En eindelijk heb ik mijn eerste echte continentie, na jaren in een dame te hebben gereden en allerlei verhalen te hebben gehoord mag ik het eindelijk ook meemaken, geeft best wel een kik moet ik zeggen…maar nu nog het probleem oplossen…shi*
even het verhaal eerst, ik reed gister mijn gebruikelijke rondjes en begon op een gegeven moment de typische lhm geur te ruiken, maar goed als niet paniekerig persoon lekker doorrijden en denken de dame gaat goed, toch op een gegeven moment maar even onder de dame kijken op zo’n 6km van mn huis en ja hoor ,,,t stroomde eruit van onderen. ik gelijk in de dame en plankgas richting huis, de stuurbekrachtiging begon eerst het te begeven, de remmen daarna moeilijk doen maar snelheid 80km en nog 1km te gaan, laatste bocht naar links over een paar drempels stuiterend haha om uiteindelijk het pas van mn huis op te rijden met de bodem over de grond, de dame bij haar rustplaats te zetten, ze hoefde echt niet meer in te zakken
Nu even gekeken en het probleem zit hem in een leiding die vanaf de pomp(met voorraadbol) naar voren loopt, uit die leiding ergens spuit de lhm op een sproeierachtige manier, waar loopt die leiding ook al weer heen ? kan ik niet echt zien omdat de dynamo en de waterslang er boven zitten.
iemand een idee ?
en krijg ik ook mijn tsunami ontmaagding felicitaties ?
Nee, die krijg je niet.
Dat jouw DAME last heeft van een groene vloed is beroerd voor je. Zal wel weer opgelost worden. Tijdelijke incontinentie. Niet zo belangrijk.
Maar om te spreken van een Tsunami gaat mij te ver.
Jij en ik hebben nooit een Tsunami meegemaakt en daarom mogen wij van geluk spreken. In het verre oosten waren ze niet zo gelukkig.
WIJ zullen niet zo gauw verzuipen in de LHM.
hmmm je hebt wel een punt, t was eigenlijk bij wijze van spreke, maar goed dan veranderen we de titel in totale incontinetie , ik kan je garanderen dat gewone incontinentie hierbij echt in t niet valt( en even voor de duidelijkheid ook dit is by wijze van spreke want mensen met incontinentie hebben het ook niet makkelijk
In Nederland lijdt 1 op de 4 volwassen vrouwen jonger dan 65 jaar aan urine-incontinentie; bij circa 7% treedt dit dagelijks op.3,4 Van deze vrouwen lijdt 60% aan stress-incontinentie, 16% aan urge-incontinentie, 18% aan gemengde incontinentie en 6% aan overige vormen van incontinentie.3
Incontinentie bij mannen jonger dan 65 jaar is zeldzaam.
bron: http://www.blaascontrole.nl/TherapyAwareness/home/1181889626575.htm
Re: Mijn eerste totale incontinetie (was echte Tsunami) yeea
pete72ds schreef:
Nu even gekeken en het probleem zit hem in een leiding die vanaf de pomp(met voorraadbol) naar voren loopt, uit die leiding ergens spuit de lhm op een sproeierachtige manier, waar loopt die leiding ook al weer heen ? kan ik niet echt zien omdat de dynamo en de waterslang er boven zitten.
iemand een idee ?
en krijg ik ook mijn tsunami ontmaagding felicitaties ?
van de drukregelaar (=pomp(met voorraadbol)) naar de HD-pomp
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 1501
Geregistreerd: 26-11-2004
- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Marten schreef:....WIJ zullen niet zo gauw verzuipen in de LHM…
Niemand zal gauw verzuipen in de LHM. Of je moet in de LHM-fabriek werken en een ENORM slechte dag hebben… Dan zou het kunnen. Maar ja… Dat zal wel niet zo snel gebeuren.
Gr Martijn
van de drukregelaar (=pomp(met voorraadbol)) naar de HD-pomp Wink
aha oke dat wordt dan een leuk sleuteklusje !kom op jongens ik wil wel een felicitatie ..dit is toch de natte droom van elke ds-rijder :
pete72ds schreef:van de drukregelaar (=pomp(met voorraadbol)) naar de HD-pomp Wink
aha oke dat wordt dan een leuk sleuteklusje !kom op jongens ik wil wel een felicitatie ..dit is toch de natte droom van elke ds-rijder :
laat het de anwb maar niet horen : heb je weer ops: een citroen met een (lhm) plasje onder de auto
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Piet, het lijkt je hogedrukleiding te zijn (wat dikker dan de standaard 4,5 mm, ik dacht 6,5 mm). Gaat van je HD pomp naar de HD regelaar (met bol). Inderdaad, de naam zegt het al…..als die lek is =tsunami (mag best hoor, er zijn ook hele kleine onschuldige en iedereen begrijpt de ironie denk ik)(ik vind het woord incontinentie erger, maakt je dame opeens zoveel minder goddelijk). Ze zijn nieuw te krijgen van koper maar die scheuren altijd weer snel op de verdikking. Beter is het een goede gebruikte te nemen (kom je donderdag in Simplon? neem ik er een mee, kost je 1 biertje). Er gaan ook geruchten dat “de Graaf” ze inmiddels in RVS leveert. Weet niet hoe goed die zijn. Vervangen is “piece of cake”.Wat schaafwondjes aan de vingers, meer niet. Wel alle bevestigingsklemmetjes weer vastzetten (is soms wat lastig, niet uit luiheid overslaan), anders is ie zo weer lek door de trillingen.
succes
Ton
Trouwens , mijn natte DS droom vond niet onder, maar in de DS plaats, maar ok, ieder zijn dromen.
Hmm daar kunnen we nog een draadje over opzetten wie allemaal een natte droom in een ds heeft gehad, misschien leuk voor een poll ?
Weet je Sjaak je bent nog redelijk nieuw in ds/dame land, ik zal je een geheimpje verklappen, de dame(s) hebben me nog nooit laten staan(in tegenstelling tot het menselijke geslacht) en nu deze dame me alweer niet heeft laten staan maar het letterlijk tot de laatste meter heeft volgehouden om mij thuis te krijgen, moet je voorstellen bijna zonder lhm met zware incontinentie wist ze me toch nog thuis te krijgen, en staat ze nu in mijn achtertuin , helemaal zonder lhm , je kunt er bijna een dramatische opera over schrijven, dan krijg ik inderdaad bijna een natte droom, zoveel compassie, liefde en betrouwbaarheid heb ik zelden meegemaakt dat geeft je toch een heerlijk gevoel
Zal ik je dan maar ff feliciteren Piet!? Ze begrijpen er ook allemaal niks van hè!
Overigens vind ook ik ‘tsunami’ een bijzonder treffende woordkeus en kan deze ramp zich wat mij betreft zonder meer onder haar voorgangers scharen. Incontinentie is toch meer een litertje in de maand moeten bijvullen, zoals bij m’n XM. Nee, dan het echte werk!
Animal triste post coitum
Pete, Weet je zeker dat je je pomp niet gedeeltelijk of compleet naar de eeuwige jachtvelden hebt bevorderd ?
Doorrijden zonder LHM molt je pomp.
Zal ik als vrouw dan maar even het verlossende woord spreken?
Piet, ik weet inmiddels dat een DS een A-, B- en C-stijl heeft en ook wel zo’n 5 V-snaren, dus ik heb ‘t sterke vermoeden dat jij gewoon haar G-spot hebt gevonden! Vandaar dat ze je daarna nog naar huis heeft gereden ook.
Groeten en hopelijk tot binnenkort ergens!
Fem
Totaal aantal Berichten: 11737
Geregistreerd: 06-05-2007
- Xantia TD SX
Dat moet het haast wel zijn dan hé? Mag ik daar dan als verder niet constructieve bijdrage deze link onder zetten??
http://www.wulffmorgenthaler.com/default.aspx?id=b8ebf96f-0c56-4617-b6c6-4da1923f7626
Dank u wel…
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Piet, je krijgt het daadwerkelijk voor mekaar dit forum naast interessant en behulpzaam ook luchtig en vrolijk te maken. Iets waar Greeney ooit ook naar op zoek was (zie eerdere posts, kon er helaas zijn engelse humor niet kwijt) .Geweldige strip- site Penny Lane, staat gelijk bij mijn favorieten, iedere ochtend een nieuwe!
Wat betreft betrouwbaarheid van de DS; ik rij al 25 jaar dagelijks DS en heb haar nog nooit achter moeten laten na pech onderweg. Altijd thuisgekomen (en nee; niet lid van de ANWB).Met of zonder LHM, met of zonder uitlaat en zelfs met of zonder motorkap. ops: Bij goed onderhoud is ze een betrouwbare reisgenote! (het weten te vinden van haar G-spot is daar wel onontbeerlijk).
Ok, GEFELICITEERD Piet!