Re: C15D GESTOLEN AMSTERDAM (weer gevonden…)
erik wijngaarden schreef:hugo schreef:maar er lagen nog veel prive emotioneel waardevolle spullen in.
en da’s echt jammer…ik ben dan wel weer benieuwd hoe je zo emotioneel gehecht bent geraakt aan die oude matras ?
Oh heb jij die C15 aan de andere kant van de weg neergezet?
Test
erik wijngaarden schreef:hugo schreef:maar er lagen nog veel prive emotioneel waardevolle spullen in.
en da’s echt jammer…ik ben dan wel weer benieuwd hoe je zo emotioneel gehecht bent geraakt aan die oude matras ?
nou, die 60 kunstboeken en een staartbankschroef van 35 kilo gingen me echt aan het hart…
brikje vandaag verkocht
ga over op de conculega; Peugeot.
heb een belastingvrije 305 break diesel gekocht.
ex CX ambulance Heuliez, XM Service break Ambiance, C15D Grand Volume, diverse BX, 2CV, Peugeots en R4, Xsara 2.0 HDi break en Berlingo “kruiwagen”
Momenteel Volvo V70 en een Punto
Welkom bij de club van raschaoten….(en bij de club van peugeot-liefhebbers…)
Emiel
hugo schreef:erik wijngaarden schreef:hugo schreef:maar er lagen nog veel prive emotioneel waardevolle spullen in.
nou, die 60 kunstboeken en een staartbankschroef van 35 kilo gingen me echt aan het hart…
brikje vandaag verkocht
ga over op de conculega; Peugeot.
heb een belastingvrije 305 break diesel gekocht.
Gefeliciteerd Hugo!
Das nu net een tuut voor jou.
Test
zal nu ik weer een auto heb voortaan een foto maken waar ik ‘m geparkeerd heb ops: ops:
ex CX ambulance Heuliez, XM Service break Ambiance, C15D Grand Volume, diverse BX, 2CV, Peugeots en R4, Xsara 2.0 HDi break en Berlingo “kruiwagen”
Mast er op met een vlag er aan ?
Schijt aan originaliteit.
zat meer te denken aan afstandsbediening met PIEP PIEP maar dan een systeem wat al op 5 km afstand werkt en met 200 db
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ach, ik stond 2 weken geleden bij een Kia met mijn autosleutels, terwijl ik toch echt een Deewoeoe huurwagen had.
ja maar dat is rot fruit met een aamandelboom vergelijken
Als ik in een vreemde stad ben maak ik altijd even een foto van waar ik de auto heb staan, ik raak zelf namelijk nogal eens kwijt
En ik ben zo gezegend met een ruime oprit waar doodleuk al mn auto’s op passen… ops:
auto weg
Hugo,
Ik kan me wel in je verwarring inleven.
Ik reed tijd geleden rond in ca 5 auto’s en wist van gekkigheid niet waar ik ze parkeren moest.
Ik was met mijn auto naar het station gereden om een auto in Zeeland op te halen. Moet die auto teruggereden en vergeten dat ik mijn andere auto bij het station had staan.
Na het weekeinde wilde ik in mijn auto stappen, weg auto. Ik de hele buurt afgefiets…Geen auto
Ik naar de politie gegaan, aangifte gedaan en teleurgesteld naar huis. Het was echt geen mooie auto maar was er zeer aan gehecht.
Kom ik thuis en vertelde mijn vriendin dat mijn auto gestolen was
Zei ze verontwaardigd, nee hoor die staat op het station.
Kan je je voorstellen wat er toen door me heen ging :
Gelukkig kon de politie er wel op lachen ( beetje als boer met kiespijn maar toch).
Kan de beste dus overkomen
GrR
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004