161/54634048ec5.th.png [/URL]
Lekker dik…
[url]http://img221.imageshack.us/img221/1898/45362396fy0.th.png [/URL]
Prachtige velg.
[url]http://img140.imageshack.us/img140/2870/30586794lk0.th.png [/URL]
Mooie kleur als je het mij vraagt.
[url]http://img509.imageshack.us/img509/9118/40473279xg4.th.png [/URL]
[url]http://img140.imageshack.us/img140/7342/51159928on6.th.png [/URL]
Brede band, de koplampen lijken erg groot.
[url]http://img509.imageshack.us/img509/2326/24361628wb0.th.png [/URL]
[url]http://img221.imageshack.us/img221/3155/28929859rt6.th.png [/URL]
Hier nogmaals die dikke 18” velgen…
[url]http://img221.imageshack.us/img221/1347/72157558mo4.th.png [/URL]
[url]http://img140.imageshack.us/img140/5108/26157802av2.th.png [/URL]
Van mij mag dat grote loge C5 achterwege blijven.
[url]http://img221.imageshack.us/img221/3262/50435630fl7.th.png [/URL]
Naast zijn concurent de VW Passat, jammer dat er niet meer foto’s gemaakt zijn waar beide goed opstaan.
[url]http://img140.imageshack.us/img140/4551/10yt7.th.png [/URL]
Of toch maar de Citroen C6, ik vind de voorkant van de C5 mooier.
Schroom niet bezoek de site en wordt lid.
http://citroenc52008.hyves.nl/
Indien er iets te melden is over de nieuwe C5, dan vindt u het hier als eerst.
jammer dat de voorkant zoveel van de peugeot 407 weg heeft achterkant is wel erg geslaagd
Filmpje eens bekeken. Wat mij opviel dat er nog zoveel met de hand gedaan wordt. Plus dat ze lekker aan het bijschuren zijn als de lak niet goed is???
Groet, Arjan
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Voor mij die zilvergrijze zoals in dat filmpje aub,
zelfde kleur als mijn Xantia,
gemakkelijk te onderhouden en doet zijn lijnen alle eer aan
Huidige wagen:citroen xantia 1995
Totaal aantal Berichten: 871
Geregistreerd: 03-02-2006
- C5 X Hybrid 225
- C6 (2005-2012) V6 -3.0 HDI Exclusive
- DS 9 E-Tense Rivoli+ FO
LAK
XMTurboCT schreef:Filmpje eens bekeken. Wat mij opviel dat er nog zoveel met de hand gedaan wordt. Plus dat ze lekker aan het bijschuren zijn als de lak niet goed is???
Groet, Arjan
Jezus jongens het gaat hier om PRE-PRODUCTIE modellen.
In deze faze moeten de mallen goed afgesteld worden, naden verbindingen etc. Enkel maanden terug een filmpje gezien over de preproductie van de BMW 6 op discovery channel . daar duurde deze fase van meten schuren, afstellen, stickertjes plakken waar er nog fouten zitten etc etc meer dan 6 maanden!
Misschien kunnen we met z’n allen Citroenisten onder elkaar wat meer vertrouwen hebben in ons aller merk. De PSA groep is tenslotte de op een na grootste autogroep in Europa, dus ze weten echt wel hoe ze een auto in mekaar moeten zetten
citroenist.
1) Visa SuperE 2) CX GTI 2400 3)XM 2.0 4)BX 14Biaritz 5)XM 2.0 Break 6)Xantia Activa TCT 7) Xantia Activa Excl. HDI 8.)ZX 14 9)Berlingo Multispace 10)C8 2.0HDI 11)C5 2.0 HDI eXCL. 12) c5 2.0 HDI Break 13)C6 V6 2.7 HDI Excl. 14) DS5 1600 Bus edition 15)C4 Grand Picasso rel.1 16)C6 V6 3.0 HDI excl. 17)C4 Grand Picasso 1600 HDI Rel2 18) c5 Tourer 2.0 HDI Excl. 19) DS7 Crossback BlueHDI 180 Aut. So Chic FO 20) DS9 E-Tense Rivoli+ FO 21) C5X Hybrid 225 Magnetic Blue 22)Berlingo 1.5 HDI 23)Berlingo M 1.5 HDI XTR 2024 FO
Re: LAK
Misschien kunnen we met z’n allen Citroenisten onder elkaar wat meer vertrouwen hebben in ons aller merk. De PSA groep is tenslotte de op een na grootste autogroep in Europa, dus ze weten echt wel hoe ze een auto in mekaar moeten zetten
Ja,dat denk ik ook.
Afgaande op de foto’s geeft de c5 toch een heel degelijke indruk naar mijn mening,ben er zeker van dat dit een heel goed product gaat worden waar niet Citroen-rijders van onder de indruk zullen zijn.
Ik heb er het volste vertrouwen in,mijn 12jaar oude Xantia rammelt of kraakt zelfs nog nietHuidige wagen:citroen xantia 1995
Lijkt me niet echt vervelend in de nieuwe C5 te rijden…
Waarom ik Frans rijd?
Waarom niet?
Totaal aantal Berichten: 694
Geregistreerd: 18-02-2006
- C4 (2004-heden) 1.6 HDI 110 pk EGMV
Ik zou mijn vraag uit het andere topic hier toch nog even willen herhalen.
Iemand die weet of de EB6V uit de C4 ook in deze C5 gaat komen??
Vorige wagen: Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998 (VERKOCHT: augustus 2010)
Huidige wagen: Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007 (gekocht: juli 2010)
Totaal aantal Berichten: 694
Geregistreerd: 18-02-2006
- C4 (2004-heden) 1.6 HDI 110 pk EGMV
mcitroen schreef:Real life pictures:
[url]http://img140.imageshack.us/img140/5161/54634048ec5.th.png [/URL]
Lekker dik…[url]http://img221.imageshack.us/img221/1898/45362396fy0.th.png [/URL]
Prachtige velg.[url]http://img140.imageshack.us/img140/2870/30586794lk0.th.png [/URL]
Mooie kleur als je het mij vraagt.[url]http://img509.imageshack.us/img509/9118/40473279xg4.th.png [/URL]
[url]http://img140.imageshack.us/img140/7342/51159928on6.th.png [/URL]
Brede band, de koplampen lijken erg groot.[url]http://img509.imageshack.us/img509/2326/24361628wb0.th.png [/URL]
[url]http://img221.imageshack.us/img221/3155/28929859rt6.th.png [/URL]
Hier nogmaals die dikke 18” velgen…[url]http://img221.imageshack.us/img221/1347/72157558mo4.th.png [/URL]
[url]http://img140.imageshack.us/img140/5108/26157802av2.th.png [/URL]
Van mij mag dat grote loge C5 achterwege blijven.[url]http://img221.imageshack.us/img221/3262/50435630fl7.th.png [/URL]
Naast zijn concurent de VW Passat, jammer dat er niet meer foto’s gemaakt zijn waar beide goed opstaan.[url]http://img140.imageshack.us/img140/4551/10yt7.th.png [/URL]
Of toch maar de Citroen C6, ik vind de voorkant van de C5 mooier.
Die thumbnails zijn echt wel fucking klein om iets fatsoenlijks op te kunnen zien!
Zou je de url’s van de grote foto’s hier niet kunnen plaatsen?
Vorige wagen: Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998 (VERKOCHT: augustus 2010)
Huidige wagen: Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007 (gekocht: juli 2010)
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Grappig trouwens, op Autoblog is men vooral positief! Dat is wel even wennen!
Alleen lees ik veel uitspraken als; “hij lijkt op een Audi, BMW, Mondeo, [insert willekeurige andere middenklasser]!”
En het leuke is dat dit allemaal klopt! Hij lijkt op veel auto’s, net zoals vele andere nieuwerwetse auto’s, maar dan net een stukje mooier.
OK, dit gaat ten koste van een portie ouderwets karakter wat vele Citrofielen graag herkennen in een nieuwe ‘troen. Maar het zal wel een hit worden, die nieuwe C5!
Totaal aantal Berichten: 4569
Geregistreerd: 09-08-2004
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
knight-rider schreef:Ik zou mijn vraag uit het andere topic hier toch nog even willen herhalen.
Iemand die weet of de EB6V uit de C4 ook in deze C5 gaat komen??
Dat zit vooralsnog niet in de planning. Met reden:
1. in dit segment is er bijna niks vergelijkbaars (alleen Alfa’s selespeed, maar die is voor een ander doel)
2. de 2.0HDi is te sterk voor de BMP6 (vandaar dat deze motor in de Picasso “gedowntuned” is) de BMP6 +1.6HDi zou de C5 te langzaam worden.
3. In de Picasso is deze bak er vooral om net onder een CO_2/verbruiks grens uit te komen, bij de C5 ligt dat wellicht nét anders.
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Totaal aantal Berichten: 694
Geregistreerd: 18-02-2006
- C4 (2004-heden) 1.6 HDI 110 pk EGMV
eviltwin schreef:Dat zit vooralsnog niet in de planning. Met reden:
1. in dit segment is er bijna niks vergelijkbaars (alleen Alfa’s selespeed, maar die is voor een ander doel)
2. de 2.0HDi is te sterk voor de BMP6 (vandaar dat deze motor in de Picasso “gedowntuned” is) de BMP6 +1.6HDi zou de C5 te langzaam worden.
3. In de Picasso is deze bak er vooral om net onder een CO_2/verbruiks grens uit te komen, bij de C5 ligt dat wellicht nét anders.
Waarom hebben ze die bak eigenlijk zo licht gemaakt? Als ze een wat steverige hadden gemaakt dan was gij wel goed geweest om op 2.0 te zetten.
Eerlijk gezegd das toch iets dat ik niet begrijp!
Ik vond het trouwens van in het begin vreemd dat ze voor dat type halfautomaat gekozen hebben.
Ze waren beter ineens voor een bak gegaan zoals de DSG van VW en Audi met dubbele koppeling en sterk genoeg zoadat hij op elke motorversie zou passen!
Vorige wagen: Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998 (VERKOCHT: augustus 2010)
Huidige wagen: Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007 (gekocht: juli 2010)
knight-rider schreef:
Die thumbnails zijn echt wel fucking klein om iets fatsoenlijks op te kunnen zien!
Zou je de url’s van de grote foto’s hier niet kunnen plaatsen?
Even “/th.” (van thumbnail) uit de URL schrappen . . .