bij het thermosstaathuis volgens mij en op de kachelkraan bij het schutbord en dan die ene op je radiateur, volgens mij waren ze dat. Maar je moet voorzichtig zijn met opendraaien want ze willen nog wel eens afbreken, je kunt dan ook eventueel de slang eraf halen volgens mij moet je even kijken met de hoogte…
Autofan schreef:bij het thermosstaathuis volgens mij en op de kachelkraan bij het schutbord en dan die ene op je radiateur, volgens mij waren ze dat. Maar je moet voorzichtig zijn met opendraaien want ze willen nog wel eens afbreken, je kunt dan ook eventueel de slang eraf halen volgens mij moet je even kijken met de hoogte…
ja kijk bij mijn vorige bx zat er gewoon aan de linker kant tegen het schut bord een t stukje met een dopje er op net als bij mijn ax..
maar bij mijn witte GTi is dat niet zo..
dus voordatt ik zoeken ga dacht ik laat ik het eens vragen =)
Je moet gwoon je koelslangen volgen dan kom je ze vanzelf tegen
jhaa dat zal ik eens even doen..
bedankt
wie kan mij een duidelijke foto laten zien van een orginale 16v interieur..
en het orginale sport interieur..
alvast bedankt..
mvgr STan
En een 16v intrieur:
Met een beetje googlen had je daar zelf ook wel uitgekomen
ik heb op google zelf gekeken maar kon niks vinden =(
wat heb je ingetypt dan ??
maar goed..
dat dash is ook anders dan een GTi of sport tog ?
dat dash is ook anders dan een GTi of sport tog
Een GTi en 16v zijn compleet anders dan het dashboard van een Sport… een Sport is een type 1, waardoor de vorm van het dash heel anders is. Dan is een Sport ook nog een bijzondere type 1, waardoor het klokkenwerk afwijkt van dat van de andere type 1’s.
Het dash van een GTi en 16v zijn hetzelfde, behalve dat het rode gebied op de toerenteller bij een 16v later begint.
Je moet gewoon eens wat gaan zoeken op bx sport en bx 16v dan kom je vanzelf een hoop documentatie en foto’s tegen
Ik ga je geen cursus googlen geven
hahahaa nee dat hoeft ook niet XD
maar kijk het 16v interieur heeft onder het bovenste dash kastje een plat stuk zitten dat is dus anders..
tussen de 2 kastjes..
zie de foto hier boven..
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Het dash is gewoon hetzelfde hoor. Alle BX-type2 dashborden zijn hetzelfde, alleen de Engelse uitvoering heeft geen bovenste dashbordkastje en bij een BX met airco zitten er een paar extra knoppen boven het kachelpaneel. En natuurlijk verschillen de meters en tellers per type.
Eveneens ben ik tevens ook.
knäckor schreef:Het dash is gewoon hetzelfde hoor. Alle BX-type2 dashborden zijn hetzelfde, alleen de Engelse uitvoering heeft geen bovenste dashbordkastje en bij een BX met airco zitten er een paar extra knoppen boven het kachelpaneel. En natuurlijk verschillen de meters en tellers per type.
Maar dat is gewoon allemaal in losse stukjes te vervangen. Alleen van het engelse dashboardvak (afdekplaat of gewoon “blind”?) ben ik niet zeker.
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Daar heb je gelijk in, bij de Engelse is het voor zover ik weet echt dicht, blind dus, maar ik heb het ook alleen op foto´s gezien ops:
Eveneens ben ik tevens ook.
knäckor schreef:Daar heb je gelijk in, bij de Engelse is het voor zover ik weet echt dicht, blind dus, maar ik heb het ook alleen op foto´s gezien ops:
Ik wel in het echt, een aantal jaren terug. Maar het was vooral verrassend hoe weinig er anders is, echt heel “economisch” omgebouwd allemaal. Het dashboardvak op zich zou moeten kunnen, want dat is symmetrisch. Maar de steun van de lhd-stuurkolom zat vast in de weg.
Volgens mij is er nog een engelse import-16v in het land, ik weet niet zo gauw wie ‘m nu berijdt.
Ich bin ein Breaker
ik heb trouwens een achterlicht raadsel..
mijn rem lichten blijven branden als ik het dimlicht aan zit en bij groot licht branden ze ook..
maar als ik stadslicht aan zet dan gaan ze uit..
met dimlicht blijven de remlichten branden ook als je het rem pedaal intrapt..
en met stads licht of gewoon op contact als je dan de rem in trapt dan doen de rem lichten het wel..
mijn idee is een geknapte zekering..
maar daar kijk ik morgen naar..
en mijn rechter kenteken verlichting doet het niet meer..
morgen kijk ik als het eerst naar een kapotte zekering