Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
echt erg mooi. dat een ps2 dit nog trekt..
http://www.gtplanet.net/gallery/slideshow.php?set_albumName=gt4hr
moet ik dan echt weer een ps2 kopen? Heb mijn PS1 gekocht voor Gran Turismo 1 en toen weer verkocht. Heb toen een PS2 gekocht voor oa Gran Turismo. Het lijkt erop dat ik weer een PS2 moet kopen voor Gran Turismo 4.
Het is gewoon een supercool spel. Ik vind nog steeds het beste auto-race spel dat er is. En als je de pics ziet wordt dat weer eens bevestigd
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
echt superstrake beelden ja !
Ik heb ergens ook een ps2 onder in de kast liggen.
Moek em dr toch eens uit halen!!!!
Ik heb toch al ergens de plaatjes gepost van de auto’s die mee rijden in GT4…C3, Xantia v6, C5 V6 en…nog 1tje dacht ik..
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
ops:
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 423
- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
heel, maar dan ook heel erg vet
wanneer komt er nou eens een racegame op de pc waarin je ook kan tunen en de keus hebt uit honderden wagens
Flapdrol schreef:heel, maar dan ook heel erg vet
wanneer komt er nou eens een racegame op de pc waarin je ook kan tunen en de keus hebt uit honderden wagens
Need for speed underground 2!!!!
NoisemakeR schreef:Flapdrol schreef:heel, maar dan ook heel erg vet
Need for speed underground 2!!!!
die had ik binnen een week uitgespeeld.. was wel een leuk spel hoor.. alleen weinig keus kwa auto’s
Kan je wel auto’s in tunen toch?
ja maar vraag niet hoe..het is wel heel erg arcade achtig hoor…
Ex BX 16v, Ex AX GTI
NoisemakeR schreef:Kan je wel auto’s in tunen toch?
ja maar ik wil met Citroëns racen natuurlijk!
Dan kan ik je binnenkort RACER aanraden..
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Re: GT4
M&M schreef:Weet iemand hoe ik in GT4 de 2cv in mijn garage krijg .... kopen kan niet .... en in arcade mode kan ik hem ook niet vinden om ff in te rijden
Xantia V6 = sloom .... De C5 V6 trouwens ook , leuk voor dagelijks op de weg maar voor racen in GT4 onder de maat
Rouge Lucifer+grote alu. spoiler+OZ Supertuismo’s en dan die xant in de garage zetten voor de show
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Zo he ik wist niet dat die granturismo zo erg ver was. heb denk ik even liggen slapen ik zit hier nog met een van de eerste versie te klooien op m’n ps1 en ik vindt het al ontzettend gaaf krijg af en toe wat blauwe vingers omdat ik er niet achter weg te slaan ben maar ik zie dat ik toch duidelijk naar ps2 moet want ik rij uisluitend citroen of geinige karretjes zoals een mini of een fiatje 500 ofzo.
Ik vindt het jammer dat need for speed zo achteruit gegaan is in de eerste versie waren daar ook nog normalere auto’s in te vinden en kon je nog door de fransen alpen enzo had ook een cheat om met de 2cv te rijden en met wc hokjes enzo was ook wel kicken met 100km/h zitten schijten hahaha.
Van BX CHIC 1.6i ‘91 (Met Krul letters) Naar
Xantia 3.0 V6 24v exclusive
als tussen oplossing een Xsara 2.0HDI Break tot de automaat van de V6 weer werkende is.
AX Liberty 1.1 ‘92
en de Xantia is weer terug in leven
Ik heb ook erg veel plezier van mijn Panda met inmiddels 170000km erop zonder olie maar met sportvelgen en spoiler
Ex BX 16v, Ex AX GTI