17 van de 19
« Eerste  < Vorige 15 16 17 18 19 Volgende > 
   
Status Quo’s Bx GTi
Status Quo
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006

- AX GT injection ph1
Gepost: 29 oktober 2007 02:36 AM
  [ # 241 ]

waarschijnlijk wel, mja mischien komt het iemand bekend voor en kan die het zo zeggen, schijnt da de bx alleen stotterd met tegenwind en hij doet het sinds de kat. dr weer onder hangt Rolling Eyes

Profiel  
 
PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3107
Geregistreerd: 17-12-2005

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 29 oktober 2007 02:41 AM
  [ # 242 ]

Aangezien je met die pijpen hebt lopen klooien denk ik aan de volgende 2 dingen:

- Kat heeft zich leeggegooid in de rest van het uitlaatsysteem
- Lambdasonde loopt te muiten

Die laatste lijkt me wel redelijk aanneembaar.

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  
 
McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 29 oktober 2007 05:12 PM
  [ # 243 ]

kvs heeft zichzelf denk ik ontlucht dat daarom lampjes niet meer branden kan Rolling Eyes

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  
 
Status Quo
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006

- AX GT injection ph1
Gepost: 29 oktober 2007 06:14 PM
  [ # 244 ]

maak de lambda wel ff schoon, en anders kat vervanger trug.

@lj hoe bedoel je met de pijpen klooien? ik moest die kat dr onder hebben ja Razz

en kvs lampje gaat nu weer steeds aan en uit, nja krijg em niet uit radiateur dus schoonmake wil nie Razz

Profiel  
 
Status Quo
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006

- AX GT injection ph1
Gepost: 30 oktober 2007 09:23 PM
  [ # 245 ]

het stotteren is over, ik kwam op het heldere idee de openlucht filter eraf te halen en het orignele luchtbak trug te zetten en toen was het over Shocked

nja teveel of te koude lucht mischien?  zal wel niet maar het is nu over.

Profiel  
 
karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5738
Geregistreerd: 25-08-2003

Gepost: 31 oktober 2007 12:44 AM
  [ # 246 ]
Status Quo schreef:

het stotteren is over, ik kwam op het heldere idee de openlucht filter eraf te halen en het orignele luchtbak trug te zetten en toen was het over Shocked

nja teveel of te koude lucht mischien?  zal wel niet maar het is nu over.

Mengt de warme lucht nog wel goed met de koude, als je het open filter monteert? Anders heb je gewoon een bevroren inlaatsysteem.

Ich bin ein Breaker

Profiel  
 
Daan88
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1986
Geregistreerd: 07-05-2006

- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Gepost: 31 oktober 2007 12:54 AM
  [ # 247 ]
karel schreef:
Status Quo schreef:

het stotteren is over, ik kwam op het heldere idee de openlucht filter eraf te halen en het orignele luchtbak trug te zetten en toen was het over Shocked

nja teveel of te koude lucht mischien?  zal wel niet maar het is nu over.

Mengt de warme lucht nog wel goed met de koude, als je het open filter monteert? Anders heb je gewoon een bevroren inlaatsysteem.

dezelfde klacht heb ik ook eigenlijk met mijn tzi, maar wel een orgineel filter er op

Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004

Profiel  
 
Status Quo
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006

- AX GT injection ph1
Gepost: 31 oktober 2007 01:12 AM
  [ # 248 ]

met het mooie zomerweer had ik nergens last van Wink

nu het weer minder word dus wel, met gewone filterhuis etc erop werkt het weer goed.

Profiel  
 
Status Quo
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006

- AX GT injection ph1
Gepost: 31 oktober 2007 10:56 PM
  [ # 249 ]

het dilemma: het opendak + roest daar

wat te doen?

1 oprijden daarna slopen
2 verkopen nu die nog niet lek is
3 laten maken voor minimaal 500 euro kon hoger uitvallen.
4 andere sugestie?

Profiel  
 
karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5738
Geregistreerd: 25-08-2003

Gepost: 01 november 2007 12:14 AM
  [ # 250 ]
Status Quo schreef:

het dilemma: het opendak + roest daar

wat te doen?

1 oprijden daarna slopen
2 verkopen nu die nog niet lek is
3 laten maken voor minimaal 500 euro kon hoger uitvallen.
4 andere sugestie?

De hele zwik zorgvuldig afkitten (carosseriekit, sikaflex of iets van dat kaliber), rallye black eroverheen aan de bovenkant, spuitvet er tegenaan aan de onderkant en gewoon rijden tot ie op is. Met name het stoppen van het proces is belangrijk. Sikaflex is sterk genoeg om gaatjes te vullen als het een beetje vlees heeft om op te houden.

Ich bin ein Breaker

Profiel  
 
Timo1990
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9068
Geregistreerd: 05-04-2007

- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Gepost: 01 november 2007 12:23 AM
  [ # 251 ]

In de verkoop?

Edit: MSSL was me al voor Laughing

Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc.        Facebook
____________
Renault Avantime 2.0T 2003 blauw
Renault Espace 2000 TSE 1986 groen
Renault Espace 2000 GTS 1987 grijs
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw

Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.

“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”

Profiel  
 
Status Quo
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006

- AX GT injection ph1
Gepost: 01 november 2007 12:26 AM
  [ # 252 ]

zie wel als iemand een goed genoeg bod doet gaat die weg Wink

ik heb nu sinds augustus 10.000 km gereden dus mischien ga ik maar es denken aan een diesel Cool  zolang dr geen koper is blijft die mooi hoor

Profiel  
 
stan
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1865
Geregistreerd: 05-11-2005

Gepost: 01 november 2007 08:58 AM
  [ # 253 ]

een fabieksdak is heel goed te reviseren heb ik bij m’n tzi ook gedaan. je moet er alleen de tijd voor nemen.

Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere

Profiel  
 
PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3107
Geregistreerd: 17-12-2005

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 01 november 2007 10:25 AM
  [ # 254 ]

In deze auto zit geen fabrieksdak.

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  
 
karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5738
Geregistreerd: 25-08-2003

Gepost: 01 november 2007 10:58 AM
  [ # 255 ]
stan schreef:

een fabieksdak is heel goed te reviseren heb ik bij m’n tzi ook gedaan. je moet er alleen de tijd voor nemen.

Het hangt er maar net vanaf hoe rot de dakplaat is… dat probleem doet zich ook bij fabrieksdaken voor.

Ich bin ein Breaker

Profiel  
 
 
17 van de 19
« Eerste  < Vorige 15 16 17 18 19 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook